هالوژنراتور و هواساز اتاق نمک

هالوژنراتور همان هواساز اتاق نمک است که گاهی به اسم اسپری نمک هم از آن نام برده می­شود.

در کل دنیا بیش از ۳۰ هزار اتاق نمک در مراکز مختلف زیبایی، ورزشی و درمانی در حال فعالیت هستند؛ که در ایران نیز شرکت داکوسالت بیش از ۳۰۰ اتاق نمک را احداث و راه‌اندازی نموده است. 

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

هالوژنراتور چیست؟

هالوژنراتور ذرات بسیار ریز نمک را متناسب با فضای موجود در هوا پخش می‌کند. این ذرات نمک به قدری ریز هستند که دیده نمی‌شوند و همراه با تنفس وارد سیستم تنفسی شده و فرآیند پاکسازی بدن را شروع می‌کنند. در واقع وظیفه اصلی هالوژنراتور آن است که دستگاه هالوژنراتور یا هواساز اتاق نمک، به عنوان مکمل اتاق نمک، هوای داخل اتاق نمک را مانند یک غار نمک طبیعی شبیه‌سازی می‌کند. این کار سبب می‌شود تا فرایند درمان به شکل مناسب و اصولی پیش رود. جالب است نه؟!

هالوژنراتور داکوسالت، در چهار مدل مختلف و متناسب با ابعاد اتاق نمک شما طراحی و تنظیم می‌شود که خواسته شما از یک اتاق نمک واقعی را برآورده می‌کند. هالوژنراتور داکوسالت؛ اتاق نمک شما را به یک غارنمک واقعی تبدیل می‌کند.

مزایای هالوژنراتور

هوای تولید شده توسط هالوژنراتور و هواساز نمک باعث ایجاد مکانیسم تنفس بهتر، باز شدن شریان های تنفسی می‌شود. تنفس ذرات نمک معلق که به وسیله هالوژنراتور و هواساز نمک در هوا پخش شده است باکتری ‌ها و میکروب‌ ها و خلط‌ های موجود در شش ‌ها و مجاری تنفسی را جذب می ‌کنند. سپس با هر بار سرفه کردن این باکتری‌ ها، میکروب ‌ها و خلط ها دفع می‌شوند. نتایج تحقیقات و برخی از مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که  دفع این باکتری ها در بهبود بیماری‌های تنفسی و آلرژی بسیار مفید است. از طرف دیگر هوای تولید شده توسط  هالوژنراتور و هواساز نمک  اثرات فوق العاده زیادی در شادابی و کاهش اضطراب و افسردگی دارد.یکی از سؤالاتی که معمولاً مشتریان و متقاضیان می‌پرسند، در این خصوص است که آیا استفاده کردن از هالوژنراتور ضروری است؟ این کار می‌تواند چندین و چند فایده را با خودش به همراه داشته باشد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

آیا استفاده از هالوژنراتور ضروری است؟

  • مقاصد درمانی

برای مقاصد درمانی و بهره‌وری حداکثری از اتاق نمک و نمک‌درمانی، استفاده از هالوژنراتور توصیه می‌شود. در غیر اینصورت متناسب با نیاز شما و کاربری اتاق نمک می‌توانید یکی از مدل‌های هالوژنراتور را انتخاب نمایید. به طور مثال زمانی که با هالوژنراتور فضای غار نمکی شبیه‌سازی می‌شود، افراد می‌توانند از تأثیرات درمانی این فضا استفاده کنند.

  • باز کردن شریان‌های تنفسی

یکی از مهم‌ترین مواردی که استفاده از این دستگاه‌ها را ضروری می‌کند در خصوص باز کردن شریان‌های تنفسی و حتی عروق خونی افراد است. هر بار که هوای ایجاد شده به وسیله دستگاه هالوژنراتور داکوسالت توسط افراد حاضر در اتاقک تنفس می‌شود، شریان‌ها و مسیر‌های تنفسی آن‌ها باز شده و پاکسازی می‌شوند.

  • ایجاد هوای طبیعی

دستگاه‌های نمک ساز هالوژنراتور داکوسالت می‌توانند فضایی کاملاً طبیعی و نرمال را به وجود بیاورند. این مسأله سبب می‌شود تا در زمان تنفس کردن ذرات هوا که با نمک ترکیب شده‌اند، فرد نه تنها هیچ بو و رنگی را حس نکند، بلکه حتی از تأثیرات شگفت‌انگیز این کار نیز باخبر خواهد شد.

  • جذب باکتری‌ها و میکروب‌ها

نکته بعدی در خصوص جذب کردن باکتری‌ها و میکروب‌هایی است که هم در هوای اطراف فرد و هم در مجاری تنفسی او وجود دارند. این اتاقک‌ها می‌توانند به راحتی این باکتری‌ها را جذب کرده و به فرد اجازه دهند تا تنفس بهتری داشته باشد.

  • شادابی و کاهش اضطراب

حتی استفاده از دستگاه هالوژنراتور داکوسالت برای ساخت اتاقک‌های نمک می‌تواند در افزایش شادابی ظاهری و باطنی و همچنین کاهش دادن میزان استرس و اضطراب افراد کمک کند. این نکته سبب می‌شود تا کسانی که حتی بیماری‌های تنفسی ندارند نیز از این اتاقک‌ها استفاده کنند.

  • تمدد اعصاب

کاهش میزان بیماری‌های عصبی و کمک به بهبود چنین بیماری‌هایی یکی دیگر از مواردی است که ضرورت استفاده از این دستگاه‌ها را بیان می‌کند. بنابراین حتی در تیمارستان‌ها و مراکزی که نسبت به درمان بیماری‌های عصبی اقدام می‌کنند نیز این دستگاه‌ها می‌توانند انتخاب بسیار خوبی باشند.

  • جلوگیری از بروز بیماری‌ها

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. دستگاه هالوژنراتور می‌تواند اتاقک‌ها و غار‌های نمکی را بسازد و از این طریق افرادی به افرادی کمک کند که دوست دارند سلامت خود را حفظ کنند.

نکات مهم در خرید هالوژنراتور

یک سری نکات مهم وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا خرید بهتری داشته باشید.

  • عملکرد دستگاه

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید در خصوص نحوه عملکردی دستگاه است. اینکه دستگاه به چه شکلی کار می‌کند، چقدر قدرت دارد و… همگی می‌توانند اهمیت زیادی داشته باشند. البته لازم به ذکر است که همه این نکات در داکو سالت توسط مشاورین مجرب ما به شما توضیح داده خواهد شد.

  • انواع دستگاه

نکته بعدی در خصوص انواع دستگاه‌های هالوژنراتور است. باید مدل‌های مختلف را در ابتدا بشناسید و سپس خرید کنید. خوشبختانه شرکت داکوسالت از همان ابتدا بروشور‌ها و کاتالوگ‌های مربوطه را در اختیار شما قرار می‌دهد که همه مدل‌ها و ویژگی‌های مربوط به آن‌ها را بشناسید.

  • دریافت راهنمایی و مشاوره

همیشه پیش از خرید سعی کنید از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوید. این مسأله به شما کمک می‌کند تا بتوانید خرید مناسب‌تر و اصولی‌تری داشته باشید. اگر بتوانید مشاوره حضوری و یا تلفنی دریافت کنید، قطعاً بهتر و بیشتر می‌توانید پاسخ سؤالات خودتان را دریافت نمایید.

تولید و واردات هالوژنراتور

داکوسالت در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین تولید کننده و وارد کننده انواع تجهیزات اتاق نمک و نمک درمانی نظیر هالوژنراتور و هواساز نمک است. داکو سالت به شما در ساخت انواع هتل نمک، سونا نمکی، اتاق نمک و غار نمکی و ساخت انواع کلینیک نمک درمانی کمک خواهد کرد. . شما می‌توانید جهت استعلام قیمت هالوژنراتور و هواساز نمک همین اکنون با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.