اتاق نمک داکو در هتل آب درمانی رویال، سرعین

پروژه اتاق نمک هتل آب‌درمانی رویال پارک/ سرعین

هتل آب‌درمانی 4 ستاره رویال پارک در شهر سرعین، اولین هتل آب‌درمانی مدرن ایران و عضو اتحادیه Spawatter  اروپا است. دو اتاق نمک هتل رویال پارک سرعین همزمان با ساخت و با همکاری مجموعه داکوسالت، طراحی و اجرا شد و بعد از گذشت 6 سال اتاق نمک رویال پارک، بزرگترین و تنها اتاق نمک استاندارد سرعین است.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

هتل آب‌درمانی 4 ستاره رویال پارک در شهر سرعین، اولین هتل آب‌درمانی مدرن ایران و یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شمال غرب کشور و تنها هتل چهار ستاره تاپ استان اردبیل است. هتل رویال پارک اولین هتل آبدرمانی خاورمیانه است که موفق به عضویت در اتحادیه Spawatter  اروپا شده است.

با توجه یه موقعیت مکانی این هتل در سرعین و دستسرسی عالی به مکان‌های مهم شهر، مسافرین زیادی به این هتل رفت و آمد دارند که علاوه بر این، خدمات جذاب و لوکس هتل نیز آن‌ها را ماندگار می‌کند. دو اتاق نمک هتل رویال پارک سرعین همزمان با ساخت با همکاری مجموعه داکوسالت، طراحی و اجرا شد و بعد از گذشت 6 سال اتاق نمک رویال پارک، بزرگترین و تنها اتاق نمک استاندارد سرعین است.

چالش

اجرای پروژه در دمای منفی 20 درجه، زمان کم برای اجرا به دلیل نزدیکی زمان افتتاحیه

راهکار داکو:

تیم فنی مهندسی داکوسالت، بخشی از پروژه را در کارخانه تهران طراحی و اجرا نمود و در نهایت تیم اجرایی دوازده نفره داکوسالت، در دو شیفت پروژه را اجرا کردند.

نتیجه: دو اتاق نمک مجزا در بخش آب‌درمانی هتل برای بانوان و آقایان احداث گردید. طراحی این دو اتاق به صورت ترکیب کلینیکال پودری و قلوه سنگ نمک است. که با نورپردازی کامل، نمایی بسیار لوکس به فضای اتاق نمک می‌دهد. به کارگیری پنجره در دیوارهای بیرونی اتاق نمک، برای افراد خارج اتاق جلوه خاص و جذابی ایجاد می‌کند.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

مفتخریم که اولین و بزرگترین اتاق نمک سرعین را با نیم جوان و خلاق داکوسالت اجرا کردیم.

اجرای اتاق نمک رویال پارک در کمترین زمان و بالاترین کیفیت بسیار چشمگیر بود که با انرژی بالای بچه‌های داکوسالت انجام شد و به زمان افتتاحیه هتل رسیدیم.

تشکر می‌کنیم از مدیریت داکوسالت و عوامل اجرایی این شرکت

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

نمونه کارهای مشابه