هدف داکوسالت طراحی و ساخت اتاق نمک با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است. ساخت انواع هتل نمک، سونا نمک، اتاق نمک و غار نمکی در داکوسالت با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می شود. داکوسالت تنها مرجع طراحی و ساخت اتاق نمک در تمام مراحل ساخت در کنار شما است.

چرا باید ساخت و طراحی اتاق نمک خود را به داکو سالت بسپارید؟

مجموعه داکوسالت تنها مرکز تخصصی ساخت انواع اتاق نمک در ایران با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب  خدمات ساخت و طراحی اتاق نمک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از آن جایی که امروزه اتاق نمک در کنار اثرات درمانی که دارد به عنوان یک عنصر موثر در زیباسازی دکوراسیون داخلی نیز به شمار می‌رود، داکوسالت اتاق نمک را با طراحی‌های متمایز، متنوع و زیبا اجرا می‌کند. ما با بهترین کیفیت، در سریع‌ترین زمان و مناسب ترین قیمت برای شما انواع اتاق نمک را می‌سازیم.

 

اتاق نمک چیست؟

استفاده از خواص نمک در درمان انواع بیماری به هزاران سال پیش بازمی­‌گردد. اتاق نمک محل بهبود بسیاری از بیماران بوده است. اما با توجه به محدودیت‌های زندگی امروزه، دسترسی به غار نمک برای تمام افراد امکان پذیر نیست. با پیشرفت علم و تکنولوژی برای بهره‌مند شدن انسان از مزایای غار نمک، ایده ساخت اتاق نمک عملی شد. اتاق نمک یک فضای بسته است که تمام ویژگی‌های غار نمک را دارد. داکو سالت تنها مرکز تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران است که خدمات ساخت اتاق نمک را با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد.

ساخت اتاق نمکی چه کاربردی برای ما دارد؟

اتاق نمک کاربردهای بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید برای هر کدام از موارد زیر از خدمات داکوسالت استفاده نمایید:

  • اتاق نمک برای هتل‌ها
  • اتاق نمک برای ویلاها
  • اتاق نمک برای تفرجگاه‌ها
  • اتاق نمک برای مراکز زیبایی
  • اتاق نمک برای مهد کودک‌ها
  • اتاق نمک برای سالن‌های یوگا
  • اتاق نمک برای مراکز بوم گردی
  • اتاق نمک برای مراکز گردشگری
  • اتاق نمک برای سالن‌های ماساژ
  • اتاق نمک برای محیط های ورزشی
  • اتاق نمک برای برج‌ها، ساختمان‌های تجاری و مسکونی

 

مراحل طراحی و ساخت اتاق نمک

گام‌ اول در ساخت و طراحی اتاق نمک، ارزیابی مکان مورد نظر است. کارشناسان داکوسالت با حضور در مکان مورد نظر، فضا را مورد بررسی قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز مشتری طراحی اولیه انجام می‌شود. عناصر نورپردازی و تزئینات اتاق در طراحی نهایی لحاظ می‌شود و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

در صورت لزوم تغییرات با توجه به خواست مشتری اعمال شده و پروژه وارد مرحله ساخت اتاق نمک می‌شود. مرحله بعدی، پوشاندن، کف، سقف و درهای اتاق نمک با آجر نمک یا دیگر مصالح ساخت اتاق نمک است. تمام این مراحل با نظارت مهندسین داکوسالت انجام می‌شود که در حوزه ساخت اتاق نمک، ساخت غار نمک، ساخت هتل نمکی و … دارای مهارت و تجربه بسیار هستند.

عناصر اساسی در یک اتاق نمک شامل پوشش دیوارها و سقف با پودر یا آجر نمک هیمالیا، و کف‌ اتاق نمک با بلورهای نمک دانه‌بندی شده است. تمام این موارد با نظر کارفرما قابل طراحی و تغییر است.

یکی از تجهیزات مورد استفاده در اتاق نمک دستگاه هواساز یا هالوژنراتور Halogenerator است که با تولید ذرات بسیار ریز نمک و پراکندن آنها در هوا، فضای اتاق نمک را به غار نمک شبیه‌سازی می‌کند.

علاوه بر اجزای نمک درمانی خشک و مرطوب، می‌توانیم در اتاق نمک فضای آرامش یا ریلکسیشن ایجاد کنیم. می‌توان این کار را با نورپردازی دقیق در امتداد دیوارها یا سقف و پخش موسیقی آرامش‌بخش در فضای اتاق نمک انجام داد.

سایر اجزایی که می‌توانید به اتاق نمک خود اضافه کنید می‌تواند شامل رود نمک، دودکش نمک، نیمکت یا سکو نمک، میز پذیرش (کانتر پذیرش) نمک و البته تخت نمک باشد.

تمام مراحل طراحی غار نمک یا ساخت اتاق نمک، با استفاده از خلاقیت و نظر و بازخورد مشتریان انجام خواهد شد.

تجهیزات مورد نیاز ساخت اتاق نمک

چسب نمک: چسب نمک برای اتصال نمک و آجرها برای ساخت دیوار نمکی در اتاق نمک یا غار نمک به کار می‌رود. داکوسالت بزرگترین تولیدکننده چسب نمک در ایران است که چسب نمک را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

آجر نمک: یکی دیگر از تجهیزات مهم اتاق نمک، آجر نمک است. آجر نمک همان سنگ نمک طبیعی است که به شکل آجر، برش داده می‌شود. تمام سنگ‌های نمک قابلیت تبدیل شدن به آجر نمک را ندارند. تنها سنگ‌ نمک‌هایی که دارای چگالی بالا هستند و هنگام برش خورد نمی‌شوند برای تبدیل به آجرنمک مناسب هستند. در حال حاضر داکو سالت بزرگترین کارخانه تولید آجر نمک استاندارد در ایران است.

هالوژنراتور و هواساز نمک: دستگاه هالوژنراتور و هواساز پودر نمک را در محیط پخش می‌کند. در دستگاه‌های هواساز نمکی، نمک مخصوص بوسیله هوای ایجاد شده توسط دستگاه ژنراتور به داخل غار دمیده می‌شود تا هوای غارهای طبیعی در غارنمک مصنوعی شبیه‌سازی شود. به همین دلیل است که غارنمک دقیقا همان ویژگی‌های غارنمک طبیعی را برخوردار است.

لوازم ماساژ نمک و تخت نمک، سونای نمک، آباژور و شمعدان سنگ نمک از دیگر تجهیزات اتاق نمک هستند که در داکوسالت طراحی و تولید می‌شود. داکو سالت بزرگترین مرکز تولید و پخش تجهیزات اتاق نمک است که جهت رفاه حال مشتریان خود، تجهیزات اتاق نمک را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید می کند.

هزینه ساخت اتاق نمک

هزینه ساخت اتاق نمک به عوامل زیر بستگی دارد:

  • متراژ اتاق نمک
  • نوع کاربری اتاق نمک
  • روش اجرای اتاق نمک
  • مصالح مورد استفاده در اتاق نمک
  • تجهیزات مورد استفاده در اتاق نمک

 داکوسالت در راستای مشتری مداری ساخت اتاق نمک را با بودجه‌های مختلفی امکان پذیر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناس ما در ارتباط باشید.

پروژه های انجام شده توسط داکو سالت

داکوسالت تا به امروز پروژه‌های بسیاری را در حوزه ساخت انواع اتاق نمک، سونا نمکی، هتل نمک، غار نمک و ساخت انواع کلینیک نمک درمانی و … به اتمام رسانده است. داکوسالت با همراهی متخصصین مجرب در این حوزه و بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌ روز دنیا توانسته است رضایت صددرصدی مشتریان خود را جلب نماید.

سوالات متداول طراحی و ساخت اتاق نمک

غار نمک در مقابل اتاق نمک

عملکرد هر دو یکسان است، تفاوت اصلی در چیدمان این دو نوع اتاق نمک است. مانند استفاده از قلوه سنگ نمک برای یک غار نمکی در مقابل آجر برای اتاق نمک. با توجه به‌ اندازه و وزن قلوه‌سنگ2ها، یک اتاق بزرگ‌تر برای یک غار نمک موردنیاز است. صاحبان مشاغل می‌توانند خدمات یکسانی را مثل (نمک درمانی، ماساژ، یوگا، مدیتیشن و غیره) هم در اتاق نمک و هم در غار نمک ارائه دهند.

هزینه ساخت اتاق نمک چطور محاسبه می‌شود؟

بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای ساخت اتاق نمک، ساخت و طراحی آن توسط یک سازنده اتاق نمکی متخصص است و هزینه‌ نهایی را به‌ شدت کاهش می‌دهد. ما در داکو سالت، به شما یک قیمت رقابتی برای تبدیل فضای موردنظر خود به غار نمکی یا اتاق نمک ارائه می‌دهیم. این کارآمدترین روش برای ساختن یک غار نمک یا اتاق نمک برای شما است.

در ساخت اتاق نمک داکو سالت از مرغوب‌ترین نمک معدنی استفاده می‌شود. ضمانت ده ساله داکوسالت، بیانگر تعهد و کیفیت اجرا است.

افزایش درآمد از طریق اتاق نمک

داکوسالت از مشاوره تا بهره‌برداری، بازاریابی، ساختار و امور مالی، آموزش پرسنل و … به شما در تهیه طرح توجیهی و نقشه کسب و کار اتاق نمک کمک می‌کند؛ تا همه‌چیز را در چشم‌انداز خود قرار دهید. ارائه برنامه بازاریابی و تبلیغات جهت افزایش درآمد از اتاق نمک و بازنویسی بیزنس پلن شما یکی از خدمات داکوسالت است.

چرا باید اتاق نمک داشته باشیم؟

ساختن یک اتاق نمک یا غار نمک به شما، خانواده و دوستانتان اجازه می‌دهد تا مزایای شگفت‌انگیز نمک درمانی را تجربه کنید. ارائه این سرویس به دیگران راهی عالی برای بازگرداندن آرامش به جامعه است. اگر قبلاً از چشمه آبگرم استفاده کرده‌اید، این‌یک روش عالی برای متنوع سازی و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و بهترین راه برای افزایش درآمد است.