مجله نمک درمانی

خواص شمعدان سنگ نمک و کاربرد آن

خواص شمعدان سنگ نمک

سنگ دارای خاصیت یونیزاسیون است و با پخش کردن یونهای کلر موجود در نمک در هوا باعث می‌شود که یونهای مثبت موجود در هوا را جذب کند و باعث آرامش در محیط شود. یون کلر دارای بار منفی است. امواج الکترومغناطیسی که در هوا وجود دارد و میدان الکتریکی که در بدن وجود دارد را روزانه در معرض خطر قرار می دهند و آن را دچار تغییر و تنش می کنند دارای بار مثبت هستند.

یون های کلر با جذب این امواج باعث می شود که آرامش را در بدن ایجاد کند. میدان الکتریکی بدن را کنترل کند و تنش اضطراب و خستگی حاصل از این امواج در محیط اطراف را از بین ببرد. اگر شمعدان سنگ نمک در خانه دارید، به صورت طبیعی پاکسازی هوای خانه انجام می شود.

یون هایی که در سنگ نمک وجود دارند ذرات ریز گرد و خاک را که در هوای اطراف وجود دارند را جذب کنند و پاکسازی و تصفیه هوا را انجام می دهند. در نتیجه خستگی که ناشی از این آلودگی ها باشد در بدن پدیدار نمی‌شوند.

 

خواص شمعدان سنگ نمک

خواص جاشمعی سنگ نمک

کارخانجات و شرکت های زیادی به خرید معادن سنگ نمک برای تولید صنایع دستی می پردازند. یکی از این صنایع دستی که هنر بسیار زیبایی است، ساخت جاشمعی سنگ نمک می باشد. جاشمعی سنگ نمک را در محل کار یا در محیط خانه می‌توانید در دکوراسیون و به عنوان تزیین خانه از آن استفاده کنید.

نوری که از شمع موجود در جاشمعی سنگ نمک در محیط ساطع می شود باعث ایجاد آرامش می شود و نوری با گرمای ملایم محیط ما را احاطه می کند. نوری که از شمع جاشمعی سنگ نمک ساطع می‌شود باعث می‌شود که میکروب‌ها و آلودگی های اطراف ما را از بین ببرد، که در هوا پخش می شود باعث می‌شود که رطوبت را از هوا جذب کند.

در هنگام خواب شبانه شمع را در جاشمعی سنگ نمک در کنار خود روشن کنید تا علاوه بر روشن ماندن اطراف شما الگوهای خواب شما منظم شود. جاشمعی سنگ نمک این قابلیت را دارد که اکسیژن را هوای اطراف شما زیاد کند، سرب موجود در هوا را کاهش دهد، گردش خون شما را منظم کند، در نتیجه خوابی عمیق و آرام را تجربه خواهید کرد.

 

خواص جاشمعی سنگ نمک

فواید و مزایای جاشمعی سنگ نمک

افرادی که به دنبال خرید جاشمعی سنگ نمک می روند طبعا آگاهی زیادی از فواید جاشمعی سنگ نمک دارند. سنگ نمک دارای فواید درمانی زیادی برای انسان است. از جا شمعی که از سنگ نمک ساخته می شود علاوه بر اینکه می‌تواند به عنوان دکور و وسایل تزیینات در خانه یا در محل کار به کار رود، می توانیم از خواص سنگ نمک آن هم بهره ببریم.

همانطور که می‌دانید سنگ نمک در طبیعت به وجود می‌آید و بدون اینکه ضرر و زیانی برای محیط زیست داشته باشد و یا ایجاد آلودگی می‌کند. برخی از جنگ‌های که در قرون گذشته رخ می‌داد بر سر حاکمیت برای به دست آوردن سنگ نمک بود.

از سنگ نمک در داروخانه ها به صورت پودر، مکمل قرص استفاده می کند و برای بیماران آن را تجویز می‌کنند. زمانی که در خانه یا محل کار خود از جاشمعی سنگ نمک استفاده می کنید، هوای پاک و به دور از هرگونه حدود آلودگی گرد و غبار را استشمام می کنید.

سنگ نمک دی اکسید کربن را جذب می کنند و اکسیژن را در محیط پس می دهد. زمانی که شما شمع را در جا شمعی روشن می‌کنید نور و گرما در محیط ساطع می شود. با دیدن نور جاشمعی سنگ نمک آرامش خاصی درون ما را فرا می گیرد و با گرمایی که در اطراف آن ایجاد می شود، باعث می شود که با هر دم که در تنفس ما ایجاد می شود، سیستم تنفسی ما سالم بماند و عفونت‌های که در سینوس وجود دارد از بین ببرد.

 

خواص جاشمعی سنگ نمک

فواید و مزایای استفاده از شمعدان سنگ نمک

افرادی که در طب سنتی بیماران خود را ملاقات می کنند، برای تغییر روحیه در آنان به پیشنهاد می کنند، که یک تکه سنگ نمک را در قالب هر وسیله‌ای در محیط زندگی خود داشته باشند. استفاده از شمعدان سنگ نمک مزایای زیادی در زندگی روزانه ما انسان‌ها دارد.

کسانی که از خواص سنگ نمک آگاهی دارند علاقه دارد که وسیله‌ای از سنگ نمک را در خانه خود داشته باشند با خرید شمعدان سنگ نمک می تواند هم از زیبایی شمعدان و روشن کردن شمع در آن لذت ببرند و هم از خواص ماورایی آن استفاده کنند. سنگ نمک به نوبه خود در درمان پوست، اضطراب و بی خوابی، تنظیم گردش خون، سلامت استخوان‌ها، اسپاسم عضلانی، تقویت سیستم تنفسی، رفع عفونت سینوس ها، تنظیم دیابت، کاهش فشار خون، بسیار موثر است.

