اتاق نمک در استخر و مجموعه آبی

مشاوره با گروه متخصصین داکوسالت به شما کمک خواهد کرد تا در بین رقبای خود نوآور باشید و کیفیت خدماتی مانند ماساژ ریلکسیشن را در مجموعه ارتقا دهید. داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

چرا اتاق نمک داکو سالت؟

شاید در نگاه اول به نظرتان بیاید که مگر اتاق نمک در یک مجموعه آبی می‌تواند مفید باشد؟ اصلا چرا باید من برای این کار هزینه کنم؟ این چهار مورد را در ادامه بخوانید:

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

چرا باید مجموعه های آبی اتاق نمک داشته باشند؟

قطعا کسی که وارد مجموعه آبی شما می‌شود دوست دارد که با انرژی‌های مثبت و فضای آرامی مواجه شود؛ پس چه گزینه‌ای بهتر از اتاق نمک؟

احداث اتاق نمک، علاوه بر بالا بردن میزان درآمد مستقیم و غیرمستقیم شما از مجموعه و پارک آبی، مشتریان وفادار بسیاری را برایتان به ارمغان می‌آورد. قرار است با راه اندازی این اتاق نمک به مشتریانتان نشان دهید که تا چه حد برایشان ارزش قائل هستید و در حفظ سلامتی‎‌شان کوشا باشید.

مساحت کم، رطوبت بالای مجموعه‌های آبی، امکانات محدود، تهویه نامناسب و زیرساخت‌های ساختمانی نامتعارف، از جمله محدودیت‌های ساخت اتاق نمک در فضای استخرهاست که متخصصین داکوسالت برای هر کدام یک راهکار مطمئن و عالی ارائه کرده‌اند.

قطعا شما هم که صاحب یک مجموعه آبی هستید، نگران این بخش‌ها می‌باشید، اما داکوسالت رسالتش این است که به شما کمک کند تا علاوه بر متمایز کردن برندتان، هیچ دغدغه‌ی خاصی بابت راه اندازی اتاق نمک در مجموعه‌های آبی را نداشته باشید

 

چگونه برای مجموعه آبی‌تان اتاق نمک را سفارش دهید؟

تمام تلاش ما در داکو سالت این است که مسیر را برایتان هموار کنیم. این از آن جهت است که اگر شما به فکر گسترش مجموعه آبی‌تان هستید، دنبال این نباشید که چگونه یک مجموعه مطمئن برای احداث اتاق نمک پیدا کنید، زیرا راه‌های دسترسی به کارشناسان و متخصصان ما در داکوسالت بسیار ساده می‌باشد.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.

 
 

اگر به صورت جدی قصد دارید که اتاق نمک را در مجموعه آبی خود راه اندازی کنید با ما در تماس باشید تا از طریق مشاوره و جلسات حضوری متوجه شوید که قرار است چه تحولات عظیمی در کسب و کار شما روی دهد.