ماساژ نمک چیست؟

نمک درمانی یا هالوتراپی یک روش درمان طبیعی و مکمل است که در تسریع روند بهبودی بسیاری از بیماری ها موثر است. به همین دلیل است که ساخت انواع اتاق نمک در سراسر دنیا رواج پیدا کرده است. اتاق نمک یک فضای بسته است که از غارهای طبیعی نمک الهام گرفته شده است. یکی از بهترین کاربردهای اتاق نمک در سالن های ماساژ است.

ماساژ با نمک تجربه یک حس بینظیر و متفاوت را برای مشتریان شما به همراه خواهد داشت.

آیا می دانید ماساژ نمک به یکی از کسب و کارهای پولساز تبدیل شده است؟

آیا بزرگترین مرکز تولید و پخش لوازم ماساژ نمک را می شناسید؟

داکوسالت تنها مرکز تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران هر آن چه را که برای راه اندازی اتاق ماساژ نمکی نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات اتاق نمک

برخی افراد فکر میکنند که اتاق نمک فقط یک اتاق ساده است که از نمک ساخته شده اما واقعاً اینطور نیست اگر بخواهیم به طور دقیق اطلاعات از این موضوع پیدا کنیم باید بدانیم که نمک پر از املاح معدنی و یون های منفی است و برای بدن شما بسیار مفید می باشد  و باعث درمان بسیاری از بیماری ها میشود در این زمینه تحقیقات علمی بسیار کمی وجود دارد که خواص اتاق نمک و مزایای آن را بررسی می کند با این حال شواهدی هم مبنی بر مزیت نمک درمانی وجود دارد که در قالب تجربه افراد و چند بررسی تحقیقاتی انجام شده است.

خواص ماساژ نمک

سنگ نمک سرشار از مواد معدنی است. هنگامی که این مواد معدنی از طریق پوست جذب می شوند به حفظ تعادل pH بدن، متابولیسم ، بهبود گردش خون و آرام شدن سیستم عصبی و کاهش نشانه های پیری کمک می کنند. مزیت انجام ماساژ نمک بسیار بیشتر از ماساژ با سنگ های معمولی یا بازالت است. به همین دلیل است که روز به روز تقاضا از سوی مشتریان مراکز ماساژ درمانی و اسپا برای ماساژ نمک افزایش پیدا کرده است.

لوازم ماساژ نمک

برای ماساژ نمک با توجه به نوع ماساژ لوازم مختلفی می تواند مورد نیاز باشد. اما اصلی ترین لوازمی که برای ماساژ نمک مورد نیاز است عبارتند از:

سنگ ماساژ نمک: سنگ ماساژ نمک در ابعاد و اشکال مختلفی موجود است. ماسور یا ماساژور با قرار دادن سنگ نمک در نقاط مختلف بدن، ماساژ را انجام می‌دهد. سنگ نمک از مهم ترین لوازم ماساژ نمک است که هر چقدر مرغوب باشد نتایج درمانی بهتری را با خود همراه خواهد داشت.

آجر نمک: یکی دیگر از لوازم ماساژ نمک آجر نمک است. البته آجر نمک نه تنها می تواند به عنوان یک ابزار موثر در دکوراسیون داخلی اتاق ماساژ به کار رود بلکه دارای خواص بسیار زیادی نیز است. آجر نمک همان خواص درمانی سنگ نمک را دارد و به دفع انرژی‌های منفی پیرامون و ایجاد حس آرامش کمک می‌کند.

صابون نمک: صابون نمک از خاصیت درمانی بسیار بالایی برخوردار است و یک درمان موثر برای از بین بردن آکنه است. از طرف دیگر صابون نمک یک لایه بردار، روشن کننده و جوان کننده پوست حاوی املاح معدنی مورد نیاز پوست است. از صابون نمک می توان برای ماساژ صورت و یا سایر اندام بدن مانند دست و پا نیز استفاده کرد. صابون یکی دیگر از لوازم ماساژ نمک است که در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود است.

تخت نمک: برای بهره مند شدن از خواص نمک، ماساژ روی تخت نمک انجام می شود. تخت های نمکی تعبیه شده در اتاق نمک یا اتاق ماساژ برای ماساژ درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و قابل طراحی و ساخت در ابعاد مختلف هستند.

هالوژنراتور: یکی دیگر از لوازم ماساژ نمک هالوژنراتور است. این دستگاه با پخش ذرات بسیار ریز نمک در هوا، همان هوای غار طبیعی نمک را شبیه سازی می کند. به همین دلیل افرادی که در حال انجام ماساژ هستند با تنفس هوای غنی شده از نمک احساس آرامش، شادی و سلامتی خواهند کرد.

خرید لوازم ماساژ نمک

داکوسالت بزرگترین و معتبرترین مرکز تولید و پخش تجهیزات اتاق نمک و لوازم ماساژ نمک است. هدف این مجموعه کمک به راه اندازی اتاق های ماساژ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. لوازم ماساژ نمک موجود در داکو سالت از بهترین متریال ها تهیه شده است و دارای ضمانت نامه و گارانتی کامل هستند. شما می توانید قبل از خرید لوازم ماساژ نمک از کارشناس داکوسالت مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای راه اندازی سالن ماساژ نمک به چه چیزهایی نیاز داریم؟

مجوز ماساژ نمک

مجوز اتاق نمک برای مراکز اسپا، تن‌آرامی، ریلکسیشن تنها در صورتی که کاربرد اتاق نمک، درمانی باشد، نیاز است. داکوسالت جهت رفاه حال مشتریان خود، در زمینه دریافت مجوز، اعطای نمایندگی محصولات و ساخت اتاق ماساژ نمک به شما مشاوره لازم را خواهد داد. در صورت نیاز کارشناس به صورت حضوری به محل شما اعزام خواهد شد.

قیمت لوازم ماساژ نمک

قیمت لوازم ماساژ نمک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت تخت نمک ابعاد آن است. جهت استعلام قیمت لوازم ماساژ نمک و کسب اطلاعات لازم در مورد چگونگی سفارش و خرید همین الان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.