آموزش نمک درمانی

اتاق نمک برای سالن یوگا

اتاق نمک برای سالن یوگا

اتاق نمک برای سالن یوگا دارای فضایی کریستالی میباشد که با آجر هایی از جنس نمک پوشیده شده است. این محیط به دلیل وجود نمک، آنتی باکتریال بوده و هیچگونه باکتری در آن وجود ندارد و با تعبیه نور کافی درون اتاق نمک، افراد در آن به انرژی درمانی میپردازند. اتاق های نمک به واسطه داشتن ژانراتور های مخصوص برای هواسازی نمک و گرد نمک را در محیط منتشر و پخش میکنند.به دلیل وجود زخایر غنی نمک در ایران، کلینیک ها و سالن های یوگا و سونا در ایران به کررات وجود دارد.

همانطور که میدانید امروزه یوگا به عنوان بهترین و تاثیرگذارترین ورزش شناخته میشود و با حرکات آرام و کششی آرامشی در بدن ایجاد میکند تا فرد مدت ها از آرامش و لذت حاصل از ورزش یوگا بهره مند شود. از جمله مزایای قابل توجه اتاق نمک برای سالن یوگا، باعث کنترل فشار خون و باعث آرامش و خواب عمیق میشود. علاوه بر موارد ذکر شده برای یوگا در اتاق نمک میتوان به شادابی که در افراد ایجاد میکند و همچنین افزایش انرژی مثبت در میان افراد میشود.

مزایای استفاده از اتاق نمک

اتاق نمک برای سالن یوگا، دارای اجر های نمکی با لامپ هایی است که ین نفی نمک را تقویت کننده روحیه میباشد و ین های منفی را در هوا آزاد میکند و سبب به وجود آمدن فضایی آرام و آرامشبخش میشود. در این اتاق های نمک وقتی وارد میشوید در وهله اول سبب ایجاد نشاط  شادابی و یک تنفس عمیق در این مکان استشمام کند باعث ایجاد درخشش پوست و گرفتن انرژی مثبت و دفع انرژی منفی از مزایای بارز آن میباشد.

اتاق نمک برای سالن یوگا

با استفاده از این روش یا به اصطلاحی هالوتراپی بر روی سیستم عصبی، لنفافی و ایمنی بدن تاثیر مثبت دارد و از بدن محافظت میکند و با کمک این روش میتوانید الگوی خواب عالی و خوب و همچنین ظرفیت ریه را افزایش دهید. جالب است بدانید این روش درمانی کاملا روال طبیعی طی میکند و هیچ عوارضی ندارد.

اگر کمی روی افرادی که ورزش یوگا را کار میکنند دقت کنید، فرقی بین جوان یا میان سالان ندارد چیز مشترکی که در بین این دوستان وجود دارد حس جوانی بیشتر میباشد.

تاثیرات یوگای نمک

اگر میخواهید به راستی تاثیرات یوگای نمک را به چشم ببنید بهتر است به سالن های که دارای اتاق نمک برای یوگا هستند مراجعه کنید و نفراتی که در آنجا ورزش میکنند را کمی بررسی کنید. افرادی که از یوگای اتاق نمک استفاده میکنند بعد از انجام ورزش انرژی مضاعف پیدا میکنند به طوری که احساس خستگی ناپذیری دارند و دنبال انجام فعالیت های بیشتر هستند.

از تاثیرات دیگر این اتاق نمک به افزایش انعطاف پذیری بدن و تنفس راحت و پاک اشاره کرد؛ زیرا تمامی آلودگی ها اطراف پاک شده و میتوان به راحتی آب خوردن تنفس تمیز داشت و هوای پاکیزه و آنتی باکتری را وارد ریه ها نمود و همین امر به تنهایی میتواند باعث شادی و نشاط شود.

روش ساخت اتاق نمک یوگا

با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید متوجه این موضوع شوید  که اتاق های نمک دارای شگل های گوناگونی هستند و این نوع از اتاق ها دارای دیوار های نمکی، نور پردازی های خاص و مخصوص و سنگ فرش و شن های نمکی میباشد و گاهی علاوه بر یوگا در این اتاق ها، ماساژ نیز در این اتاق ها انجام میشود به دلیل انرژی بالایی که در ان وجود دارد.

اتاق نمک برای سالن یوگا

جالب است بدانید به دلیل وجود انرژی و تاثیر بالای ین منفی نمک، یکی از اصول ساخت این اتاق های نمک تعداد ین های منفی نمک ان میباشد.

این اتاق ها به طور کلی به دو  روش ساخته میشوند.یک با اجر های نمک و دیگری نمک اندود میشود. البته در برخی مواقع به دلیل ایجاد جذابیت بالا از هر دو این گزینه ها یعنی اجر های نمکی و نمک اندود کردن استفاده میشود.. تهیه اجر های نمکی بر عهده کشور هایی میباشد ک دارای دریاچه نمک یا دریای نمکی باشند و میتوانند با استفاده از منابع طبیعی خود این اجر ها را به تولید انبود برسانند و در تولید ان هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نکنند.

البته لازم است برای تکمیل صحبت های خود، گریزی نیز به هزینه های تشکیل این اتاق های نمک نیز بزنیم. هزینه های این اتاق های نمک بستگی به چند چیز دارد.

  • متراژ اتاق نمک
  • نوع کاربری اتاق نمک
  • روش اجرای اتاق نمک
  • مصالح مورد استفاده در اتاق نمک

 تجهیزات مورد استفاده در اتاق نمک البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *