اخذ مجوز اتاق نمک

ساخت اتاق نمک با توجه به آن که نوعی دکوراسیون داخلی نیز به شمار می‌رود، نیازی به اخذ مجوز ندارد. اما با توجه به نوع کاربری اتاق نمک ممکن است که در برخی موارد لازم باشد که مجوز استفاده از آن اخذ گردد. به عنوان مثال اگر هدف شما از ساخت اتاق نمک، نمک اندود کردن یک فضا و تبدیل آن به غار نمکی در ساختمان مسکونی باشد، نیازی به مجوز نخواهید داشت. در حالی که اگر قرار باشد از خواص اتاق نمک در یک کلینیک پزشکی، برای درمان برخی از بیماری‌ها استفاده شود باید از سازمان‌های مربوطه مجوز استفاده از اتاق نمک دریافت کرد.

داکوسالت مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک، تمام مشاوره‌های لازم را در ارتباط با چگونگی اخذ مجوز اتاق نمک به شما ارائه می‌دهد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چرا اتاق نمک؟

خواص اتاق نمک و اثرات فراوانی که نمک بر روی انسان دارد بر هیچ کس پوشیده نیست. از آنجایی که این ماده معجزه آسا می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند و موجب آرامش خاطر ما گردد، در سالهای اخیر توجه ویژه ای به آن شده است.

 
استخر بزرگ پاسداران تهران-

مجوز اتاق نمک برای چه مشاغلی لازم است؟

در صورتی که تصمیم داشته باشید در یکی از کسب و کارهای زیر فعالیت داشته باشید می‌توانید مجوز اتاق نمک را از اداره بهداشت و اداره اصناف دریافت کنید:.

  1. مجوز اتاق نمک برای مراکز اسپا، تن‌آرامی، ریلکسیشن در صورتی که کاربرد اتاق نمک، درمانی باشد.
  2. مجوز اتاق نمک برای سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی در صورتی که کاربرد اتاق نمک، درمانی باشد.
  3. مجوز اتاق نمک برای مراکز طب سنتی، طب سوزنی و طب مکمل
  4. مجوز اتاق نمک برای مراکز آب‌درمانی، استخر و سونا، اسپا، چشمه‌های درمانی در صورتی که کاربرد اتاق نمک درمانی باشد.
  5. مجوز اتاق نمک برای باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی و تناسب اندام در صورتی که کاربرد اتاق نمک درمانی باشد.
  6. مجوز اتاق نمک برای برای مراکز روان‌درمانی، روانپزشکی، مراکز مشاوره، ترک اعتیاد، توانبخشی، گفتاردرمانی، کلام‌درمانی
  7. مجوز اتاق نمک برای مراکز تغذیه و آنالیز بدن و مشاوره لاغری
  8. مجوز اتاق نمک برای بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درم
 

مجوز اتاق نمک چگونه صادر می شود؟

حال که به این بخش رسیدیم حتما دوست دارید بدانید که چگونه می شود این جواز را گرفت؟ برای دریافت مجوز اتاق نمک ابتدا باید طرح توجیهی اتاق نمک توسط یک فرد متخصص در این حوزه آماده شود. سپس با توجه به کاربری اتاق نمک، باید به سازمان‌های مربوطه جهت دریافت مجوز اتاق نمک مراجعه کنید. با توجه به این که اغلب افراد با این مراحل آشنایی ندارند، داکوسالت در جهت حمایت از مشتریان خود، در تمام مراحل گرفتن جواز اتاق نمک در کنار شما خواهد بود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجوز اتاق نمک با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. ما اینجا هستیم که بتوانیم بهترین راهکارها را برایتان پیاده سازی کنیم که هرچه سریعتر از داشتن اتاق نمک بهره مند شوید..

کسب سود پس از دریافت مجوز اتاق نمک

با توجه به این که در سال‌های اخیر توجه دنیا به درمان‌های طبیعی معطوف شده است، نمک به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر موثر در درمان بسیاری از بیماری‌ها، در راس درمان‌های غیرشیمیایی قرار گرفته است. در زمان‌های بسیار دور مردم برای بهره‌مند شدن از خواص نمک به غارهای طبیعی نمک پناه می‌بردند. با توجه به این که امکان دسترسی به غار نمک طبیعی در حال حاضر برای همه مردم امکان پذیر نیست، ایده ساخت اتاق نمک اجرا شد. اتاق نمک در واقع همان غار نمک طبیعی است که با آجر نمک به شکل مدرن‌تری ساخته می‌شود. البته یکی دیگر از انواع اتاق نمک، غار نمک است که در ساخت آن از پودر نمک کمک گرفته می‌شود که کاملا مشابه نمونه طبیعی است. در حال حاضر اتاق‌ نمک طرفداران بسیار زیادی دارد و اغلب برندهای معتبر برای ایجاد تغییر و تحول در کسب و کار خود، پس از اخذ مجوز اتاق نمک یا دریافت نمایندگی اتاق نمک در این حوزه فعالیت می‌کنند.

 

داکوسالت مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک، تمام مشاوره‌های لازم را در ارتباط با چگونگی اخذ مجوز اتاق نمک به شما ارائه می‌دهد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.