پنل پیش ساخته اتاق نمک

معادن نمک بسیاری در جهان وجود دارد اما برای اکثر افراد، امکان رفتن به این معادن وجود ندارد در نتیجه افراد کمی هستند که از مزایای تنفسی در هوای حاوی ذرات نمک بهره می‌برند. ا

ز زمانی که نمک درمانی با بهره‌گیری از نمک خشک مورد توجه قرار گرفته، تلاش شده است که محیط‌هایی مشابه این منظور ساخته شود که به سادگی در دسترس افرادی باشد که به آن نیاز دارند.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

مزایا اتاق نمک پیش ساخته

اتاق‌های نمک یک سری مزیت‌ها دارند که بهتر است پیش از خرید حتماً این مزیت‌ها را در نظر بگیریم و سپس با توجه به این موارد خرید کنیم.

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

نحوه ساخت اتاق نمک

ساخت اتاق نمک بایستی طبق یک سری شرایط و ضوابط انجام شود. بیایید با هم نگاهی به نحوه و چگونگی ساخت اتاق‌های نمک بیاندازیم. به طور کلی پنل‌های کلینیکال و آجر‌های نمکی بصورت کاملاً قابل حمل در کارخانه ساخته می‌شود و سپس براساس طرح اتاق نمک موردنظر به محل مذکور انتقال و نصب می‌گردد. دو روش کلی غار نمک و آجر نمک برای ساخت این اتاق‌های نمکی پیش ساخته وجود دارد. اینکه کدام مورد می‌تواند انتخاب بهتری باشد، بستگی به تصمیم‌گیری شما و شرایط شما دارد.

  • اتاق غار نمک

اولین روش به نام اتاق غار نمک موسوم است. این مدل از اتاقک‌ها طراحی منحصر به فرد و خاصی دارند. همین موضوع نیز سبب می‌شود تا مشتریان بیشتری این مدل از غار‌ها را بپسندند. غار‌های نمکی البته در کنار مزیت جذب مشتری می‌توانند معایبی نیز داشته باشند. به طور مثال این غار‌ها را نمی‌توان به راحتی در فضا‌های کوچک اجرا کرد. اگر هم در چنین فضا‌هایی بخواهید این غار‌های نمکی را پیاده‌سازی کنید، جذابیت اولیه را نخواهد داشت. بودجه‌ای که برای اتاق‌های غار نمکی مورد نیاز است نیز بیشتر از روش دیگر است.

  • اتاق آجر نمکی

اتاق‌های آجر نمکی شیوه بعدی برای اجرای اتاق نمک پیش ساخته هستند. این اتاقک‌ها از آجر تشکیل می‌شوند اما اجری کهاستفاده می‌شود از جنس سنگ نمک‌های برش خورده است. آجر‌های نمکی را با چسب مخصوص روی هم می‌چسبانند تا اتاقک نمک پیش ساخته آماده شود.

از جمله مزیت‌های این روش این است که می‌توانیم حتی دیوار نمک نیز در عوض اتاق نمک داشته باشیم. اتاق‌های آجری نمکی هزینه‌های پایین‌تری دارند، به راحتی می‌توان در جعبه‌های چوبی آن‌ها را حمل کرد و همچنین می‌توان در محیط‌های کوچک نیز آن‌ها را اجرا کرد.

شرایط اتاق نمک

همان طور که می‌دانید اتاق‌های نمک بایستی نمونه‌ای مصنوعی از غار‌های نمکی باشند. بنابراین این اتاقک‌ها بایستی در وهله اول یک سری شرایط را داشته باشند که بتوان از آن‌ها استفاده کرد و انتظار نتیجه گرفتن نیز داشت. ۳ شرط اصلی در این خصوص وجود دارد که در اینجا با هم بررسی می‌کنیم.

