مجله نمک درمانی

اتاق نمک قابل حمل چیست؟

اتاق نمک قابل حمل چیست؟

حتما تابحال از چگونگی فرایند نمک درمانی و فواید بی نظیر آن برای بیماران پوستی و روحی با خبر شده اید، نه تنها بیماران بلکه مردم عادی و افرادی که نیاز به گذراندن وقت خود در آرامش و به دور از استرس دارند نیز با فواید نمک درمانی آشنایی لازم را باید داشته باشند.

اگر نیازمند به دریافت این خدمات هستید شما می‌توانید به اتاق نمک بروید و در آنجا ریلکس کرده و با تنفس کردن هوای آنجا از خواص بی نظیر و متعدد آن استفاده لازم را ببرید. همچنین استفاده از اتاق نمک قابل حمل در منزل خودتان نیز گزینه مناسبی است.

اصلا نمک درمانی چیست؟ و چه فوایدی دارد؟ چگونه می‌توان از فواید آن بهترین استفاده را نمود؟ اتاق نمک قابل حمل چیست برای رسیدن به پاسخ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نمک درمانی

نمک درمانی یک راه درمان با استفاده از نمک است که می‌تواند بسیاری از بیماری های پوستی، تنفسی، روحی انسان ها را تا حد زیادی کاهش و کنترل کند.

همانطور که می‌دانید نمک فواید زیادی برای بدن دارد و برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می‌شود، زیرا می‌تواند منجر به از بین بردن التهاب و گلو درد و انواع دیگر بیماری های عفونتی شود.

افرادی که از بیماری آسم و بیماری های پوستی مانند سوختگی، جوش، آکنه رنج می‌برند همچنین افرادی که دارای بیماری های روحی مانند افسردگی هستند با استفاده از نمک درمانی می‌توانند مشکلات خود را تا حد زیادی کاهش دهند، از این رو نمک درمانی توانسته نقش موثری در درمان بیماری های مختلف ایفا کند.

اتاق نمک قابل حمل چیست؟

نمک درمانی از روش های مختلفی صورت می‌پذیرد که این روش ها به طور کل به دو روش خشک و مرطوب تقسیم می‌شوند و نحوه انجام و چگونگی ارائه خدمات و مصرف نمک در هرکدام متفاوت می‌باشد.

در روش درمانی مرطوب که معمولا از ترکیب آب و نمک استفاده می‌شود فرد می‌تواند با غرغره کردن آب که به راحتی در خانه امکان پذیر است از فواید آن برای گلو درد و عفونت گلوی خود استفاده کند و آن را از بین ببرد، همچنین این روش شامل حمام کردن با آب نمک و نوشیدن آب نمک نیز می‌شود.

اگر فرد توانایی حمام با آب نمک را ندارد یا نیاز دارد برای درمان بیماری های پوستی خود اقدام کند می‌تواند به اتاق نمک رفته و از امکانات آن بهره ببرد.

در نمک درمانی خشک فرد نمی‌تواند مانند روش مرطوب در خانه ی خود آن را انجام بدهد زیرا نیازمند به دستگاه مخصوصی می‌باشد و برای انجام نیز مکان مخصوصی دارد بنابراین فرد برای استفاده از خدمات نمک درمانی خشک باید به اتاق نمک برود و حداقل یک ساعت هوای آنجا را تنفس کند و از نتایج حاصل از اینکار شگفت زده شود.

در روش خشک از دستگاهی به اسم هالوژنراتور استفاده می‌شود، با استفاده از این وسیله نمک را بسیار ریز و در هوا پخش و شناور می‌کنند، در این روش فرد در یک اتاق نمک که دمای آن تقریبا 20 درجه است هوای اطراف خود را به مدت 40 تا 60 دقیقه تنفس می‌کند و بعد از آن شاهد تاثیرات نمک درمانی بر روی مشکلات تنفسی خود می‌شود.

از جمله فواید نمک درمانی می‌توان اشاره داشت به رفع بیماری های پوستی مانند جوش، آکنه، سر سیاه و..، رفع مشکلات تنفسی مانند آسم و سرفه و تنگی نفس و خس خس سینه، کاهش علائم سرما خوردگی، درمان افسردگی و کاهش اضطراب و بسیاری دیگر از خاصیت هایی که نمی‌توان همه آنها را نام برد.

همه ی افراد بدون محدودیت سنی می‌توانند از این روش درمان استفاده کنند، حتی این درمان شامل نوزادان نیز می‌شود و به آنها آسیبی وارد نمی‌کند و از جمله راحت ترین روش های درمان برای آنها به حساب می آید.

اتاق نمک قابل حمل چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

اگر شما جزو افرادی هستید که ترجیح می‌دهید خانه خود را به یک اتاق نمک تبدیل کنید باید ذکر کرد که با انجام چند روش ساده می‌توانید اینکار را انجام دهید و نه تنها دکور خانه خود را زیبا تر کنید بلکه از خاصیت های بی شمار آن بهره ببرید، اگر نمی‌توانید به صورت حضوری به اتاق نمک بروید می‌توانید در خانه خود نیز اتاق نمک داشته باشید.

یکی از بهترین روش های انجام اینکار تهیه لامپ نمک است، نه تنها از زیبایی بی شماری برخودار است بلکه موجب سلامت افراد خانواده و قوی تر کردن سیستم ایمنی بدن شما می‌شود.

اما اگر شما مجبورید بخاطر کار خود مدام محل زندگی خود را عوض کنید و در جای ثابتی ساکن نیستید هنوز هم می‌توانید از این قابلیت نمک درمانی استفاده لازم را ببرید، آن هم با اتاق نمک قابل حمل که مخصوص شما و افرادی است که مدام درحال عوض کردن محل زندگی خود هستند.

اجزای اصلی اتاق نمک شامل دیوار های آن و کفسازی آن می‌شود، اما اگر شما مراکز استیجاری دارید، می‌توانید از پنل های متحرک استفاده کنید و در هر جا آنها را با خود به راحتی ببرید و دیگر پولی برای ساخت دوباره اتاق نمک در خانه خود ندهید.

اتاق نمک قابل حمل چیست؟

مزایای اتاق نمک قابل حمل

از جمله مزایای پنل های متحرکاتاق نمک قابل حمل که  می‌توان نام برد شمامل موارد زیر است:

قابلیت جا به جایی آسان، قابلیت تغییر دکوراسیون، جایگذاری آن به آسانی و در کمتر از یک روز که منجر به تغییر و تحول فضای اطراف خانه شما می‌شود.

همچنین اگر قصد دارید برای محل کار خود از این پنل ها استفاده کنید می‌توانید از دیگر روش ها و خدمات اتاق های نمکی استفاده کنید، مانند لامپ های نمکی که بسیار محبوب و زیبا هستند.

زیبایی و دکوراسیون محل کار شما نقش موثری در جلب رضایت مشتری و موفقیت کار شما دارد، پنل های قابل حمل علاوه بر زیبایی بخشیدن به دکوراسیون با استفاده از خواص آن می‌تواند در این زمینه به خوبی خود را نشان دهد.

این پنل ها برای خانه شما، مراکز درمانی، ماساژورها، مراکز زیبایی و آرایشی و مراکز پزشکی نیز کاربرد زیادی دارد و شما با اینکار می‌توانید مشتریان خود را شگفت زده کنید و به آنها بهترین خدمات ممکن را ارئه دهید.

قیمت اتاق نمک قابل حمل

جالب است بدانید که اتاق نمک قابل حمل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و توسط متخصصان و هنرمندان بی نظیری ساخته می‌شود پس برای محل کار و خانه شما می‌تواند بسیار به صرفه و کاربردی باشد، همچنین این پنل ها در اندازه و سایز های مختلفی موجود می‌باشند و شما میتوانید مطابق با سلیقه خود آنها را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *