مجله نمک درمانی

سنگ انرژی زا

در این مقاله قصد داریم تعدادی کمی از سنگ‌هایی که به‌عنوان سنگ انرژی زا که در طبیعت وجود دارند و از مواد معدنی طبیعی ساخته شده‌اند و برای انسان‌ها می‌توانند خواص زیادی داشته باشند، از جمله بر روی جسم و بر روح تأثیر بسزایی دارند را نام ببریم.

انواع سنگ انرژی زا

برای اینکه بتوانید سنگ انرژی‌زا موردنیاز خود را تهیه کنید باید قبل از هر چیز با این سنگ‌ها و انواع آن آشنایی کافی داشته باشید. ازاین‌رو در ادامه به معرفی انواع این نوع سنگ‌ها اشاره خواهیم نمود.

سنگ جید یا یشم اولین سنگ انرژی زا

باعث می‌شود که تنفس را عمیق‌تر کند، مشکلات قلبی را از بین ببرد، اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد، یشم سبز به فرد این ایمان را می‌دهد که به تمام رؤیاهای خود برسد.

 دومین سنگ: سنگ چاروئیت

خواب فرد را عمیق و راحت می‌کند. استرس و تنش ‌هایی که ممکن است در اثر مشکلات و دغدغه‌ها به سراغ فرد در حین خواب شبانه آید را کاهش می‌دهد. علاوه بره آن بیماری‌های قلبی و کبدی و پانکراس را برطرف می‌کند.

سنگ دانبوریت

این سنگ برای پیوند با فضاهای معنوی به کار می‌رود زیرا ارتعاشات زیادی دارد، باعث ایجاد تعادل، میان سمت چپ و راست مغز می‌شود. باعث می‌شود که نقاطی از بدن که بسته شده‌اند و دچار گرفتگی شده، در طب سوزنی از آن استفاده شود. باعث تسکین بیماری‌های کبدی و کیسه صفرا می‌شود. باعث شفاف‌سازی ذهن می‌شود، سموم را از بدن می‌زداید.

 دولومیت یک سنگ انرژی زا برای شما

دارای انرژی آرامش بخشی است و تنهایی و خشم را از انسان دور می‌کند و انرژی مثبت را در بدن افزایش می‌دهد. می‌تواند کلسیم زیادی را برای استخوان‌ها فراهم کند و همچنین دندان‌ها را سالم نگه دارد .

 یک مثال دیگر: سنگ دیوپتاز

برای کاهش ناراحتی‌های روحی و روانی به کار می‌رود، سیستم اعصاب مرکزی را متعادل می‌کند، مشکلات قلب و ریه را برطرف کند، فشارخون را کنترل می‌کند، استرس را برطرف می‌کند.

یاقوت نارنجی

باانرژی خود بی‌حالی و کسلی را برطرف می‌کند، افرادی که دارای ناتوانی جنسی هستند را مانند افراد معمولی درمان می‌کند. جریان خون را در بدن تنظیم می‌کند.

سنگ سیترین

 محرک بی‌نظیری برای مغز است، باعث افزایش قدرت تمرکز می‌شود، با خاصیت انرژی‌زایی خود می‌تواند خستگی را از بدن بیرون کند. باعث عملکرد بهتر کلیه‌ها و مثانه، معده، پانکراس می‌شود.

علاوه‌برآن آن را به‌عنوان یک فعال‌کننده چاکرای سوم که به مرکز قدرت انرژی بدن معروف است، می‌شناسند. با خود خلاقیت و ثروت را به همراه می‌آورد و اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد.

سنگ ابسیدین سیاه: سنگ انرژی زا برای همه

به شما کمک می‌کند تا چاکرای ریشه را فعال کنید و در هر لحظه احساس خوبی از خاک بگیرید. برای بهره‌گیری از تأثیرات آن ابسیدین سیاه را در روبالشی، روی میز خواب قرار دهید و یا آنکه زمانی که می‌خواهید بخوابید، آن را در دست خود نگه دارید.

در هرجایی که فعالیت‌های آتشفشانی بیشتر باشد این سنگ، به وجود می‌آید و در ایالت متحده، کانادا و مکزیک به فراوانی وجود دارد.

سنگ کارنلیان

بر طبق گفته‌های افراد علاقه‌مند به این سنگ، چاکرای دوم شما با این سنگ باز می‌شود. علاوه‌برآن در زنان باردار، حمایت عاطفی لازم را برای آنها فراهم می‌کند. در دوران عادت ماهانه دختران و زنان در هر سنی، به آنها احساس بهتری می‌دهد تا بتوانند با عوارض آن کنار آیند.

