اتاق نمک داکوسالت ویلای مسکونی آقای دکتر مقدم، رویان مازندران

پروژه اتاق نمک ویلای مسکونی آقای دکتر مقدم/ رویان مازندران

اتاق نمک به عنوان یک بخش لوکس در ویلاها پرطرفدار و در حال اجراست.

ویلای شخصی دکتر مقدم واقع در شهرک مهندسین شهرستان رویان، از جمله ویلاهای شیک و مشرف به دریاست که توسط مجموعه داکوسالت طراحی و اجرا گردید

اطلاعات تکمیلی پروژه:

اتاق نمک به عنوان یک بخش لوکس در ویلاها در حال اجراست. رویکرد ویلاسازان شمال کشور به سمت اجرای اتاق نمک در ویلاهای لوکس این منطقه سوق داده و با تقاضای زیادی روبرو شده است.

ویلای شخصی دکتر مقدم واقع در شهرک مهندسین شهرستان رویان، از جمله ویلاهای شیک و مشرف به دریاست. این اتاق نمک ۱۲ متری در فضای روم پارتی ویلا توسط مجموعه داکوسالت به صورت ترکیب کلینیکال پودری و پنل پیش‌ساخته آجر نمک طراحی و اجرا گردید.

چالش

نزدیکی به دریا و رطوبت بالا

راهکار داکو:

کنترل دما و رطوبت قبل و در حین اجرا و نصب تهویه مناسب در اتاق پس از اجرای پروژه.

نتیجه: اتاق نمک ویلای دکتر مقدم به صورت ترکیب پنل پیش‌ساخته آجر نمک و کلینیکال پودری برای دیوارها به همراه سقف، کفسازی VIP و رود نور نمک اجرا شد. همچنین اتاق نمک رویان به یک دستگاه هالوژنراتور مجهز گردید.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

مقدمات اجرای این اتاق در زمان استارت کار چیده شد و همان زمان با کارشناس داکوسالت برای انجام مقدمات و مهیاسازی زیرساخت صحبت کردیم. پس از اتمام کلیه عملیات اجرایی، اجرای اتاق نمک در یک روز توسط تیم اجرایی داکوسالت انجام شد که تجربه خوب و حرفه‌ای بود.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

تماس با ما

فرم زیر را برای بازدید و کارشناسی تکمیل به زودی با شما تماس میگیریم

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه

 

نمونه کارهای مشابه