مجله نمک درمانی

بهترین نمک خانگی چه نمکی است؟

قطعا می دانید که در بازار انواع نمک خوراکی وجود دارد که علاوه بر دیزاین غذا برای طعم و مزه هم از آن ها استفاده می کنند اما سوالی که ممکن است ذهن هر فردی را مشغول کند این است که بهترین نمک برای مصارف خانگی کدام است؟

اگر می خواهید همواره از نمک استفاده کنید و سلامتی خود و عزیزان تان هم حائز اهمیت است توصیه می کنیم از نمک تصفیه شده ید دار استفاده نمایید زیرا این نوع نمک به طور کامل تمیز شده و عاری از هر گونه شن و ماسه است هم چنین وجود ید به اندازه تعیین شده در مخلوط آن وجود دارد که بدن از آن تامین شود و ماهیچه ها و عضلات به طور کامل تقویت شوند.

پس پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید کیسه های نمک تصفیه شده ید دار از سراسر فروشگاه های کشور است. در ادامه از مصرف نمک دریا هم خواهیم گفت پس لطفا با ما همراه باشید.

استفاده از نمک دریایی در غذا

بسیار افرادی هم وجود دارند که از نمک دریایی در غذا خود استفاده می کنند نمک دریایی بلور هایی درشت دارد که اگر مقدار کمی از آن استفاده کنید نمک روزانه بدن را تامین نموده اید هم چنین استفاده از نمک دریا در غذا باعث تقویت حنجره و دستگاه تنفس می شود و شوری کم آن هرگز سبب بالا رفتن فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی نخواهد شد. امروزه دریاچه ارومیه بزرگ ترین تامین کننده نمک دریا در جهان است که نمک آن نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. پس توصیه می کنیم از نمک دریا هم در غذای خود استفاده کنید و از خواص و مزایای آن به طور کامل بهره مند شوید تا سالم و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *