اتاق نمک داکوسالت هتل پارسیان صفائیه، یزد

پروژه اتاق نمک هتل پارسیان صفائیه، یزد

خدمات رفاهی هتل‌ها یکی از موارد افزایش جذب مشتریان است. گروه هتل‌های پارسیان در انتخاب اتاق نمک به عنوان یک افزونه مدرن و پرطرفدار در این زمینه پیشگام است. هتل پارسیان خزر و هنل پارسیان صفائیه از اولین هتل‌های مجهز به اتاق نمک هستند.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

خدمات رفاهی هتل‌ها یکی از موارد افزایش جذب مشتریان است. بخش ورزشی، استخر، بخش اسپا و ماساژ از جمله خدماتی هستند که در هتل‌ها و مراکز گردشگری به عنوان افزونه‌های جذاب گردشگری مورد استقبال قرار می‌گیرند.

اتاق نمک، با قابلیت اجرا در تمامی بخش‌های ورزشی، تن‌آسایی و سلامتی، به راحتی هتل‌ها را به حوزه گردشگری سلامت وارد می‌کند.گروه هتل‌های پارسیان با انتخاب اتاق نمک در این زمینه پیشگام است. هتل پارسیان خزر (هتل هایت سابق) و هنل پارسیان صفائیه از اولین هتل‌های مجهز به اتاق نمک هستند.

چالش

زمان محدود برای اجرا و جدا کردن بخش رختکن از فضای موجود اتاق

راهکار داکو:

برنامه‌ریزی برای اجرای سریع پروژه، استفاده از پنل برای جداسازی فضاها

نتیجه: اتاق نمک تهران در طبقه منفی یک و در بخش ورزشی هتل صفائیه یزد اجرا شد. این اتاق با کاربری اتاق ماساژ ورزشی، با دو تخت نمک و یک دستگاه هالوزنراتور تجهیز گردید. کلیه دیوارها با استفاده از پنل پیش‌ساخته کلینیکال پودری پوشانده شد و برای جداسازی فضای رختکن از فضای اصلی اتاق، از پنل‌های دکوراتیو پیش‌ساخته به عنوان پارتیشن استفاده شد. سقف اتاق نمک هتل صفائیه از نوع کلینیکال پودری به همراه کفسازی VIP و رود نور نمک اجرا گردید.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

باتوجه به سابقه همکاری داکوسالت در اجرای اتاق نمک هتل پارسیان خزر، اجرای اتاق نمک هتل صفائیه نیز با اطمینان به داکوسالت سپرده شد.

باتوجه به فضای موجود و نیازهای ما، بهترین اتاق نمک طراحی و پیشنهاد و در نهایت اجرا گردید.

امید داریم به همکاری‌های آتی با این مجموعه

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

 
تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه