مجله نمک درمانی

نمک خوراکی رنگی

نمک خوراکی رنگی

شاید فکر کنید که نمک خوراکی فقط به رنگ سفیدی است که اکثر شما در خانه و بر سفره ها دیده اید اما باید بدانید که نمک خوراکی به رنگ هایی دیگر غیر از رنگ سفید هم وجود دارد.

البته که نحوه ایجاد آن ها با یکدیگر متفاوت است و خواص منحصر به فرد و فوق العاده ای هم دارند. برای مثال نمک خوراکی به رنگ های صورتی و آبی وجود دارد که هر گاه بخواهید هر کدام را می توانید از بازار تهیه کنید.

اگر می خواهید با نمک خوراکی آبی و صورتی بیش تر آشنا شوید با ما همراه باشید و به ادامه مطلب توجه فرمایید.

 

نمک خوراکی رنگی

نمک خوراکی آبی رنگ

نمک های خوراکی آبی رنگ از دیگر نمک های موجود در بازار هستند که همان طور که از نام آن ها مسخص است قابل خوردن هستند.

نمک خوراکی آبی از دریا استخراج می شود و رنگ آبی آن به خاطر تبخیر آب دریا و ایجاد نمک طی سال های طولانی است که سبب آبی شدن رنگ آن می شود. یعنی این نوع نمک به خاطر فشرده سازی طی سال های طولانی به این رنگ در آمده است.

طعم نمک خوراکی آبی کمی شیرین است و از دریاچه نمک در ایران استخراج می شود حتی در سال های اخیر ایران موفق به صادر نمودن نمک آبی به دیگر کشور ها شد.

رنگ آبی و زیبای این نمک باعث شده افراد زیادی برای خرید آن راهی بازار شوند. حال اگر مشتاق هستید در مورد نمک خوراکی صورتی بدانید با ما همراه باشید.

 

نمک خوراکی آبی رنگ

نمک خوراکی صورتی

یکی دیگر از نمک های رنگی محبوب در بازار نمک صورتی است که به آن نمک هیمالیا هم می گویند زیرا از هیمالیا و پاکستان استخراج می شود.

رنگ نمک صورتی هیمالیا به خاطر وجود پتاسیم در آن است همان طور که می دانید پتاسیم یکی از عناصر مهم و حیاتی برای عملکرد عصب های بدن است از این رو بهتر است همواره از نمک صورتی هیمالیا استفاده نمایید تا پتاسیم بدن را تامین کنید.

البته که دلیل دیگر صورتی بودن نمک هیمالیا وجود آهن است که سبب متمایل شدن رنگ آن به قرمز می شود در نمک هیمالیا عناصر دیگری هم چون کلسیم و منیزیم هم وجود دارد که برای بدن مفید و ضروری هستند، و اما ظاهر زیبا و دلربای نمک صورتی باعث شده که جلوه و رنگ جدیدی به غذا دهد از این رو برای استفاده در سفره و غذا بسیار محبوب است.

نمک خوراکی صورتی

احتمالا با انواع نمک های خوراکی آشنایی دارید و می, دانید که یک نوع نمک خوراکی وجود دارد که به رنگ صورتی است رنگ صورتی آن به دلیل آهن و پتاسیم موجود در ترکیب آن است.

البته که رنگ صورتی جذاب آن باعث شده که برای دیزاین غذا از آن استفاده کنند، درون ترکیب این نمک عناصر دیگری هم وجود دارند مثل منیزیم که همه آن ها برای عملکرد بدن ضروری و مفید هستند، به نمک صورتی رنگ نمک هیمالیا هم می گویند.

 

نمک خوراکی صورتی رنگ

زیرا این نمک در ایران وجود ندارد و باید از هیمالیا و پاکستان آن را استخراج نمود اما به راحتی می توانید آن را در بازار ایران بیابید زیرا به ایران هم صادر می کنند، نمک هیمالیا یا نمک صورتی از آن دسته نمک هایی است که استفاده از آن دارای فواید و مزایای بسیار زیادی است.

از این رو توصیه ما این است که حتما از چنین نمکی چه در غذا و چه در ماساژ و وان حمام و یا حتی شامپو استفاده کنید برای خرید نمک صورتی می توانید به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری اقدام کنید. البته که برای این که نتایج نمک را ببینید باید به طور مداوم از آن استفاده کنید.

نمک های خوراکی رنگ های مختلفی دارند که علاوه بر زیبایی مزایای بسیاری هم دارند، نمک خوراکی دارای ترکیبات مختلفی است که رنگ آن را می سازند، رنگ نمک خوراکی سبز هم به خاطر کات کبود است، کات کبود همان مس دو سولفات پنج آبه است.

البته که دارای عناصر دیگری هم هست که همه آن ها برای بدن مفید و ضروری اند. از نمک خوراکی سبز رنگ برای زیبا تر جلوه دادن غذا هم استفاده می شود که هر کسی با سلیقه ای که دارد آن را تزئین می کند، اگر می خواهید از مزایای آن مطلع شوید ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

نمک خوراکی سبز رنگ

مزایای نمک خوراکی سبز رنگ

یکی از مزایا و فواید فوق العاده نمک سبز رنگ بر روشن و درخشنده شدن پوست است اگر اندکی نمک سبز رنگ را درون وان حمام بریزید و یا آن را با پوست خود ماساژ دهید خواهید دید که چگونه پوست تان نرم و لطیف می شود.

زیرا می تواند سلول های مرده را جدا کند و پوستی سالم و تمیز تجربه کنید. نمک خوراکی سبز رنگ قابلیت محافظت از ریشه مو هم دارد و می تواند شوره و ریزش مو را از بین ببرد. پس تا می توانید از نمک خوراکی سبز استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *