اتاق نمک در صنعت زیبایی

رقابت در بین مراکز زیبایی و اسکین‌کر به شدت در حال افزایش است.

در حال حاضر برای داشتن یک مرکز زیبایی، پوست و مو یا یک مرکز اسکین کر (skin care) شیک، متفاوت و موفق، می‌توانید با احداث یک یا چند اتاق نمک لوکس و تخصصی از رقبای خود پیشی بگیرید.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

چرا اتاق نمک مراکز زیبایی و بیوتی‌تراپی ضروری است؟

اتاق نمک، همیشه متعلق به شما خواهد بود؛ حتی اگر بارها مرکز خود را جابجا کنیـد.

مهم ترین فواید اتاق نمک برای مراکز زیبایی چیست؟

قطعا یک مرکز زیبایی به دنبال آن می گردد که کاری نماید تا مراجعینش هرچه سریعتر به پوستی روشن و عالی دست پیدا کنند. از جمله مهم‌ترین فواید اتاق نمک برای مراکز زیبایی را در ادامه بخوانید:

  • سم زدایی پوست: نمک خاصیت آنتی‌باکتریایی دارد و به پاکسازی پوست از آلودگی‌ها و چربی‌ها کمک می‌کند. همچنین، نمک می‌تواند به لایه برداری ملایم پوست و رفع سلول‌های مرده کمک کند.
  • افزایش شادابی و طراوت پوست: تنفس ذرات نمک، گردش خون در پوست را افزایش می‌دهد و به شادابی و طراوت پوست کمک می‌کند.
  • کاهش چین و چروک: نمک خاصیت ضد التهابی دارد و می‌تواند به کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوست کمک کند.
  • درمان آکنه و جوش: نمک به دلیل خاصیت آنتی‌باکتریایی، می‌تواند در درمان آکنه و جوش‌های پوستی موثر باشد.
  • کاهش تیرگی و پف زیر چشم:  تنفس ذرات نمک به گردش خون در ناحیه زیر چشم کمک می‌کند و می‌تواند تیرگی و پف زیر چشم را کاهش دهد.

 

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

اتاق نمک در صنعت زیبایی

احداث اتاق نمک در مرکز بیوتراپی و اسکین کر شما، موجب می‌شود که علاوه بر کسب درآمد بیشتر، با نوآوری و استفاده از تکنیک‌های برتر دنیا به کار خود اعتبار جهانی ببخشید اتاق نمک، راهی طبیعی و سالم برای بهبود سلامتی و شادابی است. اگر به دنبال روشی برای رهایی از استرس، مشکلات تنفسی یا پوستی هستید، می‌توانید استفاده از اتاق نمک را امتحان کنید.

استیجاری بودن مراکز بیوتی‌تراپی و اسکین‌کر، نیاز به عملیات ساختمانی و تغییر فضای موجود، مشکلات ناشی از عدم توافق با مالکین، عدم امکان جابجایی اتاق نمک ساخته شده به محل دیگر و مشکلات ناشی از تهویه نامناسب، از جمله محدودیت‌های ساخت اتاق نمک در مراکز مراقبت‌های پوست و زیبایی است که گروه متخصصین داکوسالت برای هرکدام یک راهکار مطمئن و عالی ارائه کرده است.

وقتی در یک مرکز زیبایی از اتاق نمک استفاده می کنیم چه اتفاقی می افتد؟

وقتی شما قرار است هم به برندتان اهمیت دهید، هم به مراجعین‌تان، باید این موضوع را در نظر بگیرید که خدمات زیبایی عادی که در همه‌ی مراکز ارائه می‌شود کافی نیست و گزینه‌هایی مانند اتاق نمک می‌توانند تاثیر فوق‌العاده ای در رشد برند شما داشته باشند. بزرگترین دغدغه‌ی مراجعین شما چیست که به مرکز زیبایی می‌آیند؟

بهبود مشکلات پوستی و زیباتر شدن صورت. مهم‌ترین بخشی که اتاق نمک درباره پوست مراجعین شما انجام می‌دهد، پاکسازی کردن پوست است. پس به جای اینکه دستگاه‌های گران قیمت را از سایر کشورها وارد نمایید، و در برخی موارد حتی نتیجه‌ی مناسب را هم نگیرید، می‌توانید یک اتاق نمک احداث کنید که این کار را به صورت اصولی و بدون هیچ ضرری برای زیباجویان شما انجام دهد.

امروزه به دلیل خورد و خوراک و آلودگی هوا، افراد زیادی درگیر جوش و آکنه هستند. جالب است بدانید افرادی که از اتاق نمک استفاده کرده‌اند، همگی اعلام داشته‌اند که در کمترین زمان ممکن جای جوش و آکنه هایشان برطرف شده و به پوستی شاداب و درخشان دست یافته‌اند. پس از آنجایی که امروزه کلینیک‌های زیبایی در کنار خدمات متداول خود، به دنبال روش‌های نوین و طبیعی برای ارتقای سلامت و زیبایی مراجعان خود هستند، استفاده از اتاق نمک به عنوان یک روش درمانی و زیبایی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و در نهایت روشی می‌باشد که هنوز اشباع نشده اما امتحان خود را پس داده است.

تمام تلاش ما در داکو سالت این است که مسیر را برایتان هموار کنیم. این از آن جهت است که اگر شما به فکر گسترش مجموعه زیبایی خودهستید، دنبال این نباشید که چگونه یک مجموعه مطمئن برای احداث اتاق نمک پیدا کنید، زیرا راه‌های دسترسی به کارشناسان و متخصصان ما در داکوسالت بسیار ساده می‌باشد.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.

 
 

اگر به صورت جدی قصد دارید که اتاق نمک را در مجموعه زیبابی خود راه اندازی کنید با ما در تماس باشید تا از طریق مشاوره و جلسات حضوری متوجه شوید که قرار است چه تحولات عظیمی در کسب و کار شما روی دهد.