اتاق نمک در صنعت هتل داری و گردشگری

امروزه صنعت هتل‌داری و گردشگری در عرصه رقابت باورنکردنی و خاصی قرار گرفته است به همین دلیل صاحبان این کسب و کار ناچارند برای بقا و حفظ موقعیت برتر خود در میان رقبا همواره روش و ایده‌های نو و به‌روز را به مجموعه خود علاوه نمایند. خدمات اتاق نمک در هتل‌های بسیار موفق جهان توانسته‌اند مخاطبان خاص خود را پیدا کنند. 

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

اتاق نمک در صنعت گردشگری

  • جذب گردشگرانی که سلامتی برایشان مهم است

 اتاق نمک می‌تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری سلامت، گردشگران علاقه‌مند به سلامتی و تناسب اندام را جذب کند.

  • تکمیل خدمات گردشگری

وجود اتاق نمک در هتل‌ها، مراکز تفریحی و اقامتی، می‌تواند خدمات گردشگری را تکمیل و به جذابیت آنها ‌بیفزاید.

  • ایجاد فرصت‌های جدید

 احداث مراکز تخصصی نمک درمانی و ارائه خدمات متنوع در این زمینه، می‌تواند فرصت‌های جدیدی را در صنعت گردشگری ایجاد کند.

نمونه‌هایی از کاربرد اتاق نمک در صنعت گردشگری

اتاق نمک در هتل‌ها، یک ابتکار نوین و جذاب است که می‌تواند فواید بسیاری برای سلامتی و آرامش مسافران داشته باشد. هتل‌هایی که به دنبال ارائه خدمات منحصر به فرد و جلب رضایت مشتریان خود هستند، می‌توانند به فکر تجهیز هتل خود به اتاق نمک و هالوتراپی باشند

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

چرا اتاق نمک در صنعت هتل داری و گردشگری ضروری است؟

اتاق نمک می‌تواند بعنوان یک خدمت ویژه و منحصر به فرد در مراکز گردشگری و هتل‌ها مورد نظر باشد، تا در ضمن ایجاد فضای عالی برای آرامش مسافرین و مهمانان، فرصت تبلیغات مناسب‌تر برای آن مراکز و در نتیجه کسب درآمد بالاتر را فرآهم آورد. احداث اتاق‌های نمک و غارهای نمکی همراه با تجهیز آنها با دستگاه هالوژنراتور امکان استفاده مهمانان را از خدمات خاص ماساژ در اتاق‌های نمک و در عین حال هالوتراپی (نمک درمانی) در فضایی اختصاصی فراهم می‌آورد.

در حال حاضر تعداد کثیری از هتل‌ها و مراکز گردشگری با رویکرد ایجاد فضای متفاوت خاص که همزمان سلامت و بهداشت میهمانان را نیز مدنظر قرار داده باشد، اقدام به احداث اتاق نمک نموده‌اند. در این راستا متخصصین شرکت داکوسالت با بررسی و تحقیق میدانی و با توجه به جغرافیای محلی هتل‌ها و مراکز گردشگری طرح‌های متنوع و زیبا و کاربردی را ارائه داده‌اند و در هر مرحله از اجرای این طرح‌ها مدیران محترم هتل‌ها و مراکز گردشگری را یاری خواهند داد.

اتاق نمک در هتل ها

وجود اتاق نمک در هتل ها، مزایای متعددی برای مسافران دارد. این مزایا عبارتند از:

  • ارائه یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی

استفاده از اتاق نمک، تجربه ای جدید و متفاوت را برای مسافران رقم می زند.

  • جذب مشتریان جدید

 هتل هایی که دارای اتاق نمک هستند، می توانند طیف وسیع تری از مشتریان، به خصوص افراد علاقه مند به سلامتی و تناسب اندام را جذب کنند.

  • افزایش رضایت مشتریان

استفاده از اتاق نمک می تواند به رفع خستگی و تنش مسافران و افزایش رضایت آنها از هتل کمک کند.

اتاق نمک در هتل‌ها، یک ابتکار نوین و جذاب است که می‌تواند فواید بسیاری برای سلامتی و آرامش مسافران داشته باشد. هتل‌هایی که به دنبال ارائه خدمات منحصر به فرد و جلب رضایت مشتریان خود هستند، می‌توانند به فکر تجهیز هتل خود به اتاق نمک و هالوتراپی باشند

تصمیم امروز شما برای ساخت اتاق نمک، ضامن موفقیت فردای مجموعه شما خواهد بود.

تمام تلاش ما در داکو سالت این است که مسیر را برایتان هموار کنیم. این از آن جهت است که اگر شما به فکر گسترش هتل ها یا مراکز گردشگری  هستید، دنبال این نباشید که چگونه یک مجموعه مطمئن برای احداث اتاق نمک پیدا کنید، زیرا راه‌های دسترسی به کارشناسان و متخصصان ما در داکوسالت بسیار ساده می‌باشد.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.

 
 

اگر به صورت جدی قصد دارید که اتاق نمک را در هتل ها و مراکز گردشگری خود راه اندازی کنید با ما در تماس باشید تا از طریق مشاوره و جلسات حضوری متوجه شوید که قرار است چه تحولات عظیمی در کسب و کار شما روی دهد.