مجله نمک درمانی

سنگ نمک در محیط کار 

سنگ نمک در محیط کار 

سنگ نمک یک نوع کانی طبیعی است و سرشار از خواص شگفت انگیز می باشد و مردم با آگاهی از این خواص سنگ نمک را در قالب های تزیینی یا دکوری یا به صورت خوراکی برای داشتن در محیط خانه یا محیط کار استفاده می کنند. اگر در محیط کار خود از سنگ نمک استفاده کنید باعث می شود که شرایط محیطی را برای شما تغییر دهد. در ادامه با خواص سنگ نمک در محیط کار آشنا خواهیم شد.

استفاده از سنگ نمک در محل کار

توصیه می شود که در محل کار از یک تکه سنگ نمکی استفاده کنید و در گوشه‌ای از محل کار خود قرار دهید زیرا باعث پاکسازی هوای محیط کار شما می شود .

یون هایی که در سنگ وجود دارد شامل سدیم مثبت و کلر منفی هستند یون های کلر منفی با جذب یون های مثبت هوا که شامل آلودگی ها، گرد و خاک، دود و میکروب های هوا هستند، می توانند هوای اطراف شما را در محیط کار تصفیه کنند و به پاکسازی آن بپردازند.

زمانی که در محیط کار هوای اطراف شما پاکسازی باشد، سلامتی ریه های شما ضمانت می شود و استرس هایی که ناشی از کار در شما به وجود می آید ، با تنفس عمیق برطرف خواهد شد.
استفاده از سنگهای نمکی در محیط کار می تواند مشکلات تنفسی و ریه را با گذشت زمان برطرف کنند. این محصول با جذب آلودگی ها و تصفیه هوا به سلامت و بهبود سلامت شش های بدن کمک می کند.

خواص استفاده از سنگ نمک در محیط کار

افرادی که به صورت فصلی دچار آلرژی و حساسیت هستند و علایم آسم و برونشیت را در خود دارند، بهتر است در محیط کار خود از سنگ نمک استفاده کنند تا شرایط تنفسی آنها بهبود یابد محققان بررسی های زیادی بر روی یون های موجود انجام داده‌اند و ثابت کردند که یون های موجود در سنگ نمک بر فعالیت مژک ها که در مجاری داخلی دستگاه تنفسی وجود دارند را افزایش می دهند.

یون های مثبت موجود در هوا برخلاف یون های منفی موجود عمل می کنند. یون های منفی کلر موجود در سنگ نمکی پاکسازی هوا را انجام می دهند و آلودگی ها و ذرات گرد و غبار را به خود جذب می‌کنند و به عنوان یک فیلتر هوا می توان از آنها نام برد. وجود این سنگ سلامت شش ها را ضمانت می کند.
یون های منفی موجود در این سنگ حتی این قابلیت را دارند که دود سیگار را را جذب کنند و بوی سیگار را در محیط کاهش دهند تا از حملات آسم و آلرژیک در بدن افراد کاهش دهد.
افرادی که در محیط کار خود تنش زیادی دارند و با ارباب رجوع زیادی روزانه سر و کار دارند به آنها توصیه می شود که سنگ نمک را در محل کار خود نگهداری کنند.

سنگ نمک امواج منفی و انرژی های منفی را از محیط کار دور می کند از بین بردن امواج و انرژی های منفی از دیگر خواص سنگ نمک است که اگر آن را در محیط کار قرار دهید انرژی های مثبت در اطراف شما را ساطع می کند.

سنگ نمک با از بین بردن انرژی های منفی باعث می شود که در محیط کار شما روحیه ای شاداب داشته باشید و را حتتر احساس قضاوت داشته باشید و روند کاری شما افزایش یابد.

 

خواص استفاده از سنگ نمک در محیط کار

 

استفاده از سنگ نمک در کنار دستگاه های مغناطیسی

نگهداری سنگ نمک در محیط کار باعث می‌شود که استرس و اضطراب شما از لحاظ کاری کاهش یابد و آرامش بیشتری داشته باشید افرادی که در محیط کار خود بیشتر با دستگاه هایی سر و کار دارند که امواج الکترومغناطیس زیادی از خود ساطع می کنند باید در کنار خود یک سنگ نمک داشته باشند.

زیرا امواج الکترومغناطیس دارای یونهای مثبت هستند. یون منفی سنگ نمک با جذب یون های مثبت باعث می‌شود که این امواج الکترومغناطیس که میدان الکتریکی بدن را مورد تغییر قرار می دهد و باعث نا آرامی و حس بد در بدن می‌شود را کنترل می‌کند.

اگر در محیط کار خود سنگ نمک داشته باشید باعث می شود که کارهای تان را آرام تر و با حوصله انجام دهید و هوای محل کار شما سراسر از یون های منفی پخش می شود. سردردهای میگرنی شما اضطراب ها از بین می روند و ذهن شما تمرکز بیشتری بر روی تصمیم گیری ها و نوع کارکرد شما خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *