مجله نمک درمانی

سنگ نمک قلبی

سنگ نمک قلبی

چراغ سنگ نمک قلبی

وقتی سنگ نمک را از معدن استخراج می کنند آن را به کارخانجات و شرکتهای تولید محصولات سنگ نمک منتقل می کنند. سنگ نمک را تراش و برش می دهند و بر اساس جنسی که سنگ نمک دارد آن را برای مصارف گوناگون استفاده می کنند.

برخی از سنگ نمک ها دارای درصد زیادی مواد معدنی هستند که برای استفاده خوراکی به کار می روند. برخی از سنگ نمک هایی که دارای مقاومت زیادی هستند و دارای شکل ظاهری زیبایی هستند آنها را برای ساخت آباژور، چراغ ها ، ظروف، شمعدان، جاشمعی و دیگر وسایل دکوری که در منزل و محیط کار می‌توان از آنها استفاده کرد تولید می کنند.

چراغ سنگ نمک در طرح های گوناگون تولید می شود. چراغ سنگ نمک قلبی دارای زیبایی ظاهری خاصی است. زمانی که چراغ سنگ نمک را روشن می کنید باعث می شود که سنگ نمک گرمای چراغ را به خود گیرد و در نتیجه نوری زیبا از آن ساطع می شود.

پس از گرم شدن سنگ نمک چراغ باعث می شود که ذرات نمک به صورت معلق در هوا باقی بماند و افرادی که در محیط پیرامون این چراغ سنگ نمک قرار گرفته اند ذرات نمک را تنفس کنند، که باعث می شود دستگاه تنفسی را باز کند.

زمانی که ذرات نمک در هوا معلق می شوند، یون های منفی آن به آلودگی ها، ذرات گرد و غبار موجود در هوا متصل می شوند و آنها را خنثی می کنند. در نتیجه به درمان بیماری های دستگاه تنفس از جمله کسانی که به آسم و آلرژی مبتلا هستند کمک قابل توجهی می کند.

 

چراغ سنگ نمک قلبی

خاصیت استفاده از پراغ سنگ نمکی قلبی در موقع خواب

یون های منفی موجود در هوا را که باعث ایجاد انرژی منفی می‌شوند را به خود جذب می‌کند و باعث افزایش انرژی مثبت در محیط می شوند. افرادی که در هنگام خواب از چراغ سنگ نمک قلبی استفاده می کنند باعث می شود که اکسیژن رسانی در محیط اطراف آن افزایش یابد در نتیجه باعث افزایش و بهبود کیفیت خواب، کاهش سطح استرس و اضطراب افرادی که در آن محیط خوابیدند، می شود.

زمانی که از چراغ سنگ نمک قلبی استفاده می کنید به دلیل خاصیت های ماورایی که در سنگ نمک نهفته است، جریان خون در بدن افزایش پیدا می کند، انرژی های منفی در محیط پیرامون شما دفع می شوند، خواب تان بیشتر می‌شود، بیماری‌های تنفسی کاهش پیدا می‌کند، انرژی بدن افزایش پیدا می کند، آگاهی و تمرکز مغز بالا می رود.

خرید و قیمت سنگ نمک قلبی

بسیاری از شرکت ها و کارخانجات تولیدی سنگ نمک را به اشکال گوناگون طراحی می کنند. محصولاتی که از سنگ نمک تولید می کنند دارای طرح ها، رنگ ها و ابعاد گوناگونی است که به دلیل اینکه سنگ نمک خواص درمانی جسمی و روحی زیادی دارد طرفداران زیادی برای خرید محصولات سنگ نمک اقدام می کنند.

بسیاری از فروشگاه ها و مراکز فروش سنگ نمک در سطح کشور وجود دارد که چراغ سنگ نمک طرح قلبی را در نمایشگاه های خود برای مشتریان مخصوص خود نگهداری می کنند. این چراغ سنگ نمک با بالاترین کیفیت و با نازلترین قیمت برای مردم عرضه می شود. قیمت سنگ نمک قلبی بر اساس نوع سنگ نمک ابعاد سنگ نمک کیفیتی که سنگ نمک دارد تعیین می شود.

 

خرید و قیمت سنگ نمک قلبی

در بازار روزانه نوسانات زیادی در قیمت دلار و ارز وجود دارد که در قیمت گذاری سنگ نمک بی تاثیر نیست. با توجه به شناخت سنگ نمک می توانید با مشاوره با کارشناسان فروش در مراکز فروش محصولات سنگ نمک و اطمینان از اصلی بودن سنگ نمک قلبی آن را خریداری کنید و از خواص بی نظیر و شگفت انگیز آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *