اتاق نمک داکوسالت مرکز ماساژ تن نو، رشت/ گلسار

پروژه اتاق نمک مرکز ماساژ تن نو/ رشت، گلسار

یکی از بهترین مراکز ماساژ درمانی و تن‌آسایی در استان گیلان، مجموعه تن نو واقع در محله گلسار رشت است. این مرکز با انتخاب و تصمیم به موقع و عالی، اقدام به احداث و راه‌اندازی اتاق نمک و مرکز هالوتراپی نمود، که شرکت داکوسالت به عنوان تنها مرجع راه‌اندزای اتاق‌های نمک و مراکز هالوتراپی، وظیفه ساخت و راه‌اندازی این پروژه را به عهده داشته است.

اطلاعات تکمیلی پروژه:

استفاده از اناق نمک در مراکز ماساژ، سلامتی و تن‌آرامی، یک انتخاب عالی است. یکی از بهترین مراکز ماساژ درمانی و تن‌آسایی در استان گیلان، مجموعه تن نو واقع در محله گلسار رشت است. این مرکز با انتخاب و تصمیم به موقع و عالی، اقدام به احداث و راه‌اندازی اتاق نمک و نیز مرکز هالوتراپی نمود، که شرکت داکوسالت به عنوان تنها مرجع راه‌اندزای اتاق‌های نمک و مراکز هالوتراپی، وظیفه ساخت و راه‌اندازی این پروژه را به عهده داشته است.

این اتاق نمک زیرساخت مناسب برای ارائه خدمات ریلکسینگ و خدمات پوستی را در فضایی کلینیکال با استفاده از پودر نمک فراهم آورده است.

چالش

محدودیت زمانی و اجرای یک روزه، رطوبت هوا، عدم تهویه مناسب اتاق

راهکار داکو:

اتاق نمک مجموعه تن نو به صورت فشرده در یک روز توسط مجموعه داکوسالت اجرا گردید. به منظور کنترل رطوبت و دمای اتاق اسپلیت در اتاق نصب گردید.

نتیجه: دیوارها، سقف و کف اتاق کامل از نمک و از نوع کلینیکال پودری اجرا و یک دستگاه هالوژنراتور نیز نصب شد. این اتاق نمک مجهزترین اتاق نمک رشت و استان گیلان است.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

بدون شک یکی از تصمیمات لحظه آخری و عالی من بوده. این مرکز قرار بود یک مرکز ماساژ برای کارآفرینی باشه که بهترین خدمات رو با بهترین پرسنل تحصیل کرده ارائه بده. به صورت اتفاقی و البته به موقع با اتاق نمک آشنا شدم و بعد از تحقیق بلافاصله با داکوسالت تماس گرفتم و شرایط رو توضیح دادم. در کمتر از یک هفته طراحی و قرارداد انجام شد و پروژه اجرا شد. خیلی سریع، تمیز و به موقع.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه