اتاق نمک داکوسالت میکامال، جزیره کیش

پروژه اتاق نمک میکامال/ جزیره کیش

مجموعه تجاری تفریحی میکامال با بیشترین میزان رضایت مشتریان در نظرسنجی‌ها، با اجرای دو اتاق نمک در بخش اسپا، توسط شرکت داکوسالت در دو فاز گام بزرگی در تکمیل خدمات رفاهی برداشت.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مجموعه تجاری تفریحی میکامال در زمینی به مساحت 3.5 هکتار و 202 هزار مترمربع زیر بنا در کیش در حال ساخت است. حدود 15000 مترمربع از زیر بنای مجموعه، به فضاهای تفریحی اختصاص یافته که همواره میزبان گردشگران زیادی است. مجموعه میکامال بیشترین میزان رضایت مشتریان در نظرسنجی‌ها را دارد. دو اتاق نمک میکامال در بخش اسپا مجموعه، توسط شرکت داکوسالت در دو فاز طراحی و اجرا شد. این دو اتاق با کاربری ماساژ بر تخت نمک و ریلکسینگ مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

چالش

رطوبت بالای جزیره کیش که احتمال خرابی مصالح قبل از اجرا و نیز در حین اجرا را بالا می‌برد.

راهکار داکو:

قبل از اجرای پروژه تمهیدات لازم برای دپو صحیح مصالح صورت گرفت. در زمان اجرا نیز با تهویه مناسب، دما و رطوبت اتاق‌ها کاملا کنترل شد.

نتیجه: دو اتاق نمک میکامال، به عنوان مجهزترین اتاق نمک در کیش به صوت یک اتاق پودری کلینیکال و دیگری با پنل آجر نمک اجرا شد. یکی از اتاق‌ها با کاربری اتاق ماساژ نمک، به تخت نمک استاندارد و اتاق دیگر با کاربری ریلکسینگ به هالوژنراتور مجهز شدند.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

بدین وسیله از همکاری صمیمانه، پیگیری و پشتیبانی تیم متخصصص شرکت داکوسالت در زمینه طراحی و اجرای اتاق نمک در میکا مال قدردانی می‌نماییم.

به امید همکاری‌های آتی و موفقیت روز افزون

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

نمونه کارهای مشابه