اتاق نمک در صنعت ورزش

ورزش به عنوان یک صنعت فراگیر، حوزه علاقمندی بخش مهمی از آحاد جامعه است. در کنار این صنعت بزرگ، بسیاری از خدمات و کسب و کارها ایجاد شده و رشد نموده‌اند.

ارائه خدمات مرتبط با بهداشت و ارتقاء سلامت ورزشکاران همواره از مهمترین دغدغه‌های مربیان و مسئولین ورزش کشور بوده است.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

مزایای استفاده از اتاق نمک برای ورزشکاران

چرا اتاق نمک برای صنعت ورزش لازم است؟

صنعت ورزش همواره به دنبال کسب نتایج برتر است. موفقیت ورزشکاران مرهون برنامه‌ریزی مدیران ارشد ورزش کشور است و در این راستا اقدامات موثر برای معرفی کارایی اتاق نمک در بازدهی آنان و کسب نتایج بهتر، به بالاترین مراجع تصمیم‌گیری ورزشی مانند کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. امروزه صنعت ورزش برای رسیدن به نتایج مناسبتر نیازمند بهره‌برداری از روش‌های طب مکمل است که به یقین یکی از کارآمدترین و موثرترین روش‌های طب مکمل، استفاده از اتاق نمک برای ورزشکاران در بخشهای هالوتراپی و نمک درمانی و ماساژ و تن آسایی می‌باشد.

 شرکت داکوسالت بعنوان تنها مرجع تخصصی ساخت اتاق‌های نمک در ایران می‌تواند صنعت ورزش کشور را در سطوح مختلف اعم از فدراسیونهای ورزشی و باشگاههای دولتی و خصوصی یاری نماید.

اتاق نمک، گامی نو در جهت ریکاوری و سلامتی ورزشکاران

امروزه صنعت ورزش به دنبال راه‌های جدیدی برای ارتقاء عملکرد ورزشکاران و تسریع روند ریکاوری آنها است. در این میان، “اتاق نمک” به عنوان یک پدیده نوظهور، توجه بسیاری از ورزشکاران و مربیان را به خود جلب کرده است.

داکوسالت با تجربه طراحی، ساخت و راه‌اندازی بیش از 300 پروژه موفق اتاق نمک استاندارد، از مرحله مشاوره تا اجرای کامل طرح، همراه شما خواهد بود.

کاربرد اتاق نمک در صنعت ورزش

مراکز ورزشی می‌توانند برای ارتقاء ریکاوری و سلامتی ورزشکاران، اتاق نمک را به عنوان یکی از خدمات خود ارائه دهند. علاوه بر این، باشگاه‌های ورزشی  با مجهز شدن به اتاق نمک، کیفیت خدمات خود را بالا برده و رضایت ورزشکاران را ‌افزایش می دهند. به غیر از موارد گفته شده، کمپ‌های ورزشی نیز با استفاده از اتاق نمک این امکان را دارند، به ریکاوری سریع‌تر ورزشکاران و آمادگی آنها برای مسابقات کمک نموده تا به نتایج عالی دست یابند. در کنار این موضوع باید بدانید که بسیاری از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای از اتاق نمک برای ریکاوری و سلامتی ورزشکاران خود استفاده نموده و این امر باعث درخشیدن افراد تیم در آن سطح می‌شود. جالب است بدانید در المپیک‌های اخیر، از اتاق نمک برای ریکاوری ورزشکاران استفاده شده است. در نهایت مراکز تخصصی ریکاوری ورزشی، اتاق نمک را به عنوان یکی از خدمات خود ارائه می‌دهند و افرادی که از این شرایط استفاده نموده‌اند، همگی بر این عقیده هستند که اثرات بی نظیری در مورد ریکاوری خود مشاهده کرده اند.

اگر به صورت جدی قصد دارید که اتاق نمک را در مجموعه ورزشی خود راه اندازی کنید با ما در تماس باشید تا از طریق مشاوره و جلسات حضوری متوجه شوید که قرار است چه تحولات عظیمی در کسب و کار شما روی دهد.