اتاق نمک در صنایع

کارخانجات و اماکن صنعتی، حاوی آلاینده‌های شیمیایی بسیار خطرناکی هستند که همواره سلامت کارگران صنایع را تهدید می‌کنند.

بهره‌گیری از تکنولوژی‌ها و هالوتراپی یا نمک درمانی می‌تواند خدمات بسیار موئری در جهت پیشگیری از بیماری‌های تنفسی آن دسته از کارگران باشد که در معرض خطر این آلاینده‌ها قرار دارند.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

انجام بیش از ۳۰۰ پروژه

بیش از ۱۰ سال تجربه

۱۰ سال گارانتی شرکتی

امکان بازدید از پروژه ها

امکان اخذ وام

آموزش کامل بهره برداری

فواید اتاق نمک در صنایع چیست؟

فواید اتاق نمک در صنایع را به طور کلی بررسی کنیم .

  • تصفیه هوا

ذرات نمک معلق در هوا، آلاینده‌ها و ذرات مضر را جذب می‌کنند و به تصفیه هوا کمک می‌نمایند. این امر برای کارکنانی که در معرض مواد شیمیایی، گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها هستند، مفید است. همین کار به ظاهر ساده پس از مدتی شما را متوجه این موضوع می‌کند که اصلا چقدر حال کارکنانتان خوب است و خبری از درد و ناراحتی و بیماری در آنها نیست.

  • کاهش استرس و اضطراب

یون‌های منفی موجود در نمک به آرامش و تمرکز ذهن کمک می‌کنند. این موضوع می‌تواند به افزایش بهره‌وری و کاهش استرس و اضطراب کارکنان در محیط کار پراسترس، منجر شود.

  • بهبود سلامت تنفسی

تنفس در هوای نمکی به مرطوب شدن مجاری تنفسی و ریه‌ها کمک می‌کند. این امر می‌تواند برای افرادی که در معرض هوای خشک یا آلوده هستند، مفید باشد و علائم بیماری‌های تنفسی مانند آسم و برونشیت را بهبود بخشد.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

یون‌های منفی موجود در نمک به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود که بیماری‌های رایج مانند سرماخوردگی و آنفولانزا در بین کارکنان کم شود و حتی وقتی کارگران شما بیمار می‌شوند ترجیح می‌دهند به جای استراحت در خانه به محل کارشان بیایند تا با قرار گرفتن در اتاق نمک زودتر بهبود یابند. باورتان می شود؟!

  •   افزایش انرژی

یون‌های منفی موجود در نمک به افزایش سطح انرژی و شادابی افراد کمک می‌کنند. از همین روی می‌بینیم که انگیزه و راندمان کاری کارکنان بالا رفته و به مراتب کیفیت محصول و خدمات شما بیشتر می‌شود.

  • کاربردهای پزشکی

نمک درمانی یا هالوتراپی، روشی برای درمان بیماری‌های تنفسی و پوستی است. اتاق‌های نمک می‌توانند برای درمان بیماری‌هایی مانند آسم، برونشیت، سینوزیت، اگزما و پسوریازیس استفاده شوند. پس اگر شما کارخانه‌ای دارید که ممکن است کارکنان یا کارگرانتان را دچار بیماری های پوستی نماید، حتما باید از اتاق نمک استفاده کنید تا دیگر خیالتان از بابت سلامتی آنها راحت باشد.

خدمات ویژه داکوسالت برای مجموعه شما:

ساخت اتاق نمک در صنایع مختلف چه ضرورتی دارد؟

واحدهای صنعتی و کارخانجات با احداث اتاق‌های نمک و تجهیز آن به هالوژنراتور، نه تنها متحمل هزینه نمی‌گردند بلکه با ایجاد تمهیدات مناسب در جهت تامین سلامت کارکنان، به سازمان خود خدمات بسزایی ارائه می نمایند.

احداث اتاق نمک در کارخانجات و صنایع مصداق بارز این نکته است: پیشگیری بهتر از درمان است

با عنایت به اینکه کلیه صنایع و کارخانجات، بخش ویژه‌ای به منظور پایش و بررسی روند سلامت کارکنان دارند، احداث اتاق‌های نمک و تجهیز آنها با دستگاه‌های هالوژنراتور می‌تواند گام موثری در راستای اهداف بخش سلامت صنایع باشد. در این خصوص متخصصین شرکت داکوسالت می‌توانند با طراحی و ساخت و اجرای اتاق‌های نمک در سراسر کشور، صنعت ملی را در راستای اهداف حفظ سلامت کارکنان و کارگران صنایع و کارخانجات یاری نمایند.

ساخت اتاق نمک در کارخانجات؛ گامی مهم در راستای سلامتی کارکنان

امروزه، توجه به سلامتی کارکنان در محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راهکارهای نوین برای ارتقاء سلامتی کارکنان، ساخت اتاق نمک در کارخانجات می‌باشد. اتاق نمک فضایی است که با استفاده از نمک هیمالیا یا نمک دریایی پوشیده شده و یون‌های منفی را در هوا آزاد می‌کند. تنفس در این محیط فواید بسیاری برای سلامتی جسمی و روحی افراد دارد و به صورت چشمگیری راندمان کاری افراد مشغول به فعالیت در آن محیط را بالا می‌برد.

تمام تلاش ما در داکو سالت این است که مسیر را برایتان هموار کنیم. این از آن جهت است که اگر شما به فکر گسترش مجموعه صنایع خود

هستید، دنبال این نباشید که چگونه یک مجموعه مطمئن برای احداث اتاق نمک پیدا کنید، زیرا راه‌های دسترسی به کارشناسان و متخصصان ما در داکوسالت بسیار ساده می‌باشد.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید.

 
 

اگر به صورت جدی قصد دارید که اتاق نمک را در صنایع خود راه اندازی کنید با ما در تماس باشید تا از طریق مشاوره و جلسات حضوری متوجه شوید که قرار است چه تحولات عظیمی در کسب و کار شما روی دهد.