اتاق نمک داکوسالت مداسپا فاطمیا، کرمان/ جیرفت

پروژه اتاق نمک مداسپا فاطمیا، کرمان/ جیرفت               

اولین بودن با یک انتخاب هوشمندانه، می‌تواند گام بزرگی در پیشی گرفتن از رقبا باشد. اتاق نمک مداسپا فاطیما، اولین اتاق نمک شهرستان جیرفت است که توسط داکوسالت طراحی و اجرا گردید.این اتاق نمک به منظور ارائه انواع ماساژهای تخصصی در نظر گرفته شده است.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

اولین بودن با یک انتخاب هوشمندانه، می‌تواند گام بزرگی در پیشی گرفتن از رقبا باشد. اتاق نمک مداسپا فاطیما، اولین اتاق نمک شهرستان جیرفت است که توسط داکوسالت طراحی و اجرا گردید.

مداسپا یا مدیکال اسپاها، مراکزی هستند که خدمات زیبایی را با نظر گرفتن شرط سلامت به بهترین شکل ارائه می‌دهند. انواع خدمات ماساژ، خدمات مراقبتی مو با روش‌های طبیعی، فیشال تخصصی با برندهای مطرح دنیا، از جمله خدماتی هستند که در مراکز مدیکال اسپا به مشتریان ارائه می‌شود.

اتاق نمک و نمک‌درمانی با خواص بی‌نظیری که برای بدن و از جمله پوست دارد، به راحتی می‌تواند بخشی از فضای مداسپا باشد که در ان خدمات فیشال یا ماساژ انجام می‌شود.

اتاق نمک جیرفت، به منظور انجام ماساژ، در یک اتاق به ابعاد 5*4 و با اجرای پوشش نمک بر روی دیوارها و اجرای کفسازی و نورپردازی انجام شد.

چالش

حساسیت زیاد کارفرما در نحوه اجرا و نتیجه، زمان محدود برای اجرا

راهکار داکو:

انجام پروژه در 5 ساعت با بهترین کیفیت

نتیجه: اتاق نمک ماساژ مداسپا فاطیما، در مدت 5 ساعت و اجرای دیوارها از نوع کلینیکال پودری، کفسازی VIP و رود نور اجرا شد. باتوجه به نوساز بودن فضا و حساسیت کارفرما در تمیزی و ظرافت کار انجام شده، پروژه در بهترین حالت ممکن تحویل گردید.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

باتوجه به اینکه برای افتتاحیه عجله داشتم سریع و تمیز و یک روزه اتاق نمک تحویل شد. بعد از اون هم پشتیبانی خوبی داشت که ممنونم از پرسنل داکوسالت و مدیریتشون

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

 
تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه