مجله نمک درمانی

درمان مصرف زیاد نمک

درمان مصرف زیاد نمک

گاهی پیش می آید که تمایل شما به خوردن نمک بیش تر می شود و یا این که در غذای خود نمک زیادی می ریزید و به زبان ساده تر این که غذا شور می شود و زمانی که شما آن را میل می کنید با خود می گویید. حال چطور این همه نمکی که وارد بدن شده را از بین ببریم؟

زیرا همان طور که می دانید نمک زیاد و افزایش آن در خون باعث صدمات به بدن می شود که برخی از آن ها جبران ناپذیرند و نمی توان انتظار داشت که همواره مفید باشد زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند خطرناک باشد.

از این رو هر گاه با مشکل مصرف بیش از اندازه نمک مواجه شدید باید راه حل های لازم جهت دفع آن را به کار گیرید در ادامه این مقاله حتما به آن ها اشاره خواهیم نمود پس ما را تا پایان همراهی نمایید.

 

درمان مصرف زیاد نمک

دفع نمک زائد از بدن با روش طبیعی

اگر می خواهید به سرعت از شر تمام نمکی که وارد بدن تان شده خلاص شوید باید روش های طبیعی را به کار بگیرید، روش های طبیعی دفع نمک زیاد هستند یکی از این روش ها نوشیدن مقدار زیادی آب است از این طریق آب اضافه بدن همراه با نمک مضاعف از طریق ادرار دفع می شود و شما دیگر دچار مشکل نخواهید شد.

روش دیگر استفاده از جعفری است به صورتی که جعفری را دم کنید و دم نوش آن را میل کنید جعفری می تواند نمک و سموم دیگر را از کلیه خارج کند. البته که بدن هم در تنظیم نمک نقش دارد ممکن است سوال پیش آید که مقدار آب و نمک در کدام رگ تنظیم می شود همه رگ های بدن در حال تنظیم هستند تا نمک زیادی به قلب و مغز نرسد و فشار به آن ها وارد نشود.

 

دفع نمک زائد از بدن با روش طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *