دسته‌بندی نشده

فیشیال در اتاق نمک

فیشیال در اتاق نمک

نمک درمانی یک راه جدید و قطعی برای درمان بسیاری از بیماری های انسان ها شناخته می‌شود، حتما این کلمه قبلا به گوش شما خورده است اما از معنی آن اطلاع دقیقی ندارید.

به زبان ساده نمک درمانی یا هالوتراپی عملی است که برای درمان و تقویت سیستم ایمنی بدن انجام می‌شود و از خواص بی نظیر و زیادی برخودار است، اگر جزو افرادی هستید که به نمک درمانی علاقه مندید پيشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خاصیت نمک درمانی

در نمک درمانی شما با تنفس هوای اطرافتان می‌توانید بسیاری از بیماری های آزاردهنده خود را سرکوب کنید، به عنوان مثال تنها با تنفس‌ هوای نمکی سیستم بدنی شما قوی تر شده و استرس و افسردگی از شما دور می‌شود و می‌توانید شاهد پیشرفت چشم گیری در سلامتی خود باشید.

در این عمل علاوه بر بیماری های روحی، بیماری های جسمی و تنفسی مانند آسم و آلرژی را می‌توانید تا حدودی درمان کنید، پس اگر از آلرژی و برونشیت مزمن رنج می‌برید حتما یکبار این درمان متفاوت و جالب را امتحان کنید و از خواص آن بهره‌ مند شوید.

فیشیال در اتاق نمک

درکل انجام هالوتراپی می‌تواند موجب بهبود بیماری های تنفی شما، کاهش سرفه و خس خس سینه، کاهش بیماری ها پوستی و افزایش سیستم ایمنی بدن، افزایش شادابی و کاهش افسردگی شما شود.

اگر به انجام هالوتراپی علاقه مند هستید پیشنهاد می‌کنیم اول اطلاعات بیشتری درباره نحوه و چگونگی انجام این عمل جمع آوری کنید، برای سهولت کار شما ما در این باره برای مطالبی را فراهم کرده و توضیحات لازم را داده ایم.

جالب است بدانید این عمل در گذشته نیز انجام می‌شده اما حال محققان با کشف خاصیت درمانی آن همواره پیشنهاد می‌کنند به آن روی بیاورید و انواع بیماری های پوستی و روحی و جسمی خود را درمان کنید.

هالوتراپی یا نمک درمانی برای هر فردی مناسب است، اگر توانایی رفتن به ساحل و استفاده از خاصیت نمک دریا را ندارید پیشنهاد می‌کنیم جایگزین بهتری را برای آن انتخاب کنید، برای اینکار می‌توانید در اتاق نمک مدتی را با آرامش بگذرانید و با گوش دادن موسیقی صدای دریا ریلکس کنید و نتیجه آن را به مرور ببینید و شگفت زده شوید.

اتاق نمک چیست؟

نمیدانید چگونه باید از خاصیت نمک درمانی بهره ببرید؟ اصلا نگران نباشید، با استفاده از اتاق نمک می‌توانید با خیال راحت از خواص نمک درمانی استفاده کنید.

علم و تکنولوژی همواره درحال پیشرفت و توسعه است و توانسته این روش درمانی قدیمی را با استفاده از علم امروزی به گونه ای در بیاورد که هم خوش آیند و راحت باشد و هم خواص آن به مراتب بیشتر بر روی بدن انسان نمایان شود، از این رو با ساخت اتاق هایی از نمک و تزئین آن توانسته اند محیطی آروم برای درمان بیماران بسازند.

در این عمل بیمار در اتاقی پوشیده از نمک که به زیبایی نیز تزئین شده قرار می‌گیرد و هوای آنجا را تنفس می‌کند، این کار سبب درمان بسیاری از بیماری های وی می‌گردد و همچنین آرامش زیادی را به فرد می‌دهد، هالوتراپی یا اتاق نمک همان نمک درمانی است اما به روش پیشرفته در اتاقک های مخصوصی که در آنجا با استفاده از نمک تصفیه نشده که شامل عناصر مختلفی مثل کلسیم و منیزیم و دیگر عناصر است به بیماران و افرادی که از آسم، بیماری های تنفسی و پوستی رنج می‌برند کمک می‌کند.

فیشیال در اتاق نمک

خواص درمانی اتاق نمک بسیار زیاد است زیرا یک روش و درمان طبیعی میباشد به گونه ای که نمی‌توان تمام خاصیت های آن را ذکر کرد، به جرعت می‌توان گفت امتحان نمک درمانی برای هر فرد از ضرورت بالایی برخودار است، همچنین نه تنها بیماران پوستی و تنفسی بلکه افراد عادی برای سلامت اعصاب و روان خود با نشستن در اتاق نمک می‌توانند به آرامش دست نیافتنی زیادی برسند.

در هالوتراپی فرد با قرار گرفتن در یک اتاقک مشغول تنفس نمک می‌شود، این محیط کاملا طبیعی است و برای سلامت انسان مفید می‌باشد که ممکن است در اتاق نمکی یا پودر کردن نمک در هوا انجام بگیرد و تنفس شود، جالب است بدانید لامپ نمکی هم جزو این پروسه درمانی می‌باشد، این عمل نه تنها بسیار زیبا است و فضای اطراف خانه و اتاقک را دلنشین می‌کند، بلکه خواص اتاق نمک را افزایش و سرعت می‌بخشد.

فیشیال با نمک

در اتاق نمک انواع دیگری از خدمات نیز ارائه می‌شود، برای مثال همه ما همواره در معرض آلودگی هوا، تابش نور شدید خورشید، استرس طولانی و بیماری های پوستی قرار داریم، در این شرایط پوست صورت ما به مرور تیره تر می‌شود و تازگی خود را از دست می‌دهد و همان موقع است که نمک درمانی پا به میدان می‌گذارد.

حتما قبلا فیشیال را امتحان کرده اید و از نتیجه آن ‌گفت زده شده اید، فیشیال یک لایه برداری قوی و پاکسازی پوست است که باعث زیبایی پوست و شادابی آن می‌شود، اگر شما هم از جوش های صورت و تیرگی آن و سایر مشکلات پوستی خود رنج می‌برید با انجام فیشیال می‌توانید حس تازگی را به پوست خود برگردانید.

فیشیال در اتاق نمک

فیشیال نمک لایه برداری پوست صورت با نمک است، هم فیشیال هم نمک درمانی از خاصیت زیادی برخودار هستند و ترکیب این دو می‌تواند به طرز معجزه آسایی پوست شما را زیبا کند و بیماری های پوستی را از شما دور سازد.

به طور معمول انجام این عمل بیشتر از یک ساعت طول نمی‌کشد و بهتر است ماهی یکبار انجام شود، افرادی که دچار لک و تیرگی، چین و چروک، جوش و سر سیاه هستند می‌توانند با استفاده از فیشیال و نمک کریستالی این موارد آزاردهنده را از بین برده و لایه برداری کنند.

حتی اگر پوست ناسازگاری دارید خاطر جمع باشید زیرا نمک درمانی بسیار طبیعی است و می‌تواند باعث سلامت بدن و شادابی و نرمی پوست شما گردد، قطعا از یک بار امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد.

قیمت این کار به نوع انجام آن و خدمات استفاده شده برای شما برمی‌گردد، پس می‌توان گفت که در هر مکان و اتاق نمک با توجه به معیار های خود و دیگر جاها  از قیمت متفاوتی برخودار هستند. مواد استفاده شده، خدمات ارائه دهنده، مدت زمان و ساعات انجام آن و.. از جمله عوامل تاثیر گذار بر افزایش یا کاهش قیمت می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *