آجر نمک

آجر نمک چیست؟ چه استفاده‌هایی از آن می‌شود و چگونه می‌توانیم به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنیم؟ در اینجا می‌خواهیم یک سری نکات مهم از آجر نمک را بیان کنیم و به شما توضیح دهیم که چگونه این آجر‌ها می‌توانند کارایی‌های زیادی را در محیط‌ها و اماکن مختلف داشته باشند.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

آجر نمک

استفاده از آجر نمک جز اولین و مرسوم‌ترین انواع مصالحی است که در ساخت اتاق نمک استفاده می‌شود. آجر‌های نمک با طرح و رنگ‌های متفاوت و زیبا، طرفداران خاص خود را دارند و به فضای اتاق نمک حس و زیبایی فوق‌العاده‌ای می‌دهند.

آجر نمک از سنگ نمک برش داده شده تهیه می‌شود. البته این برش‌ها باید حتماً به شکل خاص و منحصر به فردی باشند که سبب می‌شود دیواره‌های جذابی از این محصول تولید شوند. معمولاً سنگ نمک اصل بی‌رنگ است اما اجر‌های نمکی که ساخته می‌شوند می‌توانند رنگ‌های مختلف و متفاوتی داشته باشند.

آجر‌های نمکی در ابعاد و ضخامت مختلف بنا به نیاز مشتری قابل ساخت هستند.

ابعاد استاندارد آجر نمک ۳*۱۰*۲۰ سانتیمتر است که معمولاً از این سایز آجر برای ساخت دیوار‌های آجر نمک و پنل آجر نمک استفاده می‌شود.

همچنین آجر نمک هیمالیا در ابعاد ۵*۱۰*۲۰، ۲۰*۲۰ و ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر، ۲۰*۳۰ به ضخامت ۲۰*۳۰ نیز در کارخانه داکوسالت تولید می‌گردد.

ویژگی‌های آجر نمک

تمامی اجر‌های نمک می‌توانند همه مزیت‌های سنگ نمک را داشته باشند. برای آن که بتوانید ویژگی‌های آجر نمک را بهتر بشناسید، لازم است صرفاً ویژگی‌هایی که در اینجا مطرح می‌شود را بدانید.

ویژگی‌های آجر نمک را به طور کلی بررسی کنیم.

  • دفع انرژی منفی محیط

اولین مورد که جزء ویژگی‌های آجر نمک شناخته می‌شود، در خصوص دفع کردن انرژی‌های منفی است. آجر‌های نمکی می‌توانند برای ساخت دیوار نمکی استفاده شوند و به این ترتیب انرژی‌های منفی که در محیط وجود دارد را به خود جذب کنند.

  • زیبا‌سازی

آجر نمکی می‌تواند برای ساخت دیوار و اتاقک نمکی کارایی زیادی داشته باشد. بنابراین زیبا‌سازی محیط که یکی از مهم‌ترین کارایی‌های این آجر‌ها هستند را نیز می‌توانیم در زمان خرید در نظر بگیریم.

  • قیمت مناسب

آجر نمکی نسبت به غار‌های نمکی که ظاهری مشابه با غار‌های طبیعی دارند، قیمت‌های بسیار مناسب‌تری دارند. همین نکته می‌تواند سبب شود که اگر بودجه نسبتاً کمی را در نظر گرفته‌اید، آجر‌های نمکی انتخاب بهتری برای شما هستند.

  • انعطاف در ساخت

می‌توانید به راحتی در فرایند ساخت دیواره‌ها انعطاف داشته باشید. این موضوع سبب می‌شود که هر مدل و هر شکلی که دوست دارید را بچینید و سپس آجر‌های نمکی را بر اساس آن‌ها پیاده‌سازی کنید.

  • پاکسازی مسیر‌های تنفسی

مورد و نکته بعدی در خصوص پاکسازی کردن مسیر‌های تنفسی است. به راحتی می‌توانید از خواص شگفت‌انگیز سنگ نمک استفاده کرده و با استنشاق کردن ذرات نمک که در هوا وجود دارد، مسیر‌های تنفسی خود را پاکسازی کنید. بنابراین استفاده از این دیوار‌ها و پنل‌های نمکی در محیط‌هایی همچون سالن‌های زیبایی، سالن‌های آرایشی، کلینیک‌ها و… می‌تواند بسیار مناسب باشد.

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

نکات مهم در خرید آجر نمک

برای خریدن آجر‌های نمک باید بدانید که یک سری نکات وجود دارند و نباید آن‌ها را فراموش کنید. اینجا این سری نکات را می‌توانیم در نظر بگیریم و سپس اقدام به خرید کنیم.

  • کیفیت اولیه

حتماً آجر‌های نمکی را خریداری کنید که کیفیت خوبی دارند. این کار سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید برای چندین سال از این محصولات استفاده کنید.

  • قیمت

به سراغ کارخانه‌هایی بروید که می‌دانید قیمت‌های منحصر به فرد و مناسبی را ارائه می‌کنند. معمولاً مقوله قیمت در زمانی که حجم خرید بالا باشد، می‌تواند اهمیت زیادی پیدا کند.

  • رنگ‌بندی و ابعاد

معمولاً آجر نمک در رنگ‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شود. با توجه به اینکه چه چیزی نیاز دارید تا بسازیدف می‌توانید از رنگ‌ها و آجر‌هایی با ابعاد مختلف استفاده کنید.

خرید آجر نمک داکوسالت

آجر نمک داکوسالت به صورت کاملاً گونیا و صیقلی ساخته می‌شود که در بسته‌های ۵۰ تا ده هزار تایی قابل سفارش است. کارخانه داکوسالت، بزرگترین کارخانه ساخت آجر نمک، متناسب با خواسته شما در ابعاد مختلف و تعداد سفارشی، انواع آجر نمک معدنی را تولید می‌کند. این آجر‌ها یک سری ویژگی‌هایی دارند که سبب می‌شود انتخاب و خرید آن‌ها بسیار مناسب باشد.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.