اتاق نمک داکوسالت در مرکز ماساژ و اسپا مهر و ماه، شیراز

پروژه اتاق نمک مرکز اسپا و ماساژ مهر و ماه/ شیراز

مرکز ماساژ و اسپا مهر ماه اولین مرکز ماساژ شیراز است که با اخذ مجوز و به صورت رسمی، با همکاری داکوسالت ماساژ در اتاق نمک را به مشتریان خود ارائه می‌کند

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مرکز ماساژ و اسپا مهر ماه اولین مرکز ماساژ شیراز است که با اخذ مجوز و به صورت رسمی، ماساژ در اتاق نمک را به مشتریان خود ارائه می‌کند. در این مرکز کلیه خدمات اسپا و انواع مختلف ماساژ ارائه می‌گردد که با همکاری داکوسالت و اجرای اتاق نمک، در به‌روزرسانی خدمات خود در استان فارس پیشگام شده و اولین اتاق نمک ماساژ شیراز راه‌اندازی گردید.

همچنین به منظور برتری و مزیت رقابتی اصلی، یک عدد تخت نمک نیز در این مرکز راه‌اندازی گردید که برای انجام ماساژ با نمک و همچنین انجام انواع ماساژهای تخصصی از آن استفاده می‌شود.

چالش

استیجاری بودن محل پروژه.

راهکار داکو:

با استفاده از پنل‌های پیش‌ساخته قابل حمل داکوسالت، مشکل اجاره‌ای بودن فضا رفع گردید. این پنل‌ها به راحتی نصب و برداشته می‌شوند و به هر مکانی قابل حمل هستند.

نتیجه: تمام فضای مرکز ماساژ مهر و ماه از جمله لابی و دو اتاق ماساژ و فیشال به وسیله پنل‌های قابل حمل پوشیده از نمک کلینیکال پودری طراحی و اجرا شد. همچنین دو ویترین دکوراتیو دو طبقه برای چیدمان وسایل مورد نیاز ماساژ و فیشال در اتاق‌ها طراحی و نصب گردید. پوشش این ویترین‌های نمک از نوع کلینیکال پودری است که با دیوارها همخوانی داشته باشد.

علاوه بر این تخت ماساژ این مرکز با استفاده از پنل‎های آجر نمک به یک تخت نمک تغییر کاربری داده شد.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

برای اجرای اتاق نمک به صورت اصولی شک و تردیدهایی داشتم. می‌خواستم کامل با مجوز کار رو شروع بکنم، که با راهنمایی کارشناسان داکوسالت، پروسه اخذ مجوز طی شد و بعد از بازدید از شوروم داکوسالت و نمونه کار در تهران، با قطعیت قرارداد رو امضا کردم. چون در شوروم از دکوراسیون‌های زیبایی نمک هم استفاده شده بود، من هم برای سالن خریداری کردم که هم برای چیدمان باشه و هم برای فروش بشه استفاده کرد. مراحل نصب هم زیر نظر مدیریت مجموعه انجام شد که کمال تشکر رو از راهنمایی و پشتیبانیشون دارم.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه