مجله نمک درمانی

وسایل ماساژ سنگ نمک

وسایل ماساژ سنگ نمک

اگر به فکر راه اندازی یک مکان برای ماساژ از طریق سنگ نمک هستید باید بودجه را برای خرید وسایل و لوازم ماساژ که به روش خاصی و از طریق سنگ نمک انجام می شود را داشته باشید.

لیست کاملی از لوازم مورد نیاز را تهیه کنید. در ادامه به شما درباره ی کاربرد وسایل و لوازم مورد نیاز ماساژ با سنگ نمک توضیح مختصر خواهیم داد.

 

وسایل ماساژ سنگ نمک

بررسی قیمت سالن ماساژ نمک

اگر می‌خواهید ماساژ با سنگ نمک را در اتاق نمک انجام دهید، باید به ابعاد، کاربرد و نوع اتاق نمک و قیمت آن دقت و توجه کنید زیرا همه این ویژگی هایی که ذکر شد در قیمت گذاری سالن اتاق نمک موثر هستند.

 

بررسی قیمت سالن ماساژ نمک

گرفتن مجوز ماساژ نمک

برای انجام ماساژ نمک و راه اندازی کار در این زمینه نیاز به مجوز خاصی نیست. فقط کافیست که مجوزی برای سالن ماساژ داشته باشید و یا اینکه مدرک ماساژ در اختیار شما باشد.

 

گرفتن مجوز ماساژ نمک

دکور و تزیینات اتاق ماساژ نمک

برای راه اندازی یک اتاق نمک و انجام ماساژ در آن ضروری نیست که یک اتاق نمک کامل داشته باشید. کافیست که تجهیزات و وسایل مورد نیاز ماساژ نمک در درون اتاق نمک وجود داشته باشد و از طریق همین تجهیزات می توانید، دکور اتاق نمک را انجام دهید.

 

دکور و تزیینات اتاق ماساژ نمک

تهیه سنگ ماساژ نمک

سنگ ماساژ نمک را در ابعاد اندازه و شکل های گوناگونی درست می کنند. ماسور یا ماساژور با قرار دادن سنگ نمک در همه نقاط مختلف بدن باعث می‌شود که ماساژ بر روی بدن را انجام دهد.

از مهم ترین لوازم وسایل انجام ماساژ نمک، سنگ نمک است. سنگ نمک را باید با کیفیت و خالص خریداری کنید. سنگ نمک باید اصلی و اورجینال باشد تا نتایج درمانی زیادی را بر روی کسی که با آن ماساژ داده می شود داشته باشد.

 

تهیه سنگ ماساژ نمک

تهیه آجر نمک

یکی از لوازم دیگری که در ماساژ نمک نیاز است وجود داشته باشد آجر نمک است. آجر نمک علاوه بر اینکه در دکوراسیون های داخلی زیبا و شیک استفاده می‌کنند با داشتن خواص درمانی سنگ نمک در ماساژ سنگ نمک استفاده می شود و باعث می شود که انرژی های منفی پیرامون از بین برود و حس خوب و آرامش بخشی را در فرد ایجاد کند.

 

تهیه آجر نمک

تهیه صابون سنگ نمک

صابون نمک خاصیت درمانی خیلی زیادی دارد. از مهمترین خواص صابون نمک می توانیم به از بین بردن آکنه های پوستی اشاره کرد. صابون نمک می تواند به عنوان یک لایه بردار، از بین برنده لک جوان کننده پوست، از طریق مواد معدنی طبیعی که در آن وجود دارد نام برد.

از صابون نمک در ماساژ نمک برای ماساژ پوست صورت و سایر اندام های بدن از جمله دست و پا استفاده می شود. صابون نمک را می توانید در رنگ ها و طرح های متنوعی پیدا کنید.

 

تهیه صابون سنگ نمک

تهیه تخت نمک در ماساژ نمک

برای اینکه از خواص نمک به خوبی بهره مند شوید ماساژ را بر روی تخ نمک انجام می دهند. از تخت نمک در اتاق نمک و اتاق ماساژ نمکی برای درمان استفاده می کنند، که در طرح ها و ابعاد مختلفی ساخته می شود.

 

تهیه تخت نمک در ماساژ نمک

تهیه هالوژنراتور

هالوژنراتور دستگاهی است که ذرات نمک را به هوا منتقل می کند. غار طبیعی دادای ذرات معلق بسیار ریزی از نمک است که این دستگاه می‌تواند غار را در اتاق نمک یا اتاق ماساژور برای ما شبیه سازی کند. افرادی که برای انجام ماساژ در این اتاق قرار دارند با تنفس اینا هوای طبیعی می‌توانند احساس شادی و طراوت و سلامتی آرامش داشته باشند.

 

تهیه هالوژنراتور

سنگ نمک برای ماساژ

استفاده از سنگ نمک برای ماساژ باعث می شود که میدان الکتریکی که در بدن وجود دارد و تحت میدان الکترومغناطیسی قرار می گیرد و تغییر می کند را خنثی کند.

میدان الکترومغناطیسی را روزانه از طریق کار کردن با دستگاه های پیشرفته مانند تلفن، موبایل، مودم، عابربانکها، کامپیوتر و لپ تاپ و غیره وارد بدن می کنیم و باعث می شود که میدان الکتریکی پایدار بدن را تحت تاثیر قرار دهد و احساس ناخوشایندی در بدن به وجود آورد و بر روی عملکرد بدن تاثیر زیادی داشته باشد.

استفاده از سنگ نمک در ماساژ باعث می شود که سیستم عصبی مرکزی را تقویت کند و آن را کنترل نمایند. زمانی که سنگ نمک را در ماساژ بر روی بدن می کشند، یونهای منفی از آن را آزاد می شوند. تنفس یونهای منفی باعث می شود که احساس سبکی و شادی و نشاط کنیم.

یون های منفی در اطراف باعث پاکسازی هوا می شوند. یون های منفی حاصل از سنگ نمک باعث می شود که انرژی های منفی را به خود جذب کند و انرژی مثبت هوای پیرامون ما را پر کند.

 

سنگ نمک برای ماساژ

مزیت استفاده از سنگ ماساژ

با استفاده از ماساژ سنگ نمک بدن لایه برداری می شود، که پس از آن حس خوشایند و آرامشی در انسان به وجود می آید. پس از ماساژ با سنگ نمک گردش خون در بدن به صورت متعادل انجام می شود.

سوخت و ساز بدن بالا می رود، تپش قلب منظم می زند، نبض متعادل می گردد و فرد از سکته قلبی و مغزی در امان می ماند. زمانی که یون های منفی را در ماساژ سنگ نمک استشمام می کنیم، باعث می شود که سیستم تنفسی سالم گردد.

عفونت‌هایی که درون ریه ها و سینوس ها وجود دارد، همه از بدن خارج شوند. سنگ نمک برای درمان آکنه، پسوریازیس بسیار موثر است و اگر در مدت زمان طولانی و به صورت منظم از آن استفاده کنید بیماری های پوستی را برطرف می کند.

افرادی که پاهایشان قارچ زده می توانند سنگ نمک را بر روی پاها قرار دهند و پاهایشان از قارچ پاک شود. اگر سنگ نمک را بر روی پوست ماساژ دهید باعث می شود که مواد معدنی از طریق منافذ پوستی جذب بدن شوند نمک در لابلای منافذ پوست باقی می ماند، که باعث جذب رطوبت می شود و رطوبت پوست را نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *