اتاق نمک در مراکز پزشکی

اتاق نمک در مراکز پزشکی متناسب با نوع فعالیت تخصصی مرکز می‌تواند کارایی‌های مختلف و متنوعی داشته باشد.

بهره‌گیری از دانش طب مکمل در مراکز درمانی و پزشکی نقش موثری را در درمان و بهبود بیماران ایفا می‌نماید. در این رابطه استفاده از خواص درمانی نمک، در اتاق‌های نمک و هالوتراپی از مباحث قابل تأمل و بررسی می‌باشد.


داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

اتاق نمک، عنصری مکمل در مراکز پزشکی

امروزه مراکز پزشکی به دنبال راهکارهای نوینی برای ارتقای سلامتی و آرامش بیماران خود هستند. در این میان، استفاده از “اتاق نمک” به عنوان عنصری خلاقانه و منحصر به فرد، رواج روزافزونی یافته است. تاثیر هالوتراپی در ریکاوری سیستم تنفسی و افزایش بازدهی این سیستم اثبات شده و به همین دلیل مراکز درمانی به طور جدی به آن پرداخته‌اند. پزشکان زیادی هستند که همیشه به خدماتشان به صورت متفاوت و ویژه‌ای نگاه می‌کنند و همچنین می‌دانند که این علم هر لحظه در حال گسترش است و امکاناتی که برای بیماران فراهم می‌نمایند تا آنها در آرامش کامل به بهبودی دست یابند چقدر ارزشمند می‌باشد احداث اتاق نمک در مراکز پزشکی متناسب با نوع بیماران و مراجعین و یا حتی در بعضی موارد برای استفاده کارکنان می‌تواند از قابلیت‌های ارائه خدمات خاص یک مرکز پزشکی باشد. اگر شما هم مرکز پزشکی دارید که مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است، قطعا این موضوع را ‌می‌دانید که باید از سایرین گام ها جلوتر بود تا برند و خدمات پزشکی شما به صورت ویژه‌ای دیده شود و گزینه‌های پیش رو شاید آنقدر کاربردی نباشند که هدف شما را محقق نمایند، مگر اتاق نمک!

در اتاق نمک هایی که داکوسالت برای شما طراحی می نماید، به جزئی ترین نکات توجه می شود تا در اوج سادگی و شیک بودن، کارایی زیادی برای سلامتی بیماران شما داشته باشد.

گروه متخصصین شرکت داکوسالت می‌توانند با طراحی و ساخت و اجرای اتاق‌های نمک و تجهیز آن با دستگاه‌های هالوژنراتور در ارائه خدمات پزشکی و درمانی همراه و همگام موثری باشند. این گروه در تلاش است که در کنار شما از صفر تا صد ساخت اتاق نمک همراه باشد، آموزش های لازم را به شما بدهد و همچنین در مدت زمانی کوتاهی موجب شود که با ساخت این اتاق های نمک و ارائه آن به مراجعین تان به همان نقطه طلایی برندتان برسید.

چرا اتاق نمک برا ی مراکز پزشکی ضروری است؟

مراکز پزشکی باید به این نکته توجه داشته باشند که دیگر کار کردن به صورت سنتی و ویزیت بیمار به روش‌های متداول پاسخگوی نیاز مراجعین در این حوزه نیست و لازم است به شیوهای جدید بیماری ها را بررسی کنید. شیوه‌ای نوین که از طبیعت و طب مکمل الهام گرفته است! اما در ادامه ببینیم که ضرورت اتاق نمک برای مراکز پزشکی چیست؟

کاربردهای اتاق نمک در مراکز پزشکی

  • بخش‌های تنفسی: استفاده از اتاق نمک در بخش‌های تنفسی بیمارستان‌ها می‌تواند به بهبودی سریع‌تر بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی کمک کند.
  • بخش‌های مراقبت‌های ویژه: استفاده از اتاق نمک در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مجر به آرامش و تسکین درد بیماران می‌شود.
  • بخش‌های آنکولوژی: استفاده از اتاق نمک در بخش‌های آنکولوژی می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به سرطان و کاهش عوارض جانبی درمان‌های سرطان کمک نموده و اثرات محسوسی داشته باشد.
  • مراکز توانبخشی: اتاق نمک در مراکز توانبخشی می‌تواند به بهبودی سریع‌تر بیماران و ریکاوری آنها بعد از عمل جراحی یا سایر آسیب‌ها کمک شایانی نماید.

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

از جمله دیگر مزایای اتاق نمک در مراکز پزشکی می توان به موارد زیر اشاراه کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن در حین بیماری؛ یون‌های منفی موجود در نمک، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند و به بدن در مبارزه با بیماری‌ها کمک می‌کنند.
  • کاهش استرس و اضطراب؛ نمک به دلیل خاصیت آرامش‌بخش، می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب بیماران قبل و بعد از عمل جراحی یا سایر اقدامات درمانی کمک کند.
  • کاهش درد؛ نمک خاصیت ضد التهابی دارد و می‌تواند به کاهش دردهای عضلانی و مفصلی کمک کند.

نکاتی در خصوص استفاده از اتاق نمک در مراکز پزشکی:

  • استفاده از اتاق نمک باید تحت نظر پزشک معالج انجام شود.
  • بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی حاد هستند، باید از استفاده از اتاق نمک خودداری کنند.
  • زنان باردار و شیرده قبل از استفاده از اتاق نمک باید با پزشک خود مشورت کنند.
  • مدت زمان و تعداد جلسات استفاده از اتاق نمک باید توسط پزشک معالج تعیین شود.

چگونه برای مجموعه پزشکی خود اتاق نمک را سفارش دهید؟

تمام تلاش ما در داکو سالت این است که مسیر را برایتان هموار کنیم. این از آن جهت است که اگر شما به فکر گسترش مجموعه پزشکی خود هستید، دنبال این نباشید که چگونه یک مجموعه مطمئن برای احداث اتاق نمک پیدا کنید، زیرا راه‌های دسترسی به کارشناسان و متخصصان ما در داکوسالت بسیار ساده می‌باشد.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.

 
 

اگر به صورت جدی قصد دارید که اتاق نمک را در مجموعه پزشکی خود راه اندازی کنید با ما در تماس باشید تا از طریق مشاوره و جلسات حضوری متوجه شوید که قرار است چه تحولات عظیمی در کسب و کار شما روی دهد.