اتاق نمک داکوسالت مرکز پوست نازگل، سیرجان کرمان

پروژه اتاق نمک مرکز پوست نازگل/ سیرجان کرمان

اتاق نمک مرکز پوست نازگل در شهرستان سیرجان، با کاربری اتاق نمک فیشال و ماساژ توسط مجموعه داکوسالت به عنوان اولین اتاق نمک شهرستان سیرجان طراحی و اجرا شد.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

شهرستان سیرجان، در استان کرمان، همواره در استفاده از تکنولوژی‌ها و ترندهای روز ایران و دنیا پیشرو بوده است. وجود معادن بزرگ و زیاد در این شهرستان مانند معدن گل‌گهر، متخصصین و افراد زیادی را از سراسر کشور به این شهرستان کشانده است که همین امر نیز مزید بر رشد سریع این شهر شده است.

اتاق نمک مرکز پوست نازگل در شهرستان سیرجان، با کاربری اتاق نمک فیشال و ماساژ توسط مجموعه داکوسالت به عنوان اولین اتاق نمک شهرستان سیرجان طراحی و اجرا شد.

چالش

اجاره ای بودن محل پروژه، نداشتن اتاق مجزا برای اتاق نمک، شکستگی و پرت نقشه.

راهکار داکو:

برای فضاهای استیجاری از پنل‌های پیش ساخته قابل حمل که طراحی و تولید آن‌ها اولین بار توسط داکوسالت صورت گرفته است، استفاده می‌شود. برای جداکردن فضای اتاق نمک از دیگر فضاها موجود، از پنل‌های دکوراتیو استفاده شد که علاوه بر نقش پارتیشن، برای استفاده طبقات و نگهداری وسایل نیز استفاده دارد. همچنین با طراحی پنل‌های دکوراتیو متناسب با پرت دیوارها، میزان شکستگی دیوار‌ها به حداقل رسید.

نتیجه: اتاق نمک مرکز مراقبت پوستی نازگل با استفاده از پنل‌های دکوراتیو از نوع کلینیکال پودری ساخته و اجرا شد. کفسازی استاندارد اتاق نمک به همراه نورپردازی و رود نور نیز اجرا گردید که در نهایت یک اتاق نمک دنج و عالی برای فضای فیشال تحویل شد.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

بعد از دیدن اتاق نمک خانم فروتن (لینک شود) خیلی دوست داشتم که اتاق نمک سیرجان رو هم من راه‌اندازی کنم که بعد از پرس و جو، به این نتیجه رسیدم که ضمانت و کیفیت اجرای داکوسالت از همه بهتره که البته برای همین هم انتخاب اساتیدی مثل خانم فروتن بودن. باهاشون تماس گرفتم و بعد از اینکه شرایط رو براشون گفتم، یک طراحی از اتاق برام ارسال کردن و در نهایت اجرا شد که عالیه. واقعا عاشق اتاق نمکم هستم. ممنونم از آقای اسدی و تیم اجراییشون

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

 
تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه