داکو مورد اعتماد حرفه ای ها

تصویر جایگزین ویدئو

درباره داکوسالت

داکوسالت با ده سال تجربه تخصصی و اجرای بیش از 300 پروژه موفق، تنها مرکز تخصصی برای طراحی و ساخت انواع اتاق نمک و بنیان‌‌گذار مجموعه زنجیره‌ای مدیکال اسپا داکو در ایران است.

گروه دانش محور داکوسالت، بزرگترین و تنها تولیدکننده تجهیزات استاندارد اتاق نمک، از جمله هالوژنراتور (هواساز اتاق نمک)، پنل‌های پیش‌ساخته و قابل حمل اتاق نمک، آجر نمک و چسب نمک استاندارد، تخت نمک و محصولات ماساژ نمک و دکوراسیون ساخته شده از سنگ نمک است.

داکوسالت مجموعه‌ای دانش محور است که با بهره‌گیری از منابع انسانی متخصص، زیرساخت‌های کاربرد نمک در حوزه‌های متنوع بهداشت، گردشگری سلامت و صنعت را مورد تحقیق و شناسایی قرار داده ‌است. طراحی و راه‌اندازی بیش از 300 پروژه موفق غار و اتاق نمک و مجموعه نمک درمانی، در سطح کشور شامل هتل‌ها و مراکز گردشگری، مراکز درمانی، کلینیک‌های زیبایی، مجتمع‌های مسکونی و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی رفاهی بخشی از فعالیت‌های داکوسالت است.

 

برخی از پروژه های داکو سالت

داکو سالت مورد اعتماد برندهای برتر کشور برخی از برندهایی که داکو سالت با آن ها همکاری داشته است

معرفی اتاق نمک

اتاق نمک داکو سالت راه‌حل نهایی

مداسپا لاژوا-تهران
مداسپا لاژوا-تهران

اتاق نمک در انواع مختلفی از جمله غار نمکی، اتاق نمک آجری، اتاق نمک پودری و طبیعی برای استفاده‌‌های مختلفی از جمله اتاق نمک برای هتل، اتاق نمک برای استخر، اتاق نمک برای کلینیک زیبایی، اتاق نمک برای سالن ماساژ، اتاق نمک برای مراکز ورزشی، اتاق نمک برای مراکز و سالن یوگا، اتاق نمک برای اسپا، اتاق نمک برای مراکز درمانی و کلینیک نمک درمانی استفاده می‌شود.
شاید بپرسید کدام اتاق نمک برای کسب و کار شما بهتر است؟
در جواب باید گفت متناسب با نیاز شما نوع اتاق نمک و روش ساخت آن تعیین خواهد شد.

مراحل ساخت اتاق نمک قدم به قدم؟

  • آیا اتاق نمک برای کسب و کار شما مناسبه؟
  • چه نوع اتاق نمکی برای شما مناسب تره؟
 
 
  • قیمت ساخت اتاق نمک میتونه از ۵ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان باشه.
  • باید متناسب با بودجه طراحی مناسب برای اتاق نمک انجام بدین.
 
 
  • قبل از هر عملی حتما با یک متخصص مشاوره کنید. در صورت نیار داکو برای شما مشاوره رایگان حضوری و تلفنی داره.
 
 
  • اتاق نمک فقط یک فضای پوشیده از نمک نیست و نیاز به طراحی و مشاوره علمی و اصولی برای ساخت با کمترین قیمت و بهترین راندمان رو داره.
 
 
  • مطابق با نیاز شما، در کمترین زمان با بهترین کیفیت وکمترین قیمت اتاق نمک را برای شما می‌سازیم. می‌توانید درخواست بدهید که تیم داکو برای شما بصورت کامل اتاق نمک را بسازد و یا بسازه و یا مصالح رو از داکو تهیه کنید و پس از آموزش اتاق نمک خودتان بسازید. در هردو صورت کنار شما هستیم.
 
 
  • اتاق نمک را با ضمانت نامه کتبی و پشتیبانی کامل برای شما می‌سازیم
 
 

نظر مشتریان درباره داکو