  • در و دیوار اتاقک نمکی پیش ساخته باید کاملاً از نمک پوشیده شده باشد. حجم این نمک نه زیاد و نه کم است. در واقع یک استاندارد برای سنجش حجم نمک در این اتاق‌های نمکی وجود دارد.
  • کف اتاقک نیز همچون دیواره‌ها و سقف‌ها باید از نمک پوشیده شده باشد.
  • و شرط سوم که می‌تواند اهمیت بسیار بیشتری داشته باشد در خصوص آن است که ذرات نمک حتماً بایددر هوا معلق باشند. این ذرات در غار‌های نمکی نیز وجود دارند و می‌توانند فرایند تنفس بیماران را بهبود بخشند.

مشتریان اتاق نمک پیش ساخته چه کسانی هستند؟

  • چه کسانی می‌توانند از اتاق نمک‌های پیش ساخته داکوسالت استفاده کنند؟ شاید حتی برایتان عجیب باشد که بدانید چه افرادی می‌توانند از این اتاقک‌ها استفاده کنند. اما تمامی کلینیک‌های زیبایی، بیمارستان‌هایی که منحصراً بر روی شش‌ها و بیماری‌های تنفسی کار می‌کنند، مراکزی همچون تیمارستان‌ها و یا مراکز عادی که به دنبال کاهش اضطراب و استرس و افزایش شادابی مردم هستند و… می‌توانند از این اتاقک‌های نمکی جذاب و معجزه‌آسا استفاده کنند.

مزایا اتاق نمک پیش ساخته را به طور کلی بررسی کنیم.

  • عدم نیاز به عملیات ساختمانی

مهمترین مزیت اتاق نمک پیش‌ساخته و قابل حمل این است که در پروسه ساخت اتاق نمک هیچگونه عملیات ساختمانی که موجب تخریب یا تغییر در ساختار موجود باشد اتفاق نمی‌افتد بلکه منطبق با نقشه‌های معماری تهیه شده دیوار‌های نمک نصب و در کوتاه‌ترین زمان اتاق نمک قابلیت بهره‌برداری پیدا می‌کند. بنابراین در هر فضایی که باشید نیازی به نگرانی در این باره ندارید. داکوسالت مفتخر است که کارآمدترین و آسانترین روش‌ها را برای ساخت اتاق نمک پیشنهاد داده و اجرا می‌نماید.

  • هزینه‌ها

با توجه به اینکه کدام روش از ساخت اتاقک‌های نمکی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید هزینه‌های متفاوتی را نیز شاهد باشید. انتخاب شما تعیین می‌کند که دقیقاً تا چه حد نیاز به صرف هزینه خواهید داشت.

  • قابل حمل

اتاق‌های نمکی پیش ساخته را می‌توان در کارخانه تولید کرد و سپس آن را به مکانی که نیاز است، حمل کرد. چنین چیزی سبب می‌شود تا هم فرایند تولید ساده‌تر و سریعتر شود و هم امکان استفاده از این اتاق‌ها برای مشتریان راحت‌تر شود.

چگونه برای مجموعه اتاق نمک را سفارش دهید؟

ساخت اتاق‌های نمک و غار‌های نمکی در سراسر اروپا و سپس در انگلستان، استرالیا و آمریکای شمالی رایج شده است.

شرکت داکوسالت بعنوان تنها مرجع تخصصی ساخت اتاق‌های نمک و پیش‌ساخته، این توفیق را داشته است که با بهره‌گیری از دانش روز، پنل‌های کلینیکال و آجر‌های نمکی خاصی را طراحی و تهیه نماید.

در صورتی که کلینیک زیبایی، مرکز درمانی و هر محیط دیگری دارید که دوست دارید تجربه کمک به مشتریان از طریق اتاق نمک را داشته باشید، داکوسالت می‌تواند به شما کمک کند. در حقیقت داکوسالت به عنوان مرجع معتبر و مناسب در ساخت اتاقک‌های نمکی این افتخار را دارد که هم کارشناسی و مشاوره خوبی را به شما ارائه کند و هم بهترین، باکیفیت‌ترین و قیمت مناسبب‌ترین اتاق‌های نمک و هالوژنراتور‌ها را به شما عرضه کند.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.