اتاق نمک داکوسالت مرکز ارتقا سلامت آفرنگ، تهران/ شهرک غرب

پروژه اتاق نمک مرکز ارتقا سلامت آفرنگ/ تهران، شهرک غرب

مرکز ارتقا سلامت آفرنگ در غرب تهران، از به‌روزترین مراکز پزشکی این منطقه در حوزه سلامت و زیبایی است. مرکز ارتقا سلامت آفرنگ، در پی گسترش فعالیت‌های خود در بخش فیشال و ماساژهای تخصصی، با همکاری داکوسالت، بزرگترین مرکز هالوتراپی غرب تهران را راه‌اندازی نمود.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مرکز ارتقا سلامت آفرنگ در غرب تهران، یکی از به‌روزترین مراکز پزشکی این منطقه در حوزه سلامت و زیبایی است. این مجموعه با بهره‌گیری از آخرین تجهیزات مدرن پزشکی در حوزه زیبایی و همکاری با پزشکانی حاذق، همواره خدمات زیبایی و پزشکی را در بالاترین سطح کیفی به مراجعین خود ارائه می‌کند.

مرکز ارتقا سلامت آفرنگ، در پی گسترش فعالیت‌های خود در بخش فیشال و ماساژهای تخصصی، با همکاری داکوسالت، بزرگترین مرکز هالوتراپی غرب تهران را راه‌اندازی نمود.

چالش

نداشتیم!

راهکار داکو:
اجرا با بالاترین سرعت

نتیجه: مرکز هالوتراپی آفرنگ، در طبقه سوم مرکز ارتقا سلامت آفرنگ اجرا گردید. این مرکز شامل اتاق ماساژ نمک، اتاق فیشال نمک، کابین تخصصی هالوتراپی و کافه بار نمک است که آماده پذیرایی از مراجعین در فضایی کاملا مدرن و متفاوت می‌باشد. همچنین کابین هالوتراپی شیشه‌ای مجهز به یک دستگاه هالوژنراتور جهت مقاصد پزشکی اجرا گردید.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

باتوجه به گسترش روزافزون استفاده از نمک‌درمانی و اتاق نمک در صنعت پزشکی و در سراسر دنیا، برآن شدیم که بخشی از فضای مرکز را به این امر اختصاص دهیم تا یک اتاق نمک راه‌اندازی نماییم. پس از مشاوره با متخصصین داکوسالت، بهترین فضای موجود انتخاب شد و در نهایت با امکان‌سنجی اولین مرکز هالوتراپی در غرب تهران را افتتاح کردیم.

طراحی داخلی بی‌نظیر و استفاده کامل از فضا واقعا عالی است.

از مدیریت و عوامل اجرایی داکوسالت تشکر می‌کنیم.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

نمونه کارهای مشابه