تخت نمک

درباره تخت نمک، اتاق نمک و یا حتی غار‌های نمکی چه چیزی شنیده‌اید؟ اتاق‌های نمک این روز‌ها تبدیل به یکی از بحث‌های داغ شده است که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد..به همین خاطر نیز توصیه می‌شود تا شما هم اطلاعات خودتان در این باره را بیشتر کنید

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

خواص ماساژ نمک

سنگ نمک سرشار از مواد معدنی است. هنگامی که این مواد معدنی از طریق پوست جذب می شوند به حفظ تعادل pH بدن، متابولیسم ، بهبود گردش خون و آرام شدن سیستم عصبی و کاهش نشانه های پیری کمک می کنند. مزیت انجام ماساژ نمک بسیار بیشتر از ماساژ با سنگ های معمولی یا بازالت است. به همین دلیل است که روز به روز تقاضا از سوی مشتریان مراکز ماساژ درمانی و اسپا برای ماساژ نمک افزایش پیدا کرده است.

مزیت‌های استفاده از تخت نمک

یک سری مزیت‌ها در پی استفاده از تخت نمک وجود دارد. مسلماً هم تخت‌های نمک و هم صندلی‌ها می‌توانند هر کدام دارای یک سری کارایی‌ها و کاربرد‌های خاص باشند.

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

مزیت‌های استفاده از تخت نمک را به طور کلی بررسی کنیم

  • راحتی مشتریان

قرار است چندین ساعتی را در اتاق نمک سپری کنید. این کار زمانی که بر روی تخت دراز کشیده‌اید، راحت‌تر از وقتی است که روی صندلی نشسته‌اید. به همین دلیل نیز راحتی مشتریان در هنگام استفاده از غار‌های نمکی و اتاق نمک یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که استفاده کردن از تخت نمک می‌تواند داشته باشد.

  • ماساژ مشتریان

اتاق‌های نمک برای درمان و سلامتی به کار ‌می‌روند. ماساژ دادن اصولی نیز یکی از روش‌هایی است که برای درمان افراد می‌تواند استفاده شود. به همین خاطر تخت نمک که یکی از بهترین ابزار‌ها و تجهیزات برای ماساژ دادن است، می‌تواند گزینه و انتخاب خوبی برای این محیط‌ها باشد.

  • زیبا‌سازی محیط

زمانی که غار نمکی یا اتاق نمکی را می‌سازید، حتماً باید تجهیزات لازم را نیز در آن قرار دهید. این موضوع هم برای تجهیز کردن اتاق‌ها و غار‌ها و هم برای زیباسازی بسیار مهم است. قرار دادن تخت نمک و صندلی‌های مخصوص برای نشستن افراد در اتاق‌های نمک می‌تواند به زیباسازی محیط هم کمک زیادی کند. بنابراین از این مسأله غافل نشوید.

  • کاهش استرس و کمک به درمان

تخت نمک به نوعی از نمک ساخته می‌شود. در حقیقت پوششی که بر روی تخت و صندلی قرار می‌گیرد، از جنس نمک است. معمولاً تخت‌هایی که از نمک دریا ساخته می‌شوند، می‌توانند گزینه خوبی باشند. از طرفی تخت نمک و دراز کشیدن بر روی آن می‌تواند هم میزان استرس فرد را به شکل قابل توجهی کاهش دهد و هم روند درمان و ماساژ او را سریع‌تر کند.

  • افزایش انرژی مثبت

یکی از مهم‌ترین خواص نمک درمانی مربوط به بالا بردن سطح انرژی مثبت در بدن افراد است. این موضوع با قرارگیری در معرض ذرات و مولکول‌های نمک می‌تواند انجام شود. اما زمانی که فرد بر روی پوششی از نمک دراز می‌کشد نیز می‌توانید شاهد افزایش چندین برابری انرژی مثبت به آن فرد باشید. به همین خاطر حتماً در نظر داشته باشید که تخت‌های نمک می‌توانند این کار را نیز برای شما انجام دهند.

نکات مهم در خرید تخت نمک

در کنار تمامی مواردی که بیان شد، باید گفت که خرید تخت نمک می‌تواند یکی از مهم‌ترین کار‌هایی باشد که برای راه‌اندازی اتاق‌های نمکی باید انجام دهید. چندین نکته مهم وجود دارد که در زمان خرید لازم است در نظر گرفته شود.

  • جنس تخت

اولین و مهم‌ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید، مربوط به جنس تخت‌ها است. تخت نمک در محیطی قرار خواهد گرفت که دائماً در معرض تماس با مولکول‌های نمکی است. اگر جنس تخت خوب و باکیفیت نباشد، نمک می‌تواند همچون یک ماده خورنده عمل کرده و سبب پوسیدگی تخت شود. بنابراین حتماً سعی کنید تخت‌های نمکی را خریداری کنید که جنس مناسبی دارند. به طور کلی تخت‌های نمک از پوشش نمکی ساخته شده‌اند. بنابراین تخت‌هایی با پوشش نمکی ضخیم را انتخاب کنید.

  • ابعاد و اندازه‌ها

مورد و نکته بعدی در خصوص آن است که ابعاد و اندازه‌های تخت باید حتماً مناسب باشد. ابعاد تخت مسلماً باید با ابعاد محیط شما همخوانی داشته باشد. با این حال به طور کلی تخت‌های نمک دارای اندازه‌های استانداردی هستند و در این خصوص حق انتخاب زیادی نخواهید داشت.

  • تقاضای مشتریان

حتماً به تقاضا و نیاز‌های مشتریان خودتان توجه داشته باشید. از این طریق است که می‌توانید به درستی متوجه شوید که آیا تخت نمک انتخاب و گزینه خوبی است یا خیر. گاهی اوقات این تخت‌ها می‌توانند برای اتاق نمک‌هایی که صرفاً به دنبال ماساژ مشتریان هستند، استفاده شوند. طبیعی است که تخت نسبت به صندلی و… در اینگونه از محیط‌ها از طرفداران بیشتری برخوردار است.

  • فروشگاه مدنظر

از چه فروشگاهی قرار است خرید کنید؟ این یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که باید از خودتان بپرسید. هر فروشگاهی می‌تواند اجناسی با کیفیت‌های متفاوت داشته باشد. با توجه به بودجه و همچنین سلیقه‌ای که در خرید تخت نمک دارید، می‌توانید فروشگاه‌های متفاوتی را نیز پیدا کنید. اما به طور کلی داکوسالت یکی از بهترین گزینه‌ها است. هم تنوع بالایی در محصولات آن وجود دارد و هم کیفیت خوبی را می‌توانیم در این شرکت شاهد باشیم.

برای راه اندازی سالن ماساژ نمک به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  • مجوز ماساژ نمک

مجوز اتاق نمک برای مراکز اسپا، تن‌آرامی، ریلکسیشن تنها در صورتی که کاربرد اتاق نمک، درمانی باشد، نیاز است. داکوسالت جهت رفاه حال مشتریان خود، در زمینه دریافت مجوز، اعطای نمایندگی محصولات و ساخت اتاق ماساژ نمک به شما مشاوره لازم را خواهد داد. در صورت نیاز کارشناس به صورت حضوری به محل شما اعزام خواهد شد.

  • قیمت لوازم ماساژ نمک

قیمت لوازم ماساژ نمک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت تخت نمک ابعاد آن است. جهت استعلام قیمت لوازم ماساژ نمک و کسب اطلاعات لازم در مورد چگونگی سفارش و خرید همین الان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کلام پایانی

داکوسالت در حال حاضر یکی از برترین و بهترین شرکت‌هایی است که اتاق‌های نمکی، غار‌های نمکی و انواع محصولات و تجهیزات مورد نیاز این اتاق‌ها را تولید می‌کند. اگر به دنبال اتاق نمک باکیفیتی هستید که بتوانید به بهترین شکل ممکن از تمامی مزیت‌های آن استفاده کنید، داکوسالت می‌تواند گزینه بسیار مناسب و خوبی باشد. این شرکت هم بهترین و بالاترین کیفیت‌ها و هم مناسب‌ترین قیمت‌های ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.