 رز کوارتز: یک سنگ زیبا وپرانرژی

 چاکرای قلب را فعال می‌کند که چاکرای چهارم است و انرژی مثبت را تقویت می‌کند. همه انواع عشق را تقویت می‌کند: عشق به خود، عشق به دیگران و عشق بی‌قیدوشرط. این سنگ صورتی زیبا بسیار قدرتمند است و عزت‌نفس را افزایش می‌دهد. می‌توانید اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته‌تان را بازیابی کنید و به یک تعادل عاطفی برسید. همچنین استرس، تنش و خشم را به‌خوبی از بین می‌برد.

برای بهره‌مندی از انرژی این سنگ ابتدا آن را تمیز کنید و سپس در یک کاسه آب قرار دهید و اجازه دهید از غروب آفتاب تا غروب خورشید در زیر نور خوشید بماند. سپس این آب را در یک بطری اسپری ریخته و کمی روغن آرگان و 11 قطره روغن گل رز را به آن اضافه کنید. هر زمان که احساس کردید از لحاظ عاشقی نیاز به حمایت دارید، آن را بر روی خود اسپری کنید. به جز این که از حس مثبت سنگ رز کوارتز بهره‌مند می‌شوید، از روغن گل رز هم استفاده می‌کنید که اثرات فوق‌العاده‌ای بر روی پوست شما دارد.

خاصیت نوعی از سنگ انرژی زا به نام سنگ نمک

دارای خاصیت انرژی‌زایی بالایی است سنگ نمک دارای خاصیت یونیزاسیون بوده و با آزادکردن یون‌های منفی در هوا باعث می‌شود که یون‌های مثبت و انرژی منفی را جذب کند و انرژی مثبت را در محیط افزایش دهد. سنگ نمک با خاصیت انرژی‌زایی خود می‌تواند بر روی تنفس، عملکرد قلب، هورمون‌ها، غدد بدن، دستگاه تنفسی دستگاه گوارش و استخوان دستگاه گردش خون و غیره تأثیر بسزایی داشته باشد.

شرایط خرید سنگ انرژی زا

برای خرید سنگ انرژی زا باید در ابتدا سنگ‌ها را بشناسید. پس از اینکه لیستی از سنگ انرژی زا را در مقابل خود کامل کردید، حال باید سنگ را انتخاب کنید و بدون برنامه‌ریزی و تحقیق سنگ انرژی زا را برای خود یا به‌عنوان هدیه برای دیگران انتخاب نکنید.

اگر می‌خواهید سنگ را برای خود تهیه کنید، در ابتدا باید خلق‌وخو، رفتار و منش خود را مورد بررسی قرار دهید و دقت کنید که متولد چه ماهی هستید. سنگ‌ها خاصیت درمانی جسمی و روحی دارد و از گذشته تا به امروز همه مردم این باورها را نسل به نسل منتقل کردند. نکته قابل‌توجه آن است که هیچ سنگی به‌خودی‌خود و به‌تنهایی نمی‌تواند تأثیر مثبتی بر روی زندگی فرد بگذارد. ریشه تمام این اثرات از قدرت الهی منشأ می‌گیرد. پس برای خرید سنگ باید شناخت کافی از خود و محیط پیرامون داشته باشید و از اینکه این انرژی، از کدام مبدأ و منشأ می‌آید، آگاهی داشته باشید.

در مرحله خرید این نوع سنگ علاوه بر اینکه ماه تولد و خلق‌وخو و رفتار خود را تجزیه‌وتحلیل کنید باید برای دریافت انرژی از آن سنگ حتماً سنگی که انتخاب کنید، اصلی و اورجینال باشد. افراد زیادی به‌عنوان فروشنده سنگ‌های انرژی‌زا در بازار وجود دارند که از مردم سوءاستفاده می‌کنند و پول سنگ انرژی زا اصل را به قیمت گران به‌جای سنگ‌های انرژی‌زای تقلبی دریافت می‌کنند. باید از متخصصان و کارشناسان سنگ در این زمینه کمک بگیرید و با آنها مشورت نمایید. سنگ‌ها دارای گواهی یا شناسنامه هستند، پس از خریداری از فروشنده دریافت نمایید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *