آموزش نمک درمانی

اتاق نمک برای ویلاها

اتاق نمک برای ویلاها

اتاق های نمک برای از بین بردن بیماری های مختلف و گوناگون و همچنین به وجود آمدن انرژی مثبت و تغییر دادن یون ها قابل استفاده است. اما اتاق نمک چیزی فراتر از نمک درمانی می تواند داشته باشد. به عنوان مثال اتاق نمک در ویلا ها، که از نمک های تزئینی استفاده می شود علاوه بر خواص درمانی زیاد موجب زیباسازی فضا نیز می شود.

فواید اتاق نمک در ویلاها

اتاق نمک در ویلاها موجب انتشار یون های منفی ضربان قلب می شود. و همچنین تیروئید و غده های کلیوی را تنظیم خواهد کرد. اتاق نمک  سیستم اعصاب و غدد لنفاوی را تقویت می کند. و موجب می شود فشار خون و قند خون بهتر تنظیم شود خلق و خو را بهبود می بخشد و مواد معدنی بدن را تامین می کند. گفته می شود در اتاق های نمک بیماری های مانند تنگ شدن نفس، آلرژی و اگزما با کمک قرار دادن در اتاق های نمک بهبود می یابند.

همچنین تسکین بیماری های پوستی از مزایای اتاق نمک در ویلا ها محسوب می شود. نمک یکی از مواد ضدعفونی کننده است و از زمان قدیم به علت خواص ضد میکروبی و همچنین ضد باکتری به طور زیادی قابل استفاده می باشد. در اتاق های نمک علائم بهبود زیادی گزارش شده است که جز خواص و مزایای اتاق نمک به شمار می آید.

اتاق نمک برای ویلاها

طراحی اتاق های نمک در ویلاها

اتاق نمک معمولا به اتاقی گفته می شود که مهم ترین و اصلی ترین مصالح استفاده شده در آن نمک می باشد و حتی سقف، کف و همی دیوار ها باید از نمک پوشانده شود و تجهیزات آن با توجه به خدمات مربوط تا حدودی متفاوت است. برای زیبا تر شدن این اتاق ها برای نور پردازی می توانید از چراغ های ال ای دی استفاده کنید. و همچنین ساخت یک سکو یا تخت علاوه بر ایجاد یک آرامش خاص برای فرد می تواند به زیباسازی اتاق کمک کند. شما می توانید در اتاق های نمک صندلی های نمکی ایجاد کنید و همچنین به وجود آوردن یک سیستم گرمایشی برای کف اتاق نیز می تواند مفید باشد. ارائه دادن دکورهای جدید و زیبا با استفاده از سنگ نمک نیز بسیار جالب و جذاب است.

بسته به نوع سلیقه ی خود،داشتن بودجه و هدف برای چنین اتاقی می توانید یک اتاق نمک شیک و مدرن در ویلاهای خود بسازید‌. به دلیل نبود غارهای نمکی طبیعی فرد مجبور می شود در فضای خانه و ویلای خود یک اتاق نمک به صورت غار ایجاد کند و تا حدودی آن را به یک اتاق نمک بی نظیر تبدیل کنید. برای این کار می توانید در یک محیط تمیز و بدون باکتری یک محیط پوشیده از آجرهای نمک و کریستال طراحی کنید. در ساخت و طراحی این اتاق ها باید از دستگاه هوا ساز به عنوان وسیله ای برای پخش شدن گرد نمک در فضا استفاده شود همچنین در این اتاق ها باید از نور کافی استفاده شود. وجود ساختار منظم سنگ های نمک به همراه کیفیت و تنوع رنگ در ساختن اتاق نمک در ویلاها بسیار کاربردی است.

اتاق نمک برای ویلاها

هزینه ساختن اتاق های نمک برای ویلا ها

معمولا اتاق های نمک توسط متخصصان کار بلد و ماهر ساخته می شود برای این که اتاق نمک شما به یک اتاق درجه یک و با کیفیت تبدیل شود باید مبلغی را برای انجام این کار در نظر گرفت و امور مهمی در تایین این قیمت ها تاثیر گذار می باشد که در این جا به نمونه ای از آن ها اشاره می کنیم.

  • اتاق های نمک با چه هدفی ساخته می شوند مثلا این که قصد ساخت این اتاق ها شخصی است یا تجاری.
  • برای اتاق های نمک چه میزان مساحتی در نظر گرفته اید.
  • میزان بودجه ای که برای ساختن اتاق نمک  در نظر دارید.
  • در اتاق نمک در شکل گیری آن از آجر نمک استفاده شده یا این که می خواهید به شکل غار آن را بسازید.
  • تا چه میزانی قصد انجام تجهیز مرکز نمک درمانی را دارید.

بنابراین به طور کل در مراحل ساختن اتاق نمک مصالحی که استفاده می شود باید در نظر گرفت که ممکن است دارای هزینه های متفاوتی باشد یعنی این که اگر مواد اولیه و مصرفی با کیفیت و مرغوب باشد باید هزینه های بیشتری را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *