هالوژنراتور و هواساز نمک چیست؟

هالوژنراتور همان هواساز اتاق نمک است که گاهی به اسم اسپری نمک هم از آن نام برده می­شود.

آیا با کاربرد هالوژنراتور و هواساز نمک آشنا هستید؟

آیا بزرگترین تولید کننده و وارد کننده هالوژنراتور و هواساز نمک در ایران را می‌ شناسید؟

داکوسالت تنها مرکز تخصصی  طراحی و ساخت انواع اتاق نمک در ایران به سوالات شما پاسخ می دهد.

کاربرد هالوژنراتور و هواساز نمک

هوای غارهای نمک طبیعی خواص درمانی بسیار زیادی دارد. به همین علت است که غارنمک به عنوان محل شفا شناخته می ‌شود. اما با توجه به این که در زندگی مدرن امروز امکان دسترسی به غارنمک طبیعی برای همه امکان پذیر نیست، اتاق نمک و غار نمک مصنوعی جهت بهره ‌مند شدن از خواص نمک ساخته و طراحی شد. هوای اتاق نمک توسط هالوژنراتور و هواسازنمک که به اسپری نمک هم شناخته می­شود، به صورت کاملاً مشابه با غار نمک طبیعی ایجاد می گردد. نمک مخصوص به وسیله هوای ایجاد شده توسط دستگاه ژنراتور به داخل غار دمیده می‌­شود. در نتیجه هوای اتاق نمک از نمک مخصوص غنی می‌گردد. نمک دمیده شده توسط هالوژنراتور غیر قابل دیدن و کاملاً شبیه هوای طبیعی است. به همین دلیل است که هوای اتاق نمک مصنوعی، همان اثر درمانی غارهای نمک طبیعی را دارد و هیچ بو و رنگی هم ندارد. ذرات نمک در هوا  باعث تعدیل یونیزاسیون هوای محیط می گردد.

خواص هالوژنراتور و هواساز نمک

هوای تولید شده توسط هالوژنراتور و هواساز نمک باعث ایجاد مکانیسم تنفس بهتر، باز شدن شریان های تنفسی می‌شود. تنفس ذرات نمک معلق که به وسیله هالوژنراتور و هواساز نمک در هوا پخش شده است باکتری ‌ها و میکروب‌ ها و خلط‌ های موجود در شش ‌ها و مجاری تنفسی را جذب می ‌کنند. سپس با هر بار سرفه کردن این باکتری‌ ها، میکروب ‌ها و خلط ها دفع می‌شوند. نتایج تحقیقات و برخی از مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که  دفع این باکتری ها در بهبود بیماری‌های تنفسی و آلرژی بسیار مفید است. از طرف دیگر هوای تولید شده توسط  هالوژنراتور و هواساز نمک  اثرات فوق العاده زیادی در شادابی و کاهش اضطراب و افسردگی دارد.

هالوژنراتور و هواساز نمک در کلینیک درمانی و کلینیک زیبایی

استفاده از اتاق نمک در کلینیک درمانی و کلینیک زیبایی روز به روز در حال افزایش است. زیرا تاثیر شگرف نمک درمانی روی بیماری ‌های پوستی، افسردگی، اضطراب، ضعف اعصاب و… بر هیچ کسی پوشیده نیست. استفاده از اتاق‌ های نمکی نه تنها باعث بهبود و کاهش التهاب و ورم در سراسر دستگاه تنفسی  می­گردد بلکه همچنین باعث کاهش ریسک ابتلا به بیماری های تنفسی در افراد عادی می ‌شود. به همین دلیل است که ساخت و طراحی اتاق نمک در کلینیک درمانی و کلینیک زیبایی با استفاده از هالوژنراتور و هواساز نمک و دیگر تجهیزات مورد نیاز بسیار ضروری است و امروزه در سراسر دنیا توجه خاصی به بهره ‌مندی از خواص نمک درمانی می ‌شود.

نکات مهم در خرید هالوژنراتور

عملکرد هالوژنراتور و هواساز نمک

دستگاه هالوژنراتور و هواساز نمک قابل استفاده در اماکن مختلف است. از این دستگاه بیشتر استفاده درمانی می‌شود. عملکرد هالوژنراتور و هواساز نمک به این صورت است که این دستگاه ابتدای هوای محیط اطراف را تصفیه و عاری از میکروب می‌ کند. سپس به صورت آهسته و مداوم ذرات نمک مخصوص را در هوای محیط پخش می‌ کند. اندازه این ذرات نمک کمتر از 5 میکرون است و پس از استنشاق به راحتی در منتهی الیه نایژه ها در شش ها قرار می‌ گیرند.

خرید هالوژنراتور و هواساز نمک

داکو سالت تنها مرجع تخصصی برای ساخت انواع اتاق نمک، غار نمک، کلینیک نمک درمانی و تجهیزات نمک درمانی در ایران است. این مجموعه انواع دستگاه هالوژنراتور و هواساز نمک را با بهترین کیفیت و بالاترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. اتاق نمک فقط یک فضای پوشیده از نمک نیست و نیاز به تهیه تجهیزات مرغوب دارد زیرا در غیر این صورت بهره‌ مند شدن از خواص نمک درمانی نمک امکان پذیر نخواهد بود. شما می‌ توانید قبل از خرید دستگاه هالوژنراتور و هواساز نمک از کارشناس مجموعه، مشاوره رایگان دریافت کنید.

تولید و واردات هالوژنراتور 

داکوسالت در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین تولید کننده و وارد کننده انواع تجهیزات اتاق نمک و نمک درمانی نظیر هالوژنراتور و هواساز نمک است. داکو سالت به شما در ساخت انواع هتل نمک، سونا نمکی، اتاق نمک و غار نمکی و ساخت انواع کلینیک نمک درمانی کمک خواهد کرد. . شما می‌توانید جهت استعلام قیمت هالوژنراتور و هواساز نمک همین اکنون با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.