اتاق نمک داکوسالت مرکز طب سنتی شفا، ارک

پروژه اتاق نمک طب سنتی شفا/ اراک

شهر صنعتی اراک، از آلوده‌ترین شهرهای ایران است که شهروندان آن را به بیماری‌های متعدد ریوی، کلیوی و … دچار می‌کند.

خواص متعدد اتاق نمک بر سیستم تنفسی آن را به یک روش کمک‌درمانی عالی برای بیماران تنفسی و ریوی تبدیل کرده است. اتاق نمک مرکز طب سنتی شفا، اولین اتاق نمک شهر اراک است که با هدف افزایش کیفیت سلامت شهروندان اجرا گردید.

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مراکز طب سنتی و طب مکمل از مخاطبین اصلی اتاق نمک هستند. خواصی که نمک‌درمانی بر بدن و به ویژه سیستم تننفسی دارد، آن را به یک گزینه کمک‌درمانی عالی در طب مکمل و طب سنتی تبدیل کرده است.

وجود کارخانه‌های متعدد در شهر صنعتی اراک، آن را به یکی از آلوده‌ترین شهرهای ایران تبدیل کرده است که شهروندان را به بیماری‌های متعدد ریوی، کلیوی و … دچار می‌کند.

اولین اتاق نمک اراک در مرکز طب سنتی شفا به مدیریت سرکار خانم گودرزی با هدف کمک به بیماران تنفسی، سمزدایی بدن و بهبود بیماران توسط تیم داکوسالت طراحی و اجرا گردید.

 

چالش

استیجاری بودن محل پروژه

راهکار داکو:

استفاده از پنل‌های پیش ساخته قابل حمل بهترین انتخاب برای مکان‌‌های استیجاری است که اولین بار توسط داکوسالت طراحی و تولید شده است.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

اتاق نمک رویان در محوطه ویلای شخصی، به صورت ترکیب پنل قابل حمل آجر نمک 80*80 و دیوار کلینیکال پودری اجرا شد که بخشی از دیوار، به صورت ویترین دکوراتیو کلینیکال طراحی و اجرا گردید. کفسازی اتاق نمک از نوع VIP و همچنین نورپردازی کل اتاق و پشت پنل‌ها نیز انجام شد. این اتاق نمک از کامل‌ترین اتاق‌های نمک مازندران است که با یک دستگاه هالوژنراتور تجهیز گردید.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

داکوسالت مرجع تخصصی ساخت اتاق نمک

برای مشاوره فرم را تکمیل کنید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

تماس با کارشناسان داکو

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه