اتاق نمک داکوسالت هتل پنج ستاره پارسیان خزر، نمک‌آبرود

پروژه اتاق نمک هتل پنج ستاره پارسیان خزر/ نمک‌آبرود

هتل ۵ ستاره پارسیان خزر (هتل هایت) چالوس از مجموعه‌های گردشگری ارزشمند و خاص کشور است که با هدف بهره‌وری از فضاهای موجود، مشاوره‌های تخصصی با شرکت داکوسالت انجام شد و در نتیجه اتاق نمک هتل هایت، به عنوان اولین اتاق نمک چالوس، بسیار شیک و کاربردی در بخش اسپا هتل طراحی و اجرا گردید.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

هتل ۵ ستاره پارسیان خزر (هتل هایت) چالوس از مجموعه‌های گردشگری ارزشمند خاص کشور است که در ارائه خدمات VIP به مسافرین همواره نوآور و پیشتاز بوده است. با هدف بهره‌وری از فضاهای موجود، مشاوره‌های تخصصی با شرکت داکوسالت انجام شد و در نتیجه اتاق نمک هتل هایت، به عنوان اولین اتاق نمک چالوس، بسیار شیک و کاربردی در بخش اسپا هتل طراحی و اجرا گردید، که مورد توجه و استقبال زیاد مسافرین هتل قرار گرفته است.

چالش

اجرای اتاق نمک در چالوس و رطوبت بالا در محل اتاق و در محیط

راهکار داکو:

کنترل دما و رطوبت حین اجرای اتاق نمک و پس از بهره‌برداری

نتیجه: در طراحی این اتاق نمک از ترکیب آجر نمک برای دیوارها و طرح کلینیکال پودری استفاده شده است. دیوار بیرونی این اتاق نمک تلفیقی از شیشه و دیواره‌های آجرنمک است که این پروژه را بسیار خاص و منحصر بفرد کرده است.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

در پی همکاری این مجموعه با شرکت محترم داکوسالت در زمینه احداث اتاق نمک در هتل پارسیان خزر (هتل هایت سابق)، بدین وسیله از همکاری صمیمانه و عملکرد مثبت تیم متخصصص آن شرکت در طراحی داخلی اتاق نمک، تامین مصالح و ساخت آن قدردانی و تشکر به عمل می‌آید.

از خداوند منان موفقیت روزافزون برای جنابعالی و همکارانتان آرزومندیم.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

نمونه کارهای مشابه