دیوار و پنل دکوراتیو نمک

پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک از آن دسته محصولاتی است که می‌تواند کارایی‌های زیادی داشته باشد.

معمولاً کارایی‌های این پنل‌ها به دلیل نحوه ساختاری که دارند، بسیار بیشتر از چیزی است که فکرش را بکنید. غار‌های نمکی و اتاقک‌های نمکی مصنوعی این روز‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک چیست؟

این پنل‌ها که همچون صفحاتی از پیش ساخته شده هستند، در حقیقت یک صفحه دکوراتیو بوده و از پوشش پودری کلینیکال مدرن پوشیده شده‌اند. دکوراتیو بودن این پنل‌ها به این خاطر است که دارای طراحی‌های منحصر به فرد و جذابی بوده و می‌توانند در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

مزیت‌های پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک

یک سری مزیت‌ها و نکات مثبت در پی استفاده از پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک وجود دارد. این مزیت‌ها می‌توانند دلیل روشن و واضحی از این موضوع باشند که چرا بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند که از این مدل پنل‌ها استفاده کنند.

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

مزیت‌های پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک

  • استفاده از خواص درمانی

پنل‌های نمکی به شکلی طراحی شده‌اند که تمامی خواص غار‌های نمک طبیعی را داشته باشند. بنابراین کسانی که به دنبال استفاده از مزیت‌های این مدل از پنل‌ها هستند، می‌توانند به راحتی از خواص این نمک‌های درمانی استفاده کنند.

  • استفاده در مکان‌های مختلف

مورد بعدی که باید حتماً به آن توجه کرد و به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پنل‌ها در نظر گرفته می‌شود، در خصوص قابلیت استفاده از این پنل‌ها در مکان‌های مختلف است. به راحتی پنل‌های پیش ساخته را در هر مکانی می‌توانید استفاده کنید و از این بابت نیز مشکلی وجود ندارد.

  • دارای دو سبک مختلف

پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک دارای دو سبک مختلف است. سبک ساده و یوهو می‌توانند از جمله پنل‌هایی باشند که در موقعیت‌های مختلف اجرا می‌شوند. هر کدام از این سبک‌ها به سادگی می‌توانند در موقعیت‌های مختلف استفاده شوند و دکوراسیون جذابی را بسازند.

  • قابل جابجایی

پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک را به سادگی می‌توانید از یک جا به جای دیگر حمل کنید. داکوسالت به این موضوع فکر کرده است که شاید نیاز به جابجا کردن این پنل‌ها در ملک‌های اجاره‌ای داشته باشید. بنابراین اگر ملک شما اجاره‌ای است، نیازی به نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

  • نصب آسان

فرایند نصب کردن قفسه‌ها و پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک بسیار آسان است. خوشبختانه هیچگونه عملیات ساختمانی برای نصب این پنل‌ها نیاز نیست و در عرض مدت زمان کوتاهی نیز می‌توانید این پنل‌ها را در محیطی که در نظر گرفته‌اید، نصب کنید.

  • قابلیت استفاده از قفسه‌ها

به راحتی می‌توانید از قفسه‌هایی که در پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک وجود دارد، استفاده نمایید. این قفسه‌ها به این شکل هستند که چندین قسمت و بخش مختلف دارند. قابلیت استفاده از قفسه‌های این پنل‌ها، فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. همین فضای بزرگ می‌تواند سبب شود که اگر نیاز به قرار دادن چیزی در این دیواره‌های دکوری دارید، به راحتی این کار را انجام دهید.

  • کیفیت خوب

پنل نمک پیش ساخته از کیفیتی بسیار خوبی برخوردار است. بنابراین عمر طولانی داشته و به راحتی امکان چندین سال استفاده را دارد.

چه مراکزی از پنل‌های نمک استفاده می‌کنند؟

چه مراکز و مکان‌هایی می‌توانند از پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک استفاده کنند؟ یک سری از مراکز و مکان‌ها هستند که می‌توانند از این پنل‌ها استفاده کنند.

  • مراکز درمانی و زیبایی

اولین مورد در خصوص مراکز درمانی و زیبایی است که می‌توانند از پنل‌های نمکی استفاده کنند. این مراکز به خوبی می‌توانند با این پنل‌ها یک اتاقک نمکی بسازند که افراد و مشتریان توان استفاده از آن را داشته باشند. این مراکز زیبایی و درمانی شامل مطب پزشکان، سالن‌های آرایشی و سالن‌های زیبایی و جراحی می‌شود.

  • سالن‌های ماساژ و مراکز اسپا

سالن‌های اسپا و ماساژ نیز یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین مراکزی هستند که از پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک استفاده می‌کنند این سالن‌ها از اتاقک‌های نمک برای افزایش شادابی پوست و همچنین پاکسازی شریان‌ها و مسیر‌های تنفسی استفاده می‌کنند.

  • باشگاه‌ها

حتی باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های ورزشی دیگر نیز می‌توانند از پنل پیش ساخته دکوراتیو نمک و اتاق‌های نمک استفاده کنند. این اتاقک‌ها می‌توانند پس از ساعت تمرین و ورزش مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرند. بنابراین حتی در این مکان‌ها نیز اتاقک نمک گزینه بسیار خوب و کاربردی است.

ارتباط با داکوسالت

برای خرید این پنل‌های پیش ساخته از داکوسالت می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید و یا به وبسایت رسمی ما مراجعه کنید. داکوسالت می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین پنل‌های پیش ساخته نمکی را ساخته و عرضه بازار کند. در صورتی که می‌خواهید این پنل‌ها را خریداری کنید، در مرحله اول حتماً دقت داشته باشید که پنل‌ها از جنس‌های باکیفیت و درجه یک تهیه شده باشند و در مرحله دوم نیز باید به قیمت کالا‌ها دقت کنید. هر کالایی با هر قیمتی را خریداری نکنید.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.