سنگ نمک را می توانید به صورت نمک خوراکی استفاده کنید و همچنین برای بهره بردن از فواید و مزایای آن می توانید تکه ای از آن را در کنار خود داشته باشید. زمانی که شمع را در شمعدان روشن می کنید، به دلیل خاصیت یونیزر کردن هوا توسط سنگ نمک، هوایی پر از اکسیژن و به دور از هرگونه آلودگی و دود را می‌توانیم استشمام کنیم.

 

فواید و مزایای استفاده از شمعدان سنگ نمک

اگر در هنگام خواب یک شمع در شمعدان روشن کنیم و در زندگی روزانه ی خود قرار دهیم باعث شود که هوای آن محیط تصفیه شود و تمام انرژی های منفی از محیط پیرامون ما دفع شود و انرژی مثبت پیرامون ما را فرا بگیرد. نور و گرمایی که از شمع و شمعدان سنگ نمک ساطع می شود باعث می شود که رطوبت هوا حفظ شود و ما به راحتی بتوانید تنفس کنیم. بدون آنکه برای عمل و دم و بازدم ما مشکلی پیش بیاید.

استفاده از شمعدان سنگ نمک می تواند روشی خاص و زیبا برای اضافه کردن به وسایل دکوراسیون هر خانه ای باشد. شمعدان سنگ نمک را از سنگ نمک خالص که به طور طبیعی از معادن استخراج می کنند تولید می کند.

استفاده از شمعدان سنگ نمک علاوه بر زیبایی بخشیدن به دکور منزل و همچنین جزء یکی از تزیینات گرانبها و ارزشمند در خانه به شمار می رود. علاوه بر وجود شمعدان در تزیینات خانه، ما می توانیم از خواص ماورایی آن هم استفاده کنیم.

سنگ نمکی که در ساخت شمعدان به کار می رود، دارای خواص شگفت آوری است. سنگ نمک در هر مکان که باشد، هوای آنجا را از هرگونه آلودگی، دود، ذرات گرد و غبار و ذرات میکروبی پاک می کند.

 

کاربرد شمعدان سنگ نمک

خواص سنگ نمک در شمعدان

  • سنگ نمک به دلیل داشتن خاصیت یونیزر کردن و یونیزاسیون می توانند هوا را غنی از اکسیژن کند.
  • زمانی که شمع را در شمعدان روشن می کنید به دلیل حرارت دیدن سنگ نمک ذرات نمکی در هوا معلق می شوند. تنفس ذرات نمکی برای افرادی که در شعاع شمعدان قرار دارند، باعث می شود که ریه های آنها از هر گونه عفونت و مواد آلرژی زا پاک شود.
  • زمانی که ذرات نمک را از طریق تنفس وارد ریه می کنید، خون رسانی به ریه ها افزایش می یابد و تنفس به صورت عمیق تر رخ می دهد.
  • استفاده از شمعدان های سنگ نمک باعث می‌شود که بر روی روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد، و با دیدن آن در اطراف خود از یک درخشش گرم و نرم لذت ببرید.
  • استفاده از شمعدان سنگ نمک در دکوراسیون منزل خود علاوه بر زیبایی، برای سلامتی شما هم کاربرد دارد.
  • شمعدان سنگ نمک با درخشش محیطی از خود یون های منفی ساطع می کند که باعث می شود به صورت طبیعی هوا را پاکسازی و شارژ کند و مواد آلرژی زای موجود در هوا را کاهش دهد.

کاربرد جاشمعی سنگ نمک

تولیدکنندگان با استعداد، ساخت محصولات سنگ نمک را با آگاهی داشتن از خواص سنگ نمک  ارزش استفاده از سنگ نمک را می دانند و جاشمعی هایی از بهترین و با کیفیت ترین سنگ نمک را تولید می کنند. با استفاده از جاشمعی سنگ نمک در محیط دکوراسیونی منزل خود می توانید دکوری زیبا داشته باشیم.

جاشمعی های سنگ نمک را در مدل های گوناگونی تولید می کنند. جاشمعی سنگ نمک ممکن است در رنگ، شکل ابعاد و اندازه و طرح هایی که بر روی آنها وجود دارد متفاوت باشد. اگر می خواهید از خواص ماورایی سنگ نمک بهره مند شوید و برای تهیه آن هزینه زیادی را پرداخت نکنید، به شما توصیه می‌کنیم که جاشمعی سنگ نمک را خریداری کنید.

درون جاشمعی سنگ نمک زمانی که شمع روشن است باعث می شود که سنگ نمک به مقدار کمی گرم شود. سنگ نمک از سدیم مثبت و کلر منفی تشکیل می شود. زمانی که نمک گرم می شود ذرات نمک در هوا معلق می ماند.

کلر منفی در هوا پخش می شود و باعث می شود ذرات مثبت را به خود جذب کند و عواملی که در محیط اطراف باعث ایجاد انرژی منفی و کسالت و بی حالی، اضطراب، استرس، تداخل در رفتار و اختلالات عصبی می شود را دفع می کند.

 

کاربرد جاشمعی سنگ نمک

شما می توانید با استفاده از جاشمعی سنگ نمک از مزایای آن استفاده کنید. از آنجایی که جاشمعی سنگ نمک زمانی که شمع روشن می شود نور زیادی از خود ساطع نمی‌کند، ولی با خواصی که دارد می تواند آرامش زیادی را در محیط اطراف حکم فرما کند و حس خوبی را به شما هدیه دهد. دز اتاق خواب ها و بر روی میز ناهار خوری می توانید از جاشمعی سنگ نمک استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *