مجله نمک درمانی

سنگ نمک برای جذب ثروت

سنگ نمک برای جذب ثروت

سنگ نمک برای جذب ثروت برخی از سنگ ها مانند سنگ نمک برای جذب پول، رفاه و ثروت و رفاه مالی بسیار موثر هستند و انرژی های منفی که باعث فقر و بی پولی می شود، را از بین می برد. در این مقاله قصد داریم که در مورد جذب پول از طریق سنگ نمک صحبت کنیم.

سنگ نمک کریستال

سنگ نمک کریستالیزاسیون است. کریستال انرژی زیادی را جذب می‌کند. هندوها ، ژاپنی ها و چینی ها از آن استفاده می کنند. اگر می خواهیم سنگ نمک را برای جذب پول و ثروت استفاده کنیم، باید سنگ نمک مناسب خود را پیدا کنیم.

فنگ شویی کیف پول با سنگ نمک

جذب پول در ایران باستان به کمک سنگ نمک می گرفته و برای دفع انرژی های منفی از سنگ نمک استفاده می کردند. سعی کنید هر سال کیف پول خود را تعویض کنید و سنگ نمک را هم هر چند وقت یک بار عوض کنید.

در گذشته سنگ نمک را با اسفند ترکیب می‌کردند و در کیف پول خود قرار می‌دادند و به این موضوع اعتقاد داشتند که وجود سنگ نمک همراه با اسفند می‌تواند انرژی های منفی که باعث دفع پول و ثروت برای فرد می‌شود را از بین ببرند. امروزه بسیاری از مردم از این سنت قدیمی برای جذب ثروت استفاده می‌کنند.

اگر شما هم از طرفداران سنگ نمک برای جذب ثروت هستید، هر ماه سنگ نمک را از کیف پول خود خارج کنید و آن را در آب روان و جاری قرار دهید و یا آن را بسوزانید تا دود شود و سنگ نمک جدید استفاده کنید. به این ترکیب که برای کیف پول خود استفاده می کنید، اسفند کیف پول می گویند.

 

فنگ شویی کیف پول با سنگ نمک

چهار سنگ فوق العاده برای جذب ثروت و پولدار شدن

سنگ ها دارای انرژی های ماورایی هستند که استفاده از آنها برای جذب ثروت و پولدار شدن به ما می توانند کمک کنند. زمانی که در شرایط مناسب از سنگ ها استفاده کنید، به راحتی به استقلال مالی دست پیدا می کنید. در ادامه با چهار سنگی که برای پولدار شدن می‌تواند به ما کمک کند آشنا خواهیم شد.

 

چهار سنگ فوق العاده برای جذب ثروت و پولدار شدن

سنگ زبرجد: سنگ زبرجد که به آن سنگ ثروت می گویند. افرادی که در زندگی و برای جذب ثروت دارای برنامه های پیچیده هستند، نگینی از زبرجد را همراه خود دارند. برای فکر کردن در مورد ثروت و موفقیت سنگ زبرجد، ذهن را شفاف و روشن می کند. بهتر است از سنگ زبرجد به عنوان گوشواره استفاده شود. سنگ زبرجد را باید در دست بگیرید و مدت زمانی را به فکر برای جذب ثروت و پولدار شدن بپردازید.

 

سنگ زبرجد

سنگ سیترین: این سنگ را به عنوان سنگ جذب پول و ثروت می‌شناسند. همچنین به این سنگ نگین معامله گر می گویند. این سنگ برای افرادی مناسب است که کار شخصی و حرفه‌ای دارند و سعی می کند از این سنگ در کیف پول خود نگهداری کنند.

 

سنگ سیترین

 

سنگ توپاژ: سنگ توپاژ که به آن سنگ ایده آل برای پیروز شدن در معاملات مالی نام می‌برند. از قدرتمند ترین سنگ ها در موفقیت های مالی است. در گذشته به سنگ توپاژ توپ پول می گفتند. سعی کنید برای مسیرهای موفقیت زندگی خود سنگ توپاژ را همراه خود داشته باشید.

 

سنگ توپاژ

سنگ یشم: سنگ یشم که به آن سنگ پول و جذب ثروت می گویند. وجود سنگ یشم در کنار شما باعث پیروزی می‌شود و ثروت شما را افزایش می دهد. اگر در مسائل مالی در حال تفکر هستید، حتماً سنگ یشم همراه خود داشته باشید. سعی کنید برای جذب ثروت و محافظت از خود دستبند سنگ یشم استفاده کنید.

 

سنگ یشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *