اتاق نمک داکوسالت پروژه استخر بزرگ پاسداران

مجموعه ورزشی پاسداران که بیشتر به نام استخر بزرگ پاسداران شناخته می‌شود، از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی‌ شرق تهران است که اتاق نمک آن با دقت بسیار توسط مجموعه داکوسالت، در قسمت VIP استخر اجرا شد.

داکوسالت; مرجع تخصصی طراحی و ساخت اتاق نمک در ایران

اطلاعات تکمیلی پروژه:

مجموعه ورزشی پاسداران که بیشتر به نام استخر بزرگ پاسداران شناخته می‌شود، از کامل‌ترین و بزرگترین استخرها و مجموعه ورزشی‌های شرق تهران است. این مجموعه ورزشی با ارائه خدماتی مانند استخر کودکان، باشگاه ورزشی، ماساژ، حمام سنتی، سونا و جکوزی هر روز هفته به مشتریان خود در رده‌های سنی مختلف خدمات ارائه می‌کند. طی مذاکرات صورت گرفته با مجموعه داکوسالت، اتاق نمک مجموعه ورزشی پاسداران با دقت بسیار در قسمت VIP استخر به صورت ترکیب پنل آجر نمک و کلینیکال پودری اجرا شد.

چالش

اجرای اتاق نمک در فضای مرطوب استخر، اجرای دیوار با آجر نمک در محل با توجه به محدودیت فضا

راهکار داکو:

کنترل دما و رطوبت به راحتی صورت گرفت. جهت اجرای آجرهای نمک، آجرها به صورت دقیق در کارخانه داکوسالت برش خورده و تولید شدند تا در زمان اجرا نیاز به اصلاحیه نباشد. با توجه به حساس بودن مصالح مصرفی امکان دپو در محل وجود نداشت و آجر و چسب نمک به صورت روزانه وارد پروژه شد.

نتیجه: متراژ کلی اتاق حدود ۴۵ مترمربع است که به صورت ترکیب آجر نمک و پودری کلینیکال اجرا گردید. در قسمتی از اتاق وان نمک و دور تا دور آن سکو از جنس ترمووود جهت نشستن تعبیه شد. کف اتاق نیز ترمووود اجرا گردید.

نظر کارفرما درباره داکوسالت

بدین وسیله اجرای اتاق نمک در استخر بزرگ پاسداران با همکاری شرکت داکوسالت را ارج می‌نهیم. بدیهی است وجود جوانان متعهد و خلاق تضمین کننده آینده کشورمان است.

برای مجموعه داکوسالت آرزوی توفیق روزافزون داریم.

کافی است از طریق شماره‌هایی که در وب سایت درج شده است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این مجموعه مشورت بخواهید. 

داکوسالت مرجع تخصصی ساخت اتاق نمک

برای مشاوره فرم را تکمیل کنید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

تماس با کارشناسان داکو

یکی ازاصلی ترین خدمات شرکت داکوسالت ساخت و طراحی اتاق نمک است که دراین زمینه بهترین مشاوره برای انتخاب اتاق نمک و پتانسیل های اجرایی را درکنار هم قرار خواهد داد و درنهایت بهترین گزینه و انتخاب را پیش روی مشتریان خود قرار خواهد داد

بازدید و کارشناسی

به صورت کلی بازدید و کارشناسی به دو صورت قابل انجام خواهد بود
به صورت انلاین و ارسال فیلم به همراه توضیحات
به صورت بازدید حضوری از مجموعه