اتاق نمک داکوسالت مرکز زیبایی نهال، ارومیه

مرکز زیبایی نهال یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین مراکز زیبایی ارومیه است که با سبک چیدمان بوهو و در فضایی فلت طراحی و اجرا شده است. کارفرمای محترم بعد از مشاوره با کارشناسان داکوسالت، تصمیم به افزودن یک اتاق نمک به فضای زیبای سالن گرفتند

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مرکز زیبایی نهال یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین مراکز زیبایی ارومیه است که با سبک چیدمان بوهو و در فضایی فلت طراحی و اجرا شده است. باتوجه به اینکه اتاق نمک یکی از گزینه‌های جذاب و متفاوت برای مشتریان سالن‌های زیبایی است، کارفرمای محترم بعد از مشاوره با کارشناسان داکوسالت، تصمیم به افزودن یک اتاق نمک به فضای زیبای سالن گرفتند. فضای اتاق نمک توسط کارفرما برای انجام فیشال و ارائه خدمات پوستی اختصاص یافته است که کلیه روش‌های مارکتینگ و بهره‌برداری از آن توسط تیم داکوسالت به ایشان آموزش داده شد.

چالش

 اجاره‌ای بودن فضا، فلت بودن فضا و نبودن فضای مجزا برای اجرای اتاق نمک که موجب نگرانی کارفرما بود.

راهکار داکو:

برای فضاهای اجاره‌ای بهترین راهکار استفاده از پنل‌های نمک پیش‌ساخته داکوسالت است که کارفرما می‌تواند به راحتی این پنل‌های نمک را جابجا و به محل جدید منتقل کند.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

از یک طرف بسیار علاقه داشتم که حتما یک اتاق نمک در مجموعه اضافه کنم. از طرف دیگه اجاره بودن محل نگرانم میکرد. که بعد از مشورت با کارشناس اتاق نمک داکوسالت، متوجه شدم که با استفاده از این پنل‌ها، میتونم هم یک اتاق نمک در ارومیه راه‌اندازی کنم و هم در صورت جابجایی با خودم ببرم به جای جدید.

ممنونم از مدیریت و عوامل فنی داکوسالت به خاطر خلاقیت و راهکارشون

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه