اتاق نمک داکوسالت عمارت شاهکار، تهران/ پیروزی

مجتمع تجاری، گردشگری و اداری عمارت شاهکار تهران با بهره‌گیری از معماری اصیل ایرانی، نگین درخشانی در شرق تهران است که با اجرای یک اتاق نمک لوکس در بخش VIP و تجهیز آن به دستگاه هالوژنراتور، محلی زیبا، امن و دلنشین را برای دوستداران سلامت ایجاد نموده، تا تنفسی تازه را تجربه کنند.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مجتمع تجاری، گردشگری و اداری عمارت شاهکار تهران با بهره‌گیری از معماری اصیل ایرانی، نگین درخشانی در شرق تهران است. این مجموعه کم‌نظیر در ارتقا سلیقه مشتریان خود پیشرو و نوآور بوده و هرآنچه بهترین و خاص‌ترین است برای مراجعین خود  انتخاب می‌کند.

عمارت شاهکار تنها مرکز تفریحی خیابان پیروزی است که با اجرای یک اتاق نمک لوکس در بخش VIP و تجهیز آن به دستگاه هالوژنراتور، محلی زیبا، امن و دلنشین را برای دوستداران سلامت ایجاد نموده، تا تنفسی تازه را تجربه کنند.اتاق‌های نمک‌ ساخته شده از آجرنمک یک انتخاب لوکس برای مراکز تفریحی هستند

چالش

ارتفاع زیاد دیوار آجر نمک

راهکار داکو:

ساپورت‌های لازم جهت مهار دیوار تعبیه شد. به دلیل حساسیت مصالح به راحتی نمی‌توان از مهارهای موجود در بازار به کار برد که مهاربندهای مخصوص توسط تیم فنی داکوسالت طراحی و اجرا گردید.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

روحیه بالا، خلاقیت، رزومه قوی و همکاری و مشاوره‌های عالی کارشناسان داکوسالت، کوچکترین شکی رو از ما دور کرد و در نهایت یک اتاق نمک عالی و لوکس متناسب با اسم مجموعه برای ما ساختن "شاهکار بود"

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه