اتاق نمک داکوسالت پارک آبی نشاط، رفسنجان کرمان

پروژه اتاق نمک پارک آبی نشاط/ رفسنجان کرمان

مجموعه آبی نشاط، بزرگترین پارک آبی جنوب‌شرق کشور است. دوراندیشی و تفکر سیستمی مدیریت این مجموعه در جهت تکمیل خدمات استخر، با همفکری و همراهی مجموعه داکوسالت، به ساخت بزرگترین و مجهزترین اتاق نمک جنوب‌شرق کشور، در فضای استخر مجموعه آبی نشاط منتج شد.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مجموعه آبی نشاط، بزرگترین پارک آبی جنوب‌شرق کشور است. این پارک آبی شامل فضای استخر، سرسره آبی، ماساژ، جکوزی، حمام سنتی و حمام ترکی، سونا و … است.

 دوراندیشی و تفکر سیستمی مدیریت این مجموعه در جهت تکمیل خدمات استخر، با همفکری و همراهی مجموعه داکوسالت، به ساخت بزرگترین و مجهزترین اتاق نمک جنوب‌شرق کشور، در فضای استخر مجموعه آبی نشاط منتج شد.کاربری این اتاق نمک ریلکسینگ در نظر گرفته شده است که در فاز بعدی با تجهیز تخت نمک خدمات ماساژ هم در آن ارائه می‌گردد.

چالش

اجرای اتاق نمک دقیقا داخل فضای استخر

راهکار داکو:

اتاق نمک این مجموعه دقیقا داخل استخر اجرا شد که با توجه به رطوبت بالا، تمهیدات لازم قبل و در حین اجرا با تهویه مناسب در نظر گرفته شد.

نتیجه: کل اتاق نمک پارک آبی نشاط به وسیله ویترین‌های دکوراتیو قابل حمل ساخته شد که با طرح کلینیکال پودری سطح آن‌ها پوشانده شد. کانتر پذیرش اتاق نمک نیز به وسیله پنل‌های نمک پودری کلینیکال طراحی و ساخته شد. کف اتاق به صورت VIP نمک‌ریزی و نورپردازی گردید. این اتاق نمک با حجم حدودی 60 مترمکعب، با یک دستگاه هالوژنراتور تکمیل و تجهیز شد.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

با توکل بر الطاف الهی و اعتماد به نیروهای خلاق و متعهد کشور، اجرای اتاق نمک در مجموعه آبی نشاط با همکاری شرکت داکوسالت به عنوان بزرگترین و مجهزترین اتاق نمک جنوب‌شرق کشور عزیزمان صورت گرفت.

از خداوند متعال برایتان موفقیت خواستاریم.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه