بازدید و کارشناسی

چرا باید بازدید و کارشناسی انجام شود؟

قطعا یکی از دغدغه های شما به عنوان صاحب یک برند و کسب و کار این است که بدانید، محصول یا خدماتی که به مجموعه تان قرار است اضافه کنید آیا می تواند با برند شما در هماهنگی باشد یا خیر؟

قطعا ما در مجموعه داکو سالت، پیش از شما به همه‌ی این موارد فکر کرده‌ایم! چرا که بیشتر از هرچیزی ما از طریق نیاز سنجی‌های گسترده توانسته‌ایم به این موضوع دست یابیم که شما برای احداث اتاق نمک و تجهیزات هالوتراپی به چه امکاناتی نیاز دارید و چگونه می‌شود در کمترین زمان ممکن این تجهیزات را برایتان فراهم نمود.

بازدید و کارشناسی توسط داکو سالت چگونه انجام می شود؟

ما از دو طریق برایتان این کار را انجام میدهیم:

  1. بازدید حضوری از مجموعه شما
  2. به صورت آنلاین و ارسال فیلم

چرا باید بازدید و کارشناسی انجام شود؟

اگر می‌خواهید مجموعه شما به جدیدترین متدهای روز دنیا مجهز شود، باید از تجهیزاتی مانند اتاق نمک و هالوژنراتورها استفاده کنید تا علاوه بر تمایزتان نسبت به سایر رقبا، از لحاظ کیفیت ارائه خدمات نیز به صورت ویژه‌ای عمل کنید. از همین روی باید پیش از شروع پروژه و احداث اتاق نمک به صورت کامل و دقیق، محل مورد نظر تحت کارشناسی قرار بگیرد و پس از بررسی متخصصان به شما اعلام شود که چگونه می‌توان اتاق نمک را در فضای مورد نظر شما بنا نمود.

احداث اتاق نمک با داکو سالت

اگر می خواهید یک اتاق نمک پیشرفته و کاملا اصولی داشته باشید که هم بر روی برندینگ شما تاثیر مثبتی بگذارد و همچنین موجب ارائه خدماتی عالی و حرفه‌ای توسط مجموعه شما به مشتریانتان شود، حتما با ما در تیم داکو سالت تماس بگیرید و اقدام به تاسیس یک اتاق نمک حرفه‌ای نمایید.

داکوسالت مرجع تخصصی ساخت اتاق نمک

برای مشاوره فرم را تکمیل کنید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

تماس با کارشناسان داکو